Kannattaako Pullip Stylesta tilata nukke?

PullipLover<3

Onko kenelläkään kokemusta siitä, että on tilannut Pullip Stylesta nuken/nukkeja? Paljonko ovat yleensä postikulut, ja onko tullimaksua? Jos on niin paljonko se suurin piirtein on? Kiitos paljon jos vastaatte :>

6

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boomchickaboomboom

      Enpä tiiä mut ite suosittelisin BJD:tä. Mut saat tykätä mistä tykkäät :)

    • 4 Pullipin omistaja

      Postikulut ovat n. 30 €, tarjolla on useampia vaihtoehtoja, mutta suunnilleen tuon verran maksavat. Ja tulee halvimmilla postikuluillakin puolessatoista viikossa. Tulliin ei yleensä jää, ellei tilaa usein ulkomailta jotain ja on aiemmin jäänyt itseltä tulliin, sen perusteella mitä kavereilta on tilauskokemuksia tullin suhteen. Mutta jos nyt sattuu jäämään tulliin, niin tullimaksut ovat jotain kahdenkymmenen euron luokkaa. Suosittelen käymään sivustolla Pullipsuomi.net, siellä valtavasti ko. nukkeja harrastavaa porukkaa, jotka ovat asiantuntevampia kuin täällä suomi24:sessa.

    • Pullip fanipala

      Oon tilannu nuken pullipstylestä ja posti ja tullimaksu ol suurin piirtein 25-40€

    • BLÄÄÄÄÄÄÄ

      Itellä on hirvee nukke kuume mietin juuri d
      Samaa.

    • Hgcbvfijj

      Luotettava kauppa molemmat nukkeni sieltä olen hommannut

    • Anonyymi

      Itse ensimmäisen nukkeni tilasin kilalalta mutta toisen pullip stylestä. Postimaksu noin 30e, jos jää tullin joku 20e. On muuten luotettava paikka ostaa nukkeja. 👍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe