Olen siis ostamassa kevaria ja nyt haluaisin tietää että kumpi on parempi Honda cbr 125r vai daelim roadwin 125??
Honda cbr 125r vai daelim roadwin 125
8
440
Vastaukset
- dfg4
CBR.
plussia ja miinuksia??
- RoaDWiaDWinDows7
Hommaa roadwin, hienokin on
- hiiiiii
lussuja paskoja molemmat osta 2t
- DAELIM HELVETTIIN!
Älä kuule missään nimessä hommaa daelimia se on pelkkä kiinalainen paska. CBR taas on laatu merkki. Itsekkin mietin muutama viikko sitten kumman ostaisi, otin asioista selvää ja tulin siihen tulokseen että daelim on vain hieman nopeampi mutta muuten kaikessa tuplasti paskempi. Itse ainakin hommaan Honda CBR:n vaikka se onkin hitaampi mutta kyllä sekin noin 115km/h kulkee. Älä siis osta mitään daelimia hommaa joku laatumerkki. Vaikka daelim saattaa olla mielestäsi hienompi niin älä silti minäkin pidin kyllä daelimista aluksi mutta Honda vie, usko vaan.
- Xftgcvh
1. Daelim ei ole kiinalainen
2. Daelimissa on hondan kone
3. Daelim on parempi ajettava
4. Daelimin on myös mukavampi ajettava (korkea asento jne.)
5. Daelim on tehokkaampi kuin CBR
Motot.net
"Foorumeitamme luettaessa on ollut huomattavissa että moottori on toiminut melko pomminvarmasti eikä käyttäjillä ole muutenkaan ollut valituksia pyörästä."
Kyllähän cbr ihan kelpo pyörä on, oikaisin vain vähän faktoja tuolle ignorantille jonnelle. - cepariman
Xftgcvh kirjoitti:
1. Daelim ei ole kiinalainen
2. Daelimissa on hondan kone
3. Daelim on parempi ajettava
4. Daelimin on myös mukavampi ajettava (korkea asento jne.)
5. Daelim on tehokkaampi kuin CBR
Motot.net
"Foorumeitamme luettaessa on ollut huomattavissa että moottori on toiminut melko pomminvarmasti eikä käyttäjillä ole muutenkaan ollut valituksia pyörästä."
Kyllähän cbr ihan kelpo pyörä on, oikaisin vain vähän faktoja tuolle ignorantille jonnelle.Jos siinä on sama moottori nii sanoppas että milläs vitulla se kulkee kovempaa??
- minä vaan
cepariman kirjoitti:
Jos siinä on sama moottori nii sanoppas että milläs vitulla se kulkee kovempaa??
Daelim Roadwinissa on Hondan moottori mutta missään ei sanota että se olisi sama kuin Honda CBR:ssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956