Hei!
Tarvitsetteko apua, onko teillä ongelmia käännöstöiden kanssa? Minä voin auttaa. Käännän melkein mitä vain; faktatekstejä, mainostekstejä, kirjeitä, runoja ym.
Kieliparit: suomi-ruotsi, englanti-ruotsi
Toimin omana yrittäjänä tai sivutuloverokortilla.
Ota yhteyttä; [email protected]
Käännöstöitä!
Joh
2
191
Vastaukset
- graduttaja1980
Hei, ei ole tarvetta itse käännöstyölle, mutta englanninkieliselle gradun oikolukijalle. Sivuja alle 50 ja ihan helppoa tekstiä :) Mutta olisihan se kiva tarkastaa se kieli, ennen kun se menee painoon.
- Joh
Hei!
Voisitko lähettää sen tekstin minulle; [email protected], niin voin katsoa sen läpi ja palata asiaan.
T; Johanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289