Garmin nuvi 205 T päivityksistä

Päivityksiä!

Moro

Navigaattori Garmin nuvi 205 T on pitkään kertonut, että kartta-aineisto pitää päivittää. Mutta sehän maksaa? En tiedä paljonko, mutta kuulin että voi olla jopa 50 euroa.

Onko muilla merkeillä sama ongelma, että karttapäivityksistä pitää maksaa? Esim. TomTom? Jos ei, niin sittenhän kannattaa jo ostaa joku muu navigaattori, johon voi maksutta ja helposti saada päivityksiä. Tuo garmin on neuvonut päin xxxxx jo noin 10 kertaa. Tulee vain kohtuuuttoman kalliiksi navigaattori, jos aika ajoin pitää ostaa päivityksiä!

17

4715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autnav

      pitää maksaa,mut miksi maksaisit kun se muutenkin toimii,minulla on navigon mut en ole sitä moneen vuoteen päivittänyt ja toimii siltikin ihan hyvin

    • Päivityksiä!

      Ei toimi, on neuvonut liian monet kerrat aivan väärin!! Ja ajattanut aivan turhia reittehjä. Eli siis kaikki muutkin navigaattorimerkkien karttapäivitykset maksavat?

      No, mistä saan päivityksen tähän Garmin nuvi 205 T- laitteeseen? Ja mitä maksaa?

    • Päivityksiä!

      Voisiko joku auttaa? OLen vanhempi mies, enkä osaa niin hakea ja käyttää kaikkea. Mutta tällaisen sivun onnistuin löytämään:
      https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253

      Tuollako se Garmin nuvi 205 T karttapäivitys on? Mikä niistä? Vai saako jostain halvemmalla?, mistä?

      Ja siis kaikki muutkin navigaattorimerkkien karttapäivitykset maksavat?, myös TomTom.

      • nimimerkki10

      • garmin-mies
        nimimerkki10 kirjoitti:

        Olisko toi sulle? https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253&pID=8427

        Harrastajat lataa netistä kartat ilmaiseksi, mutta se vaatii aika paljon harrastuneisuutta että saa onnistumaan.

        Niin että mitä harrastuneisuutta se sitten vaatii, ei mitään. Ei tarvitse kuin osata käyttää tietokonetta. Ilmaisia karttoja on vaikka kuinka paljon ja Garmin on lähes ainut jolla niitä voi käyttää. Minä esim latasin maastokartan nuvin 20x sarjan koneeseen ja hyvin toimii, senkun vain suunnistamaan.


      • harrastaja3
        garmin-mies kirjoitti:

        Niin että mitä harrastuneisuutta se sitten vaatii, ei mitään. Ei tarvitse kuin osata käyttää tietokonetta. Ilmaisia karttoja on vaikka kuinka paljon ja Garmin on lähes ainut jolla niitä voi käyttää. Minä esim latasin maastokartan nuvin 20x sarjan koneeseen ja hyvin toimii, senkun vain suunnistamaan.

        Kyllä se vaatii ja nimenomaan tietokoneen käytön harrastuneisuutta.


    • Päivityksiä!

      https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253

      Onko jokin noista se Garmin nuvi 205 T karttapäivitys on? Mikä niistä? Vai saako jostain halvemmalla?, mistä? en edes tiedä paljonko tuo karttapäivitys maksaa.

      Ja siis kaikki muutkin navigaattorimerkkien karttapäivitykset maksavat?, myös TomTom.

      Voiko joku auttaa?

      • garmin-mies

      • Toinen Garministi

    • ei€.

      Laita selaimeen : 194.71.107.80
      ja siellä hauksi " Garmin" ja johan karttoja löytyy.

      • ollil

        piraatteja, ei kannata ladata,seurauksena voi olla aika kallis kartta,


    • Ek Zynyt
      • säillynyt

        Kommwentti EkZynyt

        Kiva neuvo sulta kun linkkisi on turhake joka ei edes avaudu.


    • kolumbus

      Garmin päivityksistä!

      Ensinnäkin kyselijälle haluamasi tieto.
      Garmin 2595 LMT:hen saa elinikäiset karttapäivitykset.

      On pöyristyttävää minkälaisia neuvoja täällä annetaan,neuvoja jotka ei toimi!
      Saman voin sanoa Garminin tuesta.Myönsivät sentään että kirjautuminen joh-
      tui heidän puutteistaan.
      Kun lisäosa/rekisteröiminen ei ottanut onnistuakseen,neuvoiksi annettiin selain-
      ten vaihto,vaikka käytän ohjelmaa tukevia selaimia.Lisäksi tee sitä ja tätä.

      Tarjottiin ohjeeksi linkkiä,joka ei toiminut:
      http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3607

      Vaikka kerroin että pääsin etenemään rekisteröinnissä sivulle,henkilötiedot,johon
      sivu jäi junnaamaan komennosta huolimatta,tarjosivat toistuvasti tätä samaa link-
      kiä.
      Nyttemmin olen saanut rekisteröinnin suoritettua mutta en garmin tuen avustuk-
      sella.Nyt ovat karttapäivitykset ajankohtaisia Garminin ohjeet eivä ole tuottaneet
      ainakaan vielä toivottua tulosta.

      Täsmällisyyttä toivotaan enenkaikkea annettaviin neuvoihin.

    • urpo691

      oma garmin nuvi 1440 rupes urputtaan päivityksiä, joo menin päivittää garminin sivuille ja ei muuta kuin kartat ostoskoriin ja sit pitäis vielä pulittaa 59,90€ !!!! Pitäkööt paskapäivitykset

    • Montana 650

      Garmin myy yhteensopimattomia kokonaisuuksia.
      Tarvitsin Montanaan Suomi Pro karttapaketin, kun ilmaisversioissa ei löytynyt
      kiinteistötietoja.
      Niinpä sitten ostin latauspaketin, ettei tarvitse postia odotella ja pääsee heti hommiin.
      Siitäkös sitten riemu repesi. Kun koetin ladata karttaa masinaan, niin toistuvasti
      tuli ilmoitus, ettei kyseiseen laitteeseen latausta tueta.
      Tekninen tuki kyllä auliisti myönsi, että vika on heidän päässä taikka paremminkin laitteen softassa. Eikä ole kuulemma ainoa tapaus. Eikä korjausta asiaan ole kuulemma tullut, vaikka ovat olleet useamman kerran yhteydessä Jenkkilään.
      No eihän siinä muu auttanut kuin asetustiedostosta kopio sähköpostilla Garminille rassattavaksi. Semmoisen muutaman rivin selväkielisen komentoketjun nyt kirjoittasi vaikka kokonaan uusiksi vajaaseen tuntiin, kun vaan tietäsi lähettävän koneen asetukset. Mutta mitä tekee Garmin? Aivan oikein ei mitään. Pariin viikkoon ei kuulu kuraustakaan, ennenkuin otan taas sinne itse yhteyttä.
      Asiakaspalvelutyttö on kyllä oikein miellyttävä ääninen ja empaattinen; kyllä vika on heidän päässä, (sen kyllä uskon päässäpä hyvinkin) ohjelmiston ja koneen pitäisi olla yhteensopivat, ameriikan serkuilta ei ole kuulunut mitään korjausehdotuksia. Mitään ei ikävä kyllä voida tehdä. Johon minä, että kauppa ainakin voidaan purkaa, jos ette kerta pysty toimittamaan myymiänne tuotteita.
      No tämä vaihtoehto tuntuu käyvän kyllä. Kauppa sovitaan peruttavaksi ja rahat
      palautettavaksi.
      Tästä on mennyt taas pari viikkoa. Ainoa asia minkä Garmin on saanut aikaiseksi on se, että karttalatauslinkki on poistunut minun tililtäni. Entä rahat?
      Taas oikein; ei ole kuulunut niistäkään kuraustakaan.

      Tätä karttalatauspaskaa ne myyvät kaiken lisäksi yhä nettisivuillaan yhteensopivana kaikkien mahdollisten härpäkkeiden kanssa.

      Toivottavasti älyävät pysytellä kaukana minusta. Saattaahan olla, että kaikesta
      tästä huijauksesta järkyttyneenä satun vaikka horjahtamaan kohti koko 120 kiloisella massallani.

    • ostin päivitys kortin sd ja ei lähtenyt pelttämään. vika löytyi karttainfosta. oli espania/portugal vaikka paketin päällä oli nordics eli pohjoismaat.. sain vaihdettua myyjältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe