Lantion palautuminen?

............

Mulla on synnytyksestä 6vk ja oon miettinyt että palautuuko lantio koskaan takaisin samoihin mittoihin kuin ennen raskautta? Raskauden lopussa lantio levisi eikä ole edelleenkään samoissa mitoissa kuin ennen. Tuon lantion palautumisen eteen ei kai voi tehdä yhtään mitään? Kaikki vanhat housut, farkut ja hameet menisi muuten jalkaan mutta ottaa lantiosta kiinni. Pitääkö koko vaatevarasto laittaa uusiksi :/ Ja nyt ei siis ole kyse mistään läskistä lantiolla.

2

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama juttu täällä

No minulla on synnytyksestä kolme kuukautta, eikä ole vielä palautunut. Eli ehkäpä ei palaudu ollenkaan. Enkä edes synnyttänyt alakautta, vaan sektiolla, joten kyse tosiaankin on raskauden aikaisesta lantion löystymisestä.

• sama juttu täällä

Lisätään vielä, että minulla ei ole leventynyt niin paljoa, että koko vaatevarasto menisi uusiksi, mutta tiukimmat housut saa kyllä unohtaa. Peilistä muutoksen kyllä huomaa ja se on pelkästään mieluinen muutos, koska olen aina ollut todella kapealantioinen ja enemmän suoraa vartalomallia, kuin tiimalasia. Nyt lantio on saanut vähän kurveja. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45