Mulla on synnytyksestä 6vk ja oon miettinyt että palautuuko lantio koskaan takaisin samoihin mittoihin kuin ennen raskautta? Raskauden lopussa lantio levisi eikä ole edelleenkään samoissa mitoissa kuin ennen. Tuon lantion palautumisen eteen ei kai voi tehdä yhtään mitään? Kaikki vanhat housut, farkut ja hameet menisi muuten jalkaan mutta ottaa lantiosta kiinni. Pitääkö koko vaatevarasto laittaa uusiksi :/ Ja nyt ei siis ole kyse mistään läskistä lantiolla.
Lantion palautuminen?
2
255
Vastaukset
- sama juttu täällä
No minulla on synnytyksestä kolme kuukautta, eikä ole vielä palautunut. Eli ehkäpä ei palaudu ollenkaan. Enkä edes synnyttänyt alakautta, vaan sektiolla, joten kyse tosiaankin on raskauden aikaisesta lantion löystymisestä.
- sama juttu täällä
Lisätään vielä, että minulla ei ole leventynyt niin paljoa, että koko vaatevarasto menisi uusiksi, mutta tiukimmat housut saa kyllä unohtaa. Peilistä muutoksen kyllä huomaa ja se on pelkästään mieluinen muutos, koska olen aina ollut todella kapealantioinen ja enemmän suoraa vartalomallia, kuin tiimalasia. Nyt lantio on saanut vähän kurveja. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä642233Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa502184SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622015Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171791Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön851151Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.741080HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36292961Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T320899Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah98845- 56817