Häpeällinen oikeustapaus

Todistajat valehteli

3

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kervisen luvalla

[email protected] kirjoitti:

KORKEIMMALLE OIKEUDELLE

(Asia myös Valtioneuvoston oikeuskansleri Jaakko Jonkalle ja sisäasianministeriölle sekä sisäministeri Päivi Räsäselle)

ASIA

1. Huomautus R 2012/425 asiaa koskevan rikosasioiden olosuhdemuutoksista.

2. Kuinka kauan syytöntä Suomen kansalaista voidaan pitää syrjinnän kohteena ja asettaa syytön kantamaan rikostaakkaa muitten henkilöiden tekemistä rikoksista ja kuinka paljon syytöntä kansalaista voidaan rahastaa ja kuinka kauan valheellisia todistajia ja virkamiehiä suojellaan rikosseuraamukselta?

SELOSTUS, PERUSTELUT JA TIETOISKU KANSANEDUSTAJILLE

Kuten hyvin tiedetään, on minut törkeällä valheellisella juonittelulla lavastettu tappouhkaajaksi ja syyllistetty korkeiden virkamiesten valheellisen todistelun saattelemana laittomiin uhkauksiin, joita en ole tehnyt.

On selvää, etten saa oikeutta Kymenlaaksossa, koska asiaan on sotkeutunut rikoskumppanuutta osoittavalla tavalla niin moni korkea-arvoinen virkamies ja nyttemmin myös poliisiviranomainen.

Vilpillä ja viekkaudella minulle järjestetty rikossyyllisyys laittomiin uhkauksiin on systemaattista vainoa ja tahallista joukkovoimaista syrjintää, joka on päässyt nyt jo niin pahaksi, että Kymenlaakson poliisilaitoksen rikoskomisario Freddie Cederlundin on pitänyt tehdä salassa päätös, saadakseen pelastettua Kymenlaakson käräjäoikeuden laamanni Hilpi Ketolan rikosseuraamuksesta, koskien Ketolan valheellista todistelua.

Jos Korkeimman oikeuden tuomarit lukisivat valitukseni ja saisivat tietää koko totuuden, niin asiat muuttuisivat, eikä minun tarvitsisi viedä asiaa Euroopan parlamentin valiokuntaan tai muuhun elimeen.

Syytöntä kansalaista on helppo kohdella miten viranomaisia huvittaa, sillä eihän tässä minun tapauksessa ole ollut pitkään aikaan kyse oikeudesta eikä totuudesta, vaan siitä, miten virkamiesten aiheuttamat vahingot siirretään syyttömän harteille.

Tiedän, että olen oikeassa, mutta siitä ei ole apua, koska Kymenlaakson oikeudenpalvelijat eivät halua asettaa oikeita rikoksentekijöitä seuraamukseen, jolloin ainoa vaihtoehto on hylätä ja pilkkoa kaikki minun todisteet ja laittaa syytön maksumieheksi.

Vimmattu virkamiesten suojelu ja syyttömän syyllistäminen jatkuu. Sitä ei voida pysäyttää, koska liian moni virkamies on valehdellut, todistanut perätöntä ja rikkonut virkavelvollisuutta.

Olen pyytänyt, että rikosasiani siirrettäisiin pois Kymenlaaksosta jäljempänä olevan asiakirja-aineiston perusteella, koska en tule saamaan puolueetonta käsittelyä asioihini Kymenlaaksossa koskaan. Tuomaripeli on havaittu ja todistettavalla tavalla toteen näytetty.

Kotkan kaupungin työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkinen on kertonut todistajana jo niin paljon perätöntä, ettei Kymenlaakson oikeudenpalvelijat voi enää tehdä muuta kuin lakaista asioita maton alle. Sama yhtälö tapahtuu Kotkan kaupunginlakimies Marianna Ruonalan kohdalla. Hänet suojellaan rikosseuraamukselta loppuun asti.

Kymenlaakson käräjäoikeuden laamanni Hilpi Ketolan kohdalla asia siivotaan takuuvarmasti, koska muuten minä saisin asiassa etua.

Kymenlaakson poliisilaitoksen rikoskomisario Freddie Cederlundin teko on anteeksi antamaton. Luotin, että rikospoliisi tekee laamanni Ketolan väärästä ja perättömästä todistelusta asianmukaisen rikosasian esitutkinnan, mutta rikostutkintaa ei tehtykään, vaan asian käsittely lopetettiin 6.2.2012 tehdyllä salaisella päätöksellä, ilmoittamatta päätöksestä minulle laisinkaan. Päätöksestä ei ilmoitettu, vaikka vielä 5.5.2012 täydensin tutkintailmoitusta laamannin valheellisesta todistelusta.

Siis, sekä Kotkan kaupunginlakimies Marianna Ruonala että työsuojelupäällikkö Tapani Pulkkinen todistivat 22.2.2011 Kymenlaakson käräjäoikeudessa perätöntä ja vielä uudelleen 3.4.2012 Kouvolan hovioikeudessa. Näistä teoista heitä ei voida asettaa vastuuseen, koska siitä olisi etua minulle.

Kun sitten Kymenlaakson käräjäoikeuden laamanni Ketola todisti rikosasian esitutkinnassa valheellisesti työsuojelupäällikkö Pulkkisen eduksi, niin valetta on käytetty kaikkialla, jotta minulle saatiin järjestettyä uhkaajan leima ja maksumiehen rooli, vaikka olen täysin syytön

Tässä yhteydessä esitän esimerkin mielettömästä rahastuksesta, jonka kohteena olen, kun Kotkan kaupunginjohtaja Henry Lindelöfin asianajaja Jari Skytän tuntiveloitus oli alle 200,00 euroa, mutta 4-5 tunnin hovioikeudessa esiintymisestä hän on kuitenkin veloittanut 2952,00 euroa, josta tuntipalkaksi muodostuu noin 600,00 euroa. Näin ollen laskeepa asian miten tahansa, niin olen joutunut lavastetun rikossyyllisyyden lisäksi myös härskin rahastuksen uhriksi.

Pyydän, että ne kansanedustajat, joilla on selkärankaa, eivät hyväksyisi mielivaltaista rahastamista, eikä tätä korkeiden virkamiesten valehtelua ja petkutusta syyttömän kansalaisen vahingoksi.

Haminassa 20.7.2012

Asko Kervinen

• kotkan horsma

Miten tämä liittyy Jämsänkoskeen?

• vilivuli

perätön todistelu oikeudessa valan jälkeen nyt asia poliisitutkintaan mitkä sanktiot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe