Paras 4-tahtinen kyykky kevari?

Korneri1

Mikä oilisi paras 4 tahtinen kyykky? hirveästi en ole löytänyt semmosia.
Eli suorituskyvyltään, laaultaan Ja tietenkin hintaan nähen paras?

8

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yammu

yamaha yzfr125

• just kevaria hankkimas

CBR

• YZF-R VS. CBR -125.

Ite oon nyt kaun miettiny kumman hommais, Yamahan YZF-R125 vai Hondan CBR 125. Onko tietoo kumpi ois parempi? Pituutta multa löytyy 187cm joten ottakaa kiitos sekin huomioon :D

• Yamaha VS. Honda
        YZF-R VS. CBR -125. kirjoitti:

Ite oon nyt kaun miettiny kumman hommais, Yamahan YZF-R125 vai Hondan CBR 125. Onko tietoo kumpi ois parempi? Pituutta multa löytyy 187cm joten ottakaa kiitos sekin huomioon :D

Pituutes puolesta Yamaha vois olla parempi, toisaalta nää uudistetut Hondat aika samaa kokoluokkaa.

Rahapuolesta voisi sanoa, että CBR on huomattavasti halvempi. Esim. 10 000 km ajettu CBR maksaa PUOLET vähemmän kuin saman verran ajettu YZF-R. Samaten jos satut vetämään turvat kevarillas, katteet on CBR:ään halvemmat niitä ei tarvitse uusia niin paljon koska Cebarissa on vähemmän katteita. Huollotkaan ei Cebarilla maksa paljoa: 8000 kilsan huolto tais olla jotain 80 euroa. Yamahan huoltojen hinnoista en tiedä.

Huippunopeus on aika samaa, Yamahassa on 1 kW enemmän tehoa mutta se painaa "taistelukunnossa" yli 150 kiloa, kun taas CBR painaa n. 125 kiloa.

Molemmat on laatupelejä, ei vikoja tai mitään sellaista. Jos ajatellaan hinta-laatu-suhdetta niin kyllä melkeinpä kannattaa tuo Honda hankkia. Mutta jos ei ulkonäöstä jne. tykkää niin ota Yamaha sitten. Kevään tullen kannattaa käydä kokeilemassa molempia.

• jeah

Ihellä jamppu, kulutus 2,75l/100km. Normiasennossa huiput vähä reilu 115 km/h, muna-asennossa huiput on jo vajaata 130... Tehottomia nää nelarit mut eipähä kulu bensaan kauheesti rahaa. Jos rahasta kiinni nii Honda, muute Yamaha :D Honda näyttää muutenki polkupyörältä katteiden ja ohuiden renkaitte takii :ss

• moifyjty

yamaha yzf-r ehdottomasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2578
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2462
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      21
      1957
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1752
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      54
      1720
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    8. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      29
      818
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      807
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      797
    Aihe