Asuntomessuilla 2012 Tampereella oli Kodikas-Talo Oy:llä esittelyssä L-mallinen yksitasoinen talomalli Estelle.
Olen kerännyt materiaalia ko. talosta osoitteeseen http://raksa.keskustelupalstat.com/index.php?threads/kodikas-talojen-estelle.2311/
Kodikas-Talot Estelle
3
570
Vastaukset
- Outoa mainosta
Nii-in. Ja mitä sitten?
- Kohta rakentamaan
Terve Raitsa.
Kiinnostuin suunnattomasti tästä kohteesta asuntomessuilla. Kävin tuolla antamassasi sivustossa, mutta en pääse katsomaan niitä pienempiä kuvia. Onkohan niissä joku kikka?
Tiedätkö kuinka paljon tämän Estellen muuttovalmiskoti maksaisi? Onko mahdollista saada esim. vesikattovalmiina? Kävin Suomen Kodikas-Talot Oy.n sivuilla, mutta siellä oli kovin huonosti hintoja. Onko sinulla itsellä suunnitelmissa rakentaa kyseistä taloa? - Raitsa
Tänne on ilmestynyt asiallinen vastaus, mukavaa.
Tuolla Raksa-sivuilla osa liitteinä olevasta sisällöstä vaatii rekisteröitymistä.
Ja samainen rekisteröityminen pitää häiriköt poissa.
Kodikas taitaa rakentaa taloja myös avaimet käteen, joten oletan, että Estellen saat myös muuttovalmiina, kunhan olet siitä pyydetyn hinnan maksamaan.
Ja tarjoavat sitä varmasti millä valmiusasteella tahansa.
Hinnat kannattaa kysellä suoraan sieltä, hintoja en ole itse vielä kysellyt.
Valmiin talon 2000€/m2 on aina kohtaisen hyvä muistisääntö.
Itse tekisin kohtalaisen määrän muutoksia ikkunoihin ja muihin yksityiskohtiin, mutta pääosin tuo pohjaratkaisu on paras, mitä itse olen nähnyt ja sopisi meidän perheelle tällä hetkellä kuin nenä päähän.
Olen rakentanut yhden talon (Turun nurkille) ja seuraava talomme tulee perustumaan Estelleen.
Laitan jatkossakin Estelle-materiaalia, pohdintoja, etenemistä yms. tuonne Raksaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803