Asuntomessuilla 2012 Tampereella oli Kodikas-Talo Oy:llä esittelyssä L-mallinen yksitasoinen talomalli Estelle.
Olen kerännyt materiaalia ko. talosta osoitteeseen http://raksa.keskustelupalstat.com/index.php?threads/kodikas-talojen-estelle.2311/
Kodikas-Talot Estelle
3
692
Vastaukset
- Outoa mainosta
Nii-in. Ja mitä sitten?
- Kohta rakentamaan
Terve Raitsa.
Kiinnostuin suunnattomasti tästä kohteesta asuntomessuilla. Kävin tuolla antamassasi sivustossa, mutta en pääse katsomaan niitä pienempiä kuvia. Onkohan niissä joku kikka?
Tiedätkö kuinka paljon tämän Estellen muuttovalmiskoti maksaisi? Onko mahdollista saada esim. vesikattovalmiina? Kävin Suomen Kodikas-Talot Oy.n sivuilla, mutta siellä oli kovin huonosti hintoja. Onko sinulla itsellä suunnitelmissa rakentaa kyseistä taloa? - Raitsa
Tänne on ilmestynyt asiallinen vastaus, mukavaa.
Tuolla Raksa-sivuilla osa liitteinä olevasta sisällöstä vaatii rekisteröitymistä.
Ja samainen rekisteröityminen pitää häiriköt poissa.
Kodikas taitaa rakentaa taloja myös avaimet käteen, joten oletan, että Estellen saat myös muuttovalmiina, kunhan olet siitä pyydetyn hinnan maksamaan.
Ja tarjoavat sitä varmasti millä valmiusasteella tahansa.
Hinnat kannattaa kysellä suoraan sieltä, hintoja en ole itse vielä kysellyt.
Valmiin talon 2000€/m2 on aina kohtaisen hyvä muistisääntö.
Itse tekisin kohtalaisen määrän muutoksia ikkunoihin ja muihin yksityiskohtiin, mutta pääosin tuo pohjaratkaisu on paras, mitä itse olen nähnyt ja sopisi meidän perheelle tällä hetkellä kuin nenä päähän.
Olen rakentanut yhden talon (Turun nurkille) ja seuraava talomme tulee perustumaan Estelleen.
Laitan jatkossakin Estelle-materiaalia, pohdintoja, etenemistä yms. tuonne Raksaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644