Phil&teds vaunut talvella

liinu

Hei!

Olen miettimässä uusien Phil&teds Navigator vaunujen ostamista kuhan ne vain saapuvat, mutta haluaisin kysyä muilta kyseisen merkin omistajilta kuinka suojaatte lapsen talvella istuimen ollessa makuuasennossa. Onko muuten vaikeaa ja hidasta laittaa vaunut makuuasentoon vai käykö nopeasti? Vaunut tulevat vain yhden lapsen käyttöön joka täyttää syksyllä vuoden. Tuleeko esittelyvideossa näytetty muovinen suoja mukana kun ostitte, ja onko kestänyt ehjänä kovilla pakkasilla? Kuulin että jollain haljennut.. Ajattelin myydä yhdstelmäni pois, kun jossain vaiheessa tulee tuplarattaat kuitenkin ostaa. Kannattaako vai onko parempi käyttää ns. "isoja"vaunuja niin kauan kuin mahdollista? Kuinka kolme pyörää on kulkenut lumessa? Täällä kun ei aina aurata katuja talvella.. Kiiitos!

1

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p&t vm. 2008

      Istuimen saa makuuasentoon todella nopesti, kannatta kuitenkin muistaa sitten myöhemmin että lapsi täytyy ottaa pois kun istuimen nostaa pystyasentoon. Tai voi käydä niin, että jos ei henno nostaa nukkuvaa lasta pois kun istuinosaa siirtää makuulta takaisin pystyyn niin vetoketjun vedin vääntyy ja katkeaa. :/

      Talvella meillä oli emmaljungan pehmeä kantokoppa ja haalari vauvalla, hyvin pysyi lämpimänä. Minusta p&t:n oma cocoon pidempänäkin mallina oli kovin lyhyt. Meidän molemmat vauvat kun olivat syntyessään 55cm.

      Meillä pingpongista tilatessa tuli suoja mukaan, mutta käytin normiyhdistelmien brion sadesuojaa aina, koska se mahtuu pienempään tilaan. Se toinen jäissiis kokonaan käyttämättä.

      Kolme pyörää kulki ihan hyvin, mutta Turussa olikin vaunuilutalvina enemmän loskaa kuin lunta.

      Yhdelle lapselle nuo ovat varmaan oikein kivat, jos haluaa eroon taisteluvaunuista. Itse en kyllä olisi luopunut yhdistelmistä elleivät lapset olisi syntyneet reilun vuoden ikäerolla. Kahdella lapsella kannattaa muistaa, että käyttöikä molemmille samaan aikaan on vain noin vuoden koska taaimmainen istuin (selkänoja) on niin lyhyt eikä meillä ainkaan reilun vuoden ikäinen lapsi enäää edes suostunut tuijottelemaan toisen istuimen selkämystä muutenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3773
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      376
      1529
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1232
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1033
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1021
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      859
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      41
      800
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      775
    10. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      768
    Aihe