P-Korea/Lontoo 2012

Ladafever

Meitä Ladisteja kiinnostaa luonnollisesti myös olympialaiset ja erityisesti P-Korean menestyminen. Eikä ole tarvinnut pettyä ... pieni mutta urhoollinen veljeskansamme on pärjännyt kisoissa erinomaisesti. Kolme kultaa ( Suomella tasan nolla .... siis N O L L A ) kertoo omaa kieltään P-Korealaisten satsauksista urheiluun ja terveellisiin elämäntapoihin. Saisimme ottaa oppia P-Koreasta ettemme jatkuvasti löisi päitäitämme Urjalan mäntyihin. Vielä kerran HURRAA Ladalle ja P-Korean menestyville urheilijoille !!!

5

230

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanto.

Ei aina maan koko ratkaise mihin se pystyy. Siihen vaikuttaa koko lailla monet seikat. Maan kansa halu näyttää että kotimaan puolesta tehdään mahdollisemman hyviä suorituksia olympialaisissa ja MM kilpailuissa. Pohjois-Korea on kaikenlaisissa kauppa saartoissa ja muun syrjinnän kohteena sekä poikoteiden kohteena. Kuitenkin se pystyy kilpailemaan tasaveroisesti ns. rikkaiden valtioiden kanssa. Olen samaa mieltä että Pohjois-Koreassa ollaan satsattu kansan eteen kaikkivoitava, siitä ovat hyvät tulokset esim. urheilukilpailuista.

• Epätoivoinen...

Täysin persaukinenkin maa menestyy olympialaisissa kun panostaa kansan ruokkimisen sijasta täysillä dopingiin.

• Ladafever

Aika epätoivoista flöittiä heittelet. Ei taida kantti kestää tunnustaa että Suomi kahlaa K A U K A N A P-Korean takana kun puhutaan huippu-urheilusta. Yritäähän voi keksiä vaikka mitä tekosyitä mutta mitallitaulukko kertoo kylmää faktaa. Suomessa ollaan vain liiaan L A I S K O J A tekemään T Ö I T Ä. Olet varmaan myös kuullut lauseen "syytön kunnes toisin todistetaan".

• Ladanever
        Ladafever kirjoitti:

Aika epätoivoista flöittiä heittelet. Ei taida kantti kestää tunnustaa että Suomi kahlaa K A U K A N A P-Korean takana kun puhutaan huippu-urheilusta. Yritäähän voi keksiä vaikka mitä tekosyitä mutta mitallitaulukko kertoo kylmää faktaa. Suomessa ollaan vain liiaan L A I S K O J A tekemään T Ö I T Ä. Olet varmaan myös kuullut lauseen "syytön kunnes toisin todistetaan".

Tässä on todisteita rajan takaa Kiinasta:
        http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1288488576499.html

Voi vain kuvitella miten lapset veitsi kurkulla treenaavat Pohjois-Korean terroristivaltiossa.

• Ex-ladisti

Pitää oikein muistuttaa, että kaikki Ladalla ajavat ihmiset eivät tue P-Korean kommunistidiktatuuria ja kansan teurastamista kommunistieliitin ökyelämän kustantamiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      65
      1702
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1048
    3. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      55
      971
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      834
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      790
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      283
      786
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      257
      707
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      677
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      90
      635
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      114
      593
    Aihe