Markankylässä asuu liikennekaahari

Musta enduro.

Ajelet sillä mustalla mopolla/ kevarilla selvää ylinopeutta. Aina kun lähdet siitä lähdepellontieltä / ojakorventieltä niin kuuluu h*lvetinmoiset äänet koko kylässä.
Heti kasvaa nopeus 40km/h alueella varmaan jotain 80-100km/h. Kiihdytät sitä kulkupeliäsi aika reippaasti ja kuuluu olevan viritetty. Onkohan kyseessä ihan mopo vai kevari? Kun nuo mopotkin ovat nykyään kevarin runkoisia.. musta endurohan sulla kuitenkin on ja kaahaat sillä SELVÄÄ YLINOPEUTTA JA PIITTAAMATTOMASTI.

Sama jätkä posottaa menemään yöllä ja päivällä. Tässäkö tämä meidän häirikkömme sitten lieneekin?

Ajeletko pyöräteilläkin vai osaat sentään pysytellä autoteillä?
Jos poliisi sinut näkee niin sakon paikka tulee olemaan varma juttu ;)
He eivät vaan vielä ole saaneet sinua kiinni.

Vedit tänään markankylästä helsingintielle ja siellä vauhti sulla oli jotain satasen reippaalla puolella yhtään valehtelematta. Mikäs rajoitus siinä tiellä on? 50km/h.

Että sinne vaan poliisit kattelemaan niin eiköhän se musta enduro taas päästele kun vähän aikaa kuulostelee. Ei ole sitten vaikea todeta että kuka on ajamassa kun niitä ääniä alkaa kuulua.
Jätkä kiihdyttelee ja keulii pitkin helsingintietä.

Siinä ainakin yksi virittäjä bongattu. Halusin vaan ilmoittaa että tietää virkavalta sinnepäin sitten katsella. Ehkä jätkän ajaminen alkaisi rauhoittumaan.

8

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä yks lisää

Luuletko että tässä kukaan yksin ketään elättelee, varmaan puolet kylästä on puhunut näistä jutuista. ei varmaan sun korviisi ole sit kantautunut.
      ei taida monikaan tykätä.

• minäminäeikuei

itse asun siinä lähellä ja luulin aluksi että tarkoitit varmasti meikäläistä koska itselläni musta enska mopedi jossa kovat äänet johtuen rikkinäisestä äänenvaimentimesta :). mutta en ajele yöllä ja moponi ei mene kuin 55km/h enkä ajele helsingintiellä. itsekkin olen kuullut tämän kovaäänisen mopedin joka yöllä vetelee tosta meidän ohi ja keuliskelee sillä.. itse luulisin että se on joku kevari.

• fdsssss

Ensinnäkään pyöräni ei ole enduro vaan supermoto. Toiseksi en asu Markankylässä vaan kaveri jolla käyn :)

• Markankyläläinen

No Superi kuten arvelinkin, etkä asu juu ja tiedetään missä käyt ... Voisitko sen verran hillitä, että yö aikaan ei mentäisi kiekat tapissa? Osasit kuitenkin senkin tehdä, että lähdit käyntipaikastasi muutama pv sitten aivan hissukseen. Ihmisten narina loppuisi siihen. Ajaa täällä muitakin kova äänisillä vehkeillä, mutta illalla ja yöllä tajuavat ajaa vähinäänin.

• ja mähän vedät
        Markankyläläinen kirjoitti:

No Superi kuten arvelinkin, etkä asu juu ja tiedetään missä käyt ... Voisitko sen verran hillitä, että yö aikaan ei mentäisi kiekat tapissa? Osasit kuitenkin senkin tehdä, että lähdit käyntipaikastasi muutama pv sitten aivan hissukseen. Ihmisten narina loppuisi siihen. Ajaa täällä muitakin kova äänisillä vehkeillä, mutta illalla ja yöllä tajuavat ajaa vähinäänin.

just niin kovaa ku haluun ja niin kova äänisel ku se sattuu olee.
        ei on mun ongelma jos joku ei saa nukuttua tai herää.
        täällä muutkaan ajattele toisia miks mun tarvis?
        tää ykskin spede on täällä vetämässä kaikkia turpaan ym.
        tulis vetää,
        mä ajelen miten haluun kyl poliisi sit puuttuu jos on tarvis.
        en elä toisten pillin mukaan.

• T.Siloposki.

no kerropa sen tuomitun nimi sitten vai yritätkö saada p*skan syyttömien niskoille ?
      kannattaisi pysyä poissa täältä jos ei kestä että vinkujaäitien k*sipääkakaroita haukutaan kun ne ensin itse rikkoo lakia.

P*skahousut täällä esittelee omia mielipiteitään vailla mitään laintuntemusta, ei ihmekään että penskat kaahaa ympäri kyliä kun kuri on tota luokkaa näillä siloposkilla.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe