Markankylässä asuu liikennekaahari

Musta enduro.

Ajelet sillä mustalla mopolla/ kevarilla selvää ylinopeutta. Aina kun lähdet siitä lähdepellontieltä / ojakorventieltä niin kuuluu h*lvetinmoiset äänet koko kylässä.
Heti kasvaa nopeus 40km/h alueella varmaan jotain 80-100km/h. Kiihdytät sitä kulkupeliäsi aika reippaasti ja kuuluu olevan viritetty. Onkohan kyseessä ihan mopo vai kevari? Kun nuo mopotkin ovat nykyään kevarin runkoisia.. musta endurohan sulla kuitenkin on ja kaahaat sillä SELVÄÄ YLINOPEUTTA JA PIITTAAMATTOMASTI.

Sama jätkä posottaa menemään yöllä ja päivällä. Tässäkö tämä meidän häirikkömme sitten lieneekin?

Ajeletko pyöräteilläkin vai osaat sentään pysytellä autoteillä?
Jos poliisi sinut näkee niin sakon paikka tulee olemaan varma juttu ;)
He eivät vaan vielä ole saaneet sinua kiinni.

Vedit tänään markankylästä helsingintielle ja siellä vauhti sulla oli jotain satasen reippaalla puolella yhtään valehtelematta. Mikäs rajoitus siinä tiellä on? 50km/h.

Että sinne vaan poliisit kattelemaan niin eiköhän se musta enduro taas päästele kun vähän aikaa kuulostelee. Ei ole sitten vaikea todeta että kuka on ajamassa kun niitä ääniä alkaa kuulua.
Jätkä kiihdyttelee ja keulii pitkin helsingintietä.

Siinä ainakin yksi virittäjä bongattu. Halusin vaan ilmoittaa että tietää virkavalta sinnepäin sitten katsella. Ehkä jätkän ajaminen alkaisi rauhoittumaan.

8

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä yks lisää

      Luuletko että tässä kukaan yksin ketään elättelee, varmaan puolet kylästä on puhunut näistä jutuista. ei varmaan sun korviisi ole sit kantautunut.
      ei taida monikaan tykätä.

    • minäminäeikuei

      itse asun siinä lähellä ja luulin aluksi että tarkoitit varmasti meikäläistä koska itselläni musta enska mopedi jossa kovat äänet johtuen rikkinäisestä äänenvaimentimesta :). mutta en ajele yöllä ja moponi ei mene kuin 55km/h enkä ajele helsingintiellä. itsekkin olen kuullut tämän kovaäänisen mopedin joka yöllä vetelee tosta meidän ohi ja keuliskelee sillä.. itse luulisin että se on joku kevari.

    • fdsssss

      Ensinnäkään pyöräni ei ole enduro vaan supermoto. Toiseksi en asu Markankylässä vaan kaveri jolla käyn :)

      • Markankyläläinen

        No Superi kuten arvelinkin, etkä asu juu ja tiedetään missä käyt ... Voisitko sen verran hillitä, että yö aikaan ei mentäisi kiekat tapissa? Osasit kuitenkin senkin tehdä, että lähdit käyntipaikastasi muutama pv sitten aivan hissukseen. Ihmisten narina loppuisi siihen. Ajaa täällä muitakin kova äänisillä vehkeillä, mutta illalla ja yöllä tajuavat ajaa vähinäänin.


      • ja mähän vedät
        Markankyläläinen kirjoitti:

        No Superi kuten arvelinkin, etkä asu juu ja tiedetään missä käyt ... Voisitko sen verran hillitä, että yö aikaan ei mentäisi kiekat tapissa? Osasit kuitenkin senkin tehdä, että lähdit käyntipaikastasi muutama pv sitten aivan hissukseen. Ihmisten narina loppuisi siihen. Ajaa täällä muitakin kova äänisillä vehkeillä, mutta illalla ja yöllä tajuavat ajaa vähinäänin.

        just niin kovaa ku haluun ja niin kova äänisel ku se sattuu olee.
        ei on mun ongelma jos joku ei saa nukuttua tai herää.
        täällä muutkaan ajattele toisia miks mun tarvis?
        tää ykskin spede on täällä vetämässä kaikkia turpaan ym.
        tulis vetää,
        mä ajelen miten haluun kyl poliisi sit puuttuu jos on tarvis.
        en elä toisten pillin mukaan.


    • T.Siloposki.

      no kerropa sen tuomitun nimi sitten vai yritätkö saada p*skan syyttömien niskoille ?
      kannattaisi pysyä poissa täältä jos ei kestä että vinkujaäitien k*sipääkakaroita haukutaan kun ne ensin itse rikkoo lakia.

      P*skahousut täällä esittelee omia mielipiteitään vailla mitään laintuntemusta, ei ihmekään että penskat kaahaa ympäri kyliä kun kuri on tota luokkaa näillä siloposkilla.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2583
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1652
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1159
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe