Yksinhuoltaja Äiti tarvitsee Kurinpito vinkkejä.

Markuksen Äiti

Poikani Markus on ruvennyt käyttäytymään erittäin asiattomasti, tulee monesti klo neljän jälkeen kotia vaikka kotona pitäisi olla tasan neljältä!, olen myös löytänyt poikani sängyn alta ja kaapeista monia Es drink energy tölkkejä.

Pojalla on myös Lapsilukko tietokoneessan ettei pääse katsomaan aikuisille tarkoitettua materiaalia, mutta poikani on monesti tietokoneella silti klo. 18.00 jälkeen vaikka silloin pitäisi olla jo nukkumassa, jos käsken häntä nukkumaan nii käskee minun tekemään lättyjä iltapalaksi.Useasti kun vaihdan poikani lakanat niin löydän patjan alta vessapaperia jotka haisevat oudolle? Voisiko tämä olla että hän on pyyhkinyt energia juomaa tai muuta vastaavaa ja piilottanut ne sinne?

En tiedä miksi poikani kohtelee minua näin, minä olen hyvä äiti meillä teen lättyjä erittäin useasti, mutta jumasaatana jos se nulikka vie kaikki lättyt. Sillon helvetti irti ja koko päivä omassa huoneessa. Nukkumaanmenoajat ovat niinkuin normaaliperheissä eli 7lukemaan ja ennen 8 pitää olla nukahtanut muuten arestia, voisi tuosta vähänkin vielä kiristää sääntöjä esim nukkumaan aikaisemmin, tietokone pois, miten saisin poikani Markuksen kuriin?

7

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markuksen Äiti

      Tarkoitin siis, että klo 18.00 mennään nukkumaan arkena ja sitten viikonloppuna markus valvoo kauemmin. Eli 19.00 menee lukemaan kirjaa omaan huoneeseensa ja 20.00 on sääntönä että pitäisi jo nukkua. Säännöt ovat vähän lepsuneet, koska poikani käyttäytyy vähän kummallisesti
      Olen ymmälläni.

    • Tarmo75

      Kuinkas vanha tämä Markus on?

      • Markuksen Äiti

        Tarmo75, markus on ihan tavallinen, tunnollinen, rehellinen ja kiltti poika. Markus täytti juuri 14vuotta, ja ihmettelen myös kovasti mistä poikani on saanut energia juoma tölkit jotka löysin. En anna markukselle viikkorahaa ajatellen hänen omaa parastaan. Markus on varmasti käyttänyt isoäidiltään saamansa syntymäpäivälahja rahat noihin aiemmin mainitsemiini tölkkeihin. Hän on luultavasti jotenkin saanut ne haltuunsa pihalla leikkiessään. Ulkona leikkimispäivät ovat: tiistai, torstai ja sunnuntai.


    • Pipepo

      Mielestäni Markuksen äiti käyttäytyy kummallisesti.....

    • Makke12325

      Pipepo olen samaa mieltä, Markuksen äidillä ei taida kaikki olla ihan pulkassa :)

    • apuvamutsille

      Markuksen äidin kannattaa ehdottomasti hakeutua näissä ongelmissa perheneuvolan tai psykologin puoleen hakemaan apua näihin monimutkaisiin kasvatusongelmiinsa ennenkuin on liian myöhäistä ja poika karkaa kotoa koska mutsi on niin seko...

    • fwEGW

      Markuksen äidin kannattaisi varata kiireellisesti mielenterveysasemalta aika.
      Ja poikaparka turvalliseen paikkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe