Poikani Markus on ruvennyt käyttäytymään erittäin asiattomasti, tulee monesti klo neljän jälkeen kotia vaikka kotona pitäisi olla tasan neljältä!, olen myös löytänyt poikani sängyn alta ja kaapeista monia Es drink energy tölkkejä.
Pojalla on myös Lapsilukko tietokoneessan ettei pääse katsomaan aikuisille tarkoitettua materiaalia, mutta poikani on monesti tietokoneella silti klo. 18.00 jälkeen vaikka silloin pitäisi olla jo nukkumassa, jos käsken häntä nukkumaan nii käskee minun tekemään lättyjä iltapalaksi.Useasti kun vaihdan poikani lakanat niin löydän patjan alta vessapaperia jotka haisevat oudolle? Voisiko tämä olla että hän on pyyhkinyt energia juomaa tai muuta vastaavaa ja piilottanut ne sinne?
En tiedä miksi poikani kohtelee minua näin, minä olen hyvä äiti meillä teen lättyjä erittäin useasti, mutta jumasaatana jos se nulikka vie kaikki lättyt. Sillon helvetti irti ja koko päivä omassa huoneessa. Nukkumaanmenoajat ovat niinkuin normaaliperheissä eli 7lukemaan ja ennen 8 pitää olla nukahtanut muuten arestia, voisi tuosta vähänkin vielä kiristää sääntöjä esim nukkumaan aikaisemmin, tietokone pois, miten saisin poikani Markuksen kuriin?
Yksinhuoltaja Äiti tarvitsee Kurinpito vinkkejä.
7
483
Vastaukset
- Markuksen Äiti
Tarkoitin siis, että klo 18.00 mennään nukkumaan arkena ja sitten viikonloppuna markus valvoo kauemmin. Eli 19.00 menee lukemaan kirjaa omaan huoneeseensa ja 20.00 on sääntönä että pitäisi jo nukkua. Säännöt ovat vähän lepsuneet, koska poikani käyttäytyy vähän kummallisesti
Olen ymmälläni. - Tarmo75
Kuinkas vanha tämä Markus on?
- Markuksen Äiti
Tarmo75, markus on ihan tavallinen, tunnollinen, rehellinen ja kiltti poika. Markus täytti juuri 14vuotta, ja ihmettelen myös kovasti mistä poikani on saanut energia juoma tölkit jotka löysin. En anna markukselle viikkorahaa ajatellen hänen omaa parastaan. Markus on varmasti käyttänyt isoäidiltään saamansa syntymäpäivälahja rahat noihin aiemmin mainitsemiini tölkkeihin. Hän on luultavasti jotenkin saanut ne haltuunsa pihalla leikkiessään. Ulkona leikkimispäivät ovat: tiistai, torstai ja sunnuntai.
- Pipepo
Mielestäni Markuksen äiti käyttäytyy kummallisesti.....
- Makke12325
Pipepo olen samaa mieltä, Markuksen äidillä ei taida kaikki olla ihan pulkassa :)
- apuvamutsille
Markuksen äidin kannattaa ehdottomasti hakeutua näissä ongelmissa perheneuvolan tai psykologin puoleen hakemaan apua näihin monimutkaisiin kasvatusongelmiinsa ennenkuin on liian myöhäistä ja poika karkaa kotoa koska mutsi on niin seko...
- fwEGW
Markuksen äidin kannattaisi varata kiireellisesti mielenterveysasemalta aika.
Ja poikaparka turvalliseen paikkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828