Ite olen ollu jo muutaman vuoden tällainen periaatteellinen biimerinvihaaja, koska minut on tavallaan siihen opetettu.
Aivan ensimmäisen kerran kun autoa aloin kattelee oli tähtäimessä bmw, mutta sitten kaikki vaan puhu paskaa merkistä. Sitten tuli subarua,sitten mitsua,sitten nissania,sitten mersua,sitten amerikkalaista, sitten audia ja sitten.... No olen tullu siihen tulokseen että oikeat tuonti jdm-autot olis varmaan aika mukavia pelejä, mutta en silti näe niitä käyttöautona koska ratti väärällä puolella. Sitten tuli mieleen uudemmat autot ja pyydystin sieltä mersun C mallin ja varsinki tuon huippu kalliin c63 amg:n. Sehän on aivan jumalattoman kallis vielä tänä päivänä meikä pojalle joten pitäisi odottaa useampi vuosi ennen kuin edes voi ottaa puheeksi tuollaiset hankinnat. Eikä dieselkään vielä ole herättäny toiveita, mutta mennäänpä asiaan.
Nykyään omistan nissan primeran ja olen aikonu sen pistää vaihtoon. Olen suunnitellu ostavani tuollaisen 7-sarjan e38:n.
Miksi?
- pidän isoista luksusautoista
- v8 tai suora6 on se mun juttu
- se on yksi auto jossa näkyy minun mielestä tällainen herrasmiesmäinen saksalaisuus
- eihän auton pitäisi miestä pahentaa eikä parantaa (jos on munanjatke niin onpahan minullaki munaa sitten enemmän)
- ehdottomasti takaveto tai neliveto mielellään manuaalivaihteisena
....
Syitä on kyllä monia, mutta kovasti peljättää vain tuo maine. Ehkä se koventaa vaan luonnetta ja joku varmaan sanoo et jos ei ole luonnetta niin ei ansaitsekkaan bemaria.
No niin, mitäs te vannoutuneet BMW-fanit osaisitte sanoa auton hyvistä ja huonoista puolista? Kulutus näillä bensan hinnoilla? Olisko diesel parempi? Kestävyys mm.tyyppiviat? Miten talvella? Minkälainen on tällainen ostosidea muuten?
Olkaa hyvät myös BMW-vihaajat. Älkää turhaa ruvetko tappelee ja provoilee, mutta antakaa rehellisiä mielipiteitä miksi auto on niin paska? Vielä kerkeätte käännyttää.
BMW 7-sarja
12
3208
Vastaukset
- håkan.
Siinä on vain hyviä puolia, mutta ota kuitenkin vakuutus ilkivallan varalta.
Ne hyvät puolet saattavat aiheuttaa kateellisissa rikollisia ajatuksia.. Mikis tyytyä V8 tai suoraan kutoseen?
- V8 tietenki!
Mulla on e38.
Tässä faktoja tiskiin, kokemuksen äänellä:
- Rauhallisella ajolla keskikulutus pysyy siinä 12 litran paikkeilla, ihan siis kaupunkiajossa. Matka-ajossa tipahtaa tuosta 3 litraa. Auto EI OIKEASTI oo mikään bensajuoppo jos ajelet iisisti. Raskaammalla kaasujalalla vie sitte luonnollisesti enemmän :)
- Talveksi hommaat autoon (jos ei jo valmiina ole) kunnon lämmittimet.
- Kestävyys on tosi hyvä. Ei kyllä meikäläisellä ole ainakaan mitään marisemista siitä asiasta.
Sitte niihin huonompiin puoliin..
- Tukivarret, puslat, raidetangot -> saat vaihtaa samantien, ellei edellisellä omistajalla ole mustaa valkoisella siitä, että ne on hiljattain vaihdettu.
- Ennen talvea kannattaa vesipumppu vaihtaa..
- Jostain ihmeen syystä saattaa jäähdytinnesteen paisuntasäiliön reunaan tulla pikkuinen särö, josta sitten nokottaa hiljalleen jäähdytinnestettä pihalle. Ajotietokone jaksaa tämän vuoksi pimputtaa "Check coolant level" -teksiä käsittämättömän paljon..! Kandee siis tsekata toikin.
- Ja niinku joku tossa jo kertoikin - ota ilkivaltavakuutus myös. Kateellisia meinaan löytyy ja paljon - usko kokemuksen ääntä.
Summa summarum: Auto on oikeasti aivan mahtava ajettava. On siinä näköä ja kokoa. Minä ainakin tykkään, ja paljon! - BMW-mies
Tuollainen BMW on jo vanha auto. Uutena siinä on ollut paljon hienoja ominaisuuksia ja varusteita. Vanhemmiten niistä osa on karissut matkalle. Jos kuitenkin pidät autoista, etkä säikähdä vikoja, niin osta vaan.
- Jatke;jatke
Onko haittaa jos uuden jatkeen myötä se kasvaa?? Tuskin. Joten osta pois vain!
- äh
moro
- japsisksi
Osta vaan bemari niin sitten tiedät mihin paskaa olet kätesi iskenyt..etköhän sitten opi.
- gasdfgf
juu bemareissa on se huono puoli että oma vaatimustaso NOUSEE sen verran korkealla ettei huoli enää muita
- Jatkemies
Itselläni on e38 ja eipä ole mitää pahempia vikoja! Ei muutakun kovaan ajoon! :) vaikka onkin vanha tarjoaa mukavat kyydit!
- bmw_on_paras
Siinä se sana tulikin: "biimerinvihaaja" joka on ns. opetettu vihaamaan bmw-merkkisiä autoja, jotkut jopa pienestä pitäen ilman kunnon syytä. Tiedän kokemuksesta, koska itse halveksin ennen samalla lailla bmw-merkkisiä autoja, ja niitä haukuttiin/naureskeltiin porukalla joka paikassa kun tuli autoista puhe. Kuitenkin aina vaikka siitã merkistä puhuttiin paljon paskaa salaa toivoi sellaisen omistavansa eli kateus. Niin ja sitten toinen asia joka pitää paikkansa on toi korkea vaatimustaso.
- Bondmiehenauto
James Bond ajelee tuollasella yhessä leffassa, komea v12 peli
- isotopelit
Moro
Japsiski taitaa olla kade/köyhä! Smanlailla kutsuvat he, paskaksi Jaguareja, Jenkkejä ym, hienomman tyylin autoja! Ei silti, Lexuskin kuuluu näihin! En osaa kuvitella mikä näistä MAAILMAN PARHAISTA autoista tekisi paskoja????? Tietty jos ostaa, haalii itselleen loppuun ajetun, huonosti pidetyn, rikki rääkätyn auton. Olipa se vaikka Skoda, on se paska.
Kokemusta on, eikä oikeastaan mikään auto sinänsä ole paska, Vain erillaila tehty!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006404
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869