Tere
Kaverillani on kaksi kultakalaa. Minulla on liikaa mustamonneja, kaveri pyysi Minua antamaan Hänelle ylimääräiset kalat. Minua epäilyttää kuitenkin se, että kultakalat popsivat nämä mustamollit suuhunsa. Viime vuonna annoin platyjä ja ne "hävisivät" jonnekin, kuten kaverini sanoi. Pliis kertokaa totuus kultakaloista.
Syökö kultakala pienet kalat
Mustamolli rulaa
1
1035
Vastaukset
- wertewtwe
Kyllä syö jos mahtuu suuhun ja saa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593378- 1511738
- 1301487
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1271404- 931349
- 1111214
- 761041
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71019Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3191017- 45803