Hei,
olen jo vuosia harkinnut lähteväni työharjoitteluun usaan, kunhan työharjoittelun aika koittaa opinnoissani. Nyt se aika alkaa olla lähellä... Kuinka hankalaa on saada oman alan harjoittelupaikka usasta? Mihin kaikkeen minun kannattaa kiinnittää huomiota? Onko järkevintä hakea paikkaa itse, jonkin järjestön kuten Kilroyn tai cimon kautta? Olen lukenut tästä aiheesta niin paljon kuin olen faktaa löytänyt, mutta kaipaisin myös asian kokenneilta vinkkejä ja tietoja :) melko vähän olen keskustelua aiheesta löytänyt..
Työharjoittelu yhdysvalloissa
400
3
521
Vastaukset 3
- 1
Mita alaa opiskelet?
- 400
Kulttuuri- ja taidealaa amkssa.
- interns
Kaikki tietamani harjoittelijat on poimittu paikallisten yliopistojen parhaimmistosta.
Suomi-seuran kautta voisi kai paasta johonkin vanhainkotiin jossa suomea tarvittaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901673
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17965- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43851Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607