Cherokee vaarallinen auto - Välttäkää hankintaa

Tekniikan maailma

9

739

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b. ullero

yli 60t eur hankinta hintakin rajoittaa tämän kiesin hankintaa

• General Purpose
    • yksi kirjottaa yhtä

Ja auto motor and sport taas ei saanut kaatumaan. Sanoo ettei mitään vikaa.

• El Pollo del Muerta

Heh, tässä taas "autotoimittajat" tekevät itsestään tärkeämpiä kuin ovatkaan.
      Osa autoteollisuuden tutkijoista on sitä mieltä, ettei tällainen tiukka suunasta toiseen tempominen edusta mitään luotettavaa tutkintatapaa.
      Tälläaisella kokeella saadaan tulokseksi, että esim. jokainen ns. superauto on erittäin turvallinen, koska ne istuvat tiessä kuin liimattu.
      On myös hyvä muistaa esim. AWD Chevroletien käyttömanuskassa oleva ohje:
      These cars are made for cornering as much as sports cars are made for off-roading.

• Jeepisiti ´12

Eihän tällaisella autolla olekaan tarkoitus ajaa mitään todella tiukkoja kurveja. Mielestäni isolla oikealla aidolla maasturilla ei tarvitse ajaa kilpaa, sillä eihän urheiluautoillakaan ajella maastossa...

• jebsu

Kyllä vanhemmassa jeepissä on saman kaltaisia oireita,riippuu aika paljon renkaista kokemusta on. Syitä voi olla monia itsellä 02 vanha jeep gc kumhon normi renkailla meinas kerran väistö tilaanteessa jeep kaatua. Mutta ohjekirjassa on maininta juuri tollaisesta. Mutta amerikan maasto renkailla ei ole ollut mitään oireita vaikka kyseessä on korkeat maasto renkaat..

• qq:-) :-)
        jebsu kirjoitti:

Kyllä vanhemmassa jeepissä on saman kaltaisia oireita,riippuu aika paljon renkaista kokemusta on. Syitä voi olla monia itsellä 02 vanha jeep gc kumhon normi renkailla meinas kerran väistö tilaanteessa jeep kaatua. Mutta ohjekirjassa on maininta juuri tollaisesta. Mutta amerikan maasto renkailla ei ole ollut mitään oireita vaikka kyseessä on korkeat maasto renkaat..

Jeepissä pitää olla jäykkä alusta/renkaat kyyti ei saa olla jenkkimäistä keinuntaa,eli tönkköä...

• Jeepisti ´12

Olen omistanu monta jenkkiautoa eikä mikään niistä ole ollut erityisen jäykkä alustaltaan. Luulen, että kyseessä on jenkkiauton ominaisuus. Itse ainakin pidän siitä pehmeästä olemuksesta. Mutta makuasioita nekin ovat...

• z:-) :-) :-) xx:-)

Minulla on ainakin jeep jossa on kova jousitus, eli ei ole mikään sitimaasturi :-) :-)
        Turvavyöt pitää olla kiinni että pysyy nahkajakkaroilla monttu tiellä..
        Tietysti stadissa on noita hidasteita, kyllä hyppää hienosti :-) :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      849
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      132
      604
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      70
      537
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe