Valmistuin keväällä lukiosta. Pitkästä matikasta kirjoitin B:n, mutta fysiikkaa ja kemiaa en ole lukenut pakollisten kurssien jälkeen ollenkaan. Biologiasta luin syventäviä kursseja, mutten sitä kuitenkaan kirjoittanut.
Nyt olisikin suunnitteilla alkaa lukemaan lukion fysiikan ja kemian kursseja. Kävisin osan läpi itse ja joihinkin kursseille voisin ilmoittautua aikuislukioon. Pisimmälle mahdolliselle valmennuskurssille ilmoittautuisin vuoden päästä syksyllä ja seuraavana keväällä sitten hakisin lääkikseen.
Sitten vielä mietin pitkän matikan osuutta. Kuinka paljon tulen sitä tarvitsemaan ja paljo sitä kannattaa kerrata?
Kuulostaako urakkani mahdottomalta vai onko minulla mahdollisuus?
Onko minulla mahdollisuuksia lääkikseen?
2
225
Vastaukset
- iuyhgjk
Unohda mennyt ja aloita alusta. Ei ainakaan vielä ensi keväänä tarvitse murehtia yotodistuksesta, kun luet sikana pääsykokeeseen ja menestyt siinä loistavasti. Näin menet pääsykoekiintiössä sisään. Nyt vaan lukemaan fysiikan, kemian ja biologian kaikki lukion kurssit läpi.
- Ryhtiä nyt
Mahd. tulevana lääkärinä unohda tuo "onko minulla mahdollisuus.." ruikuttelu. Jos jotain aiot tehdä, niin tee se. Miksi olisi muka mahdotonta opiskella lukion fy-ke-bi?
Aiotko tulevaisuudessa leikkauspöydälläkin pidellä skalpellia ja pohtia onko mahdollisuutta pelastaa potilas jos se mahdollisuus on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337