Moi
Nyt löytyi oikea palsta-osio...
Eli
Meillä on 3-4 vuotta ( voi olla jopa 5 vuotta ) vanha navigaattori ja se on neuvonut useita kertoja väärin. Mutta emme ole ostaneet yhtäkään karttapäivitystä, toki varmaan olisi kannattanut.
Mitä suosittelette; kannattaisiko ostaa nyt uusi navigaattori?, esim. tomtom xl nordic? Vai onko muita vinkkejä?
Koska jos päivitys nykyiseen maksaa vaikka 60 tai 70 euroa, niin sillä jo melkein saa uuden.
Aivan perusnavigaattori riittää jatkossakin ja käytämme sitä vain täällä suomessa.
Ostaako uusi vai maksaa vanhan päivityksistä?
6
271
Vastaukset
- ljou-gkbjuojgb guo-j
Tässä, 169e ja ikuisella karttapäivityksellä.
http://www.markantalo.fi/product/puhelimet-ja-gps/gps-ja-navigointi/GARNUV2495LMT/garmin-n-vi-2495lmt-gps - tom of tomtom
Niin mikäs navigaattori sulla on? Esim. Tomtom XL -laitteeseen Skandinavian kartat luokkaa kolme kymppiä.
Käy kattomassa valmistajan sivuilta hintoja. Tai jos tunnet jotain harrastajia niin ne löytää sulle kartat netistä ilmaiseksi.- Kertakäyttö navit
Höpsis...
Jos päivität samanlaiseksi kartan, niin ensin ostettava uusien ja pakkopullana tulee vuosipäivitys paketti, joka lienee nyt 2 v pituinen.
Suosittelen uuden ostoa ja viimeisimmän kartan takuun hyödyntämistä ja taas uusi navi 5 v kulttua.
- er3er23r23r23r
Toisaalta, jos ostaa uuden, saa ainakin uusimman karttapäivityksen ja laitteella on sitten takuu myös. Vanhaan jos otat karttapäivityksen ja laite laukeaa, niin hukkaan meni nekin rahat....
- Osta uus
Koska :
- laitteet ovat kehittyneet paremmiksi 5 vuodessa
- uudella laitteella on takuu
- karttapäivitys maksaa kohta sen, minkä uusi.- Netto netto
Näin on, aina paranee jos onnistuu myymään vanhan navin jollekin parillakympillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791