Monsieur Mosse on taas in!

Mosse-fani

Muistatteko Monsieur Mossen, tuon iki-ihanan ensimmäisen suomalaisen julkimohinttarin?

Mosse oli eka rohkea suomalainen, joka uskalsi olla avoimesti gay. Tiettävästi hän on jo heittänyt veivinsä ajat sitten. Siksi kysynkin: mistä voin saada Mossen vanhoja haastatteluja ynnä muuta Mosse-kamaa? Minne voin viedä kukkia Mossen haudalle?

Mosse-tyylissä oli vetoa. Hän oli avoimesti ns. hinttari ei mikään karju, karhu tai trimmattu nahkahomo. Ikävä vain, että gay-kansa suhtautui guruunsa hyvinkin negana ja syytti tätä muka stereotypioiden luomisesta. Mosse taas kunniaan!
Siinä meillä oli hinttari vailla vertaa.

Onkohan meitä Mosse-faneja paljonkin?

13

2665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gayworld

Mossen kuolemasta tulee elokuussa jo 25 vuotta, kyllä aika rientää. Monsieur Mosse oli loistokas näky Helsingin yöelämässä, ja päivälläkin mies viiletti näyttävästi avoautoilla kuten SL-Mersulla ja Cadillacilla. Pukeutui usein leopardikuviollisiin vaatteisiin, joskus kännissä meni autokauppaan ostamaan avoautoa yllään vain leopardikuvioiset pikkuhousut ja kädessä skumppalasi. Mies eli rohkeasti omaa elämäänsä, välittämättä ahdasmielisten puheista. Rahaa tuli mutta myös meni. Oli kurja juttu kun mies menee sydämen ohitusleikkaukseen ja kuolee sitten leikkauskomplikaatioihin.

• Anonyymi

Mistähän sille tuli rahaa?

• MosseFani

Monsieur Mossesta tulisi tehdä ooppera, niin kun on tehty Kekkosesta, Mannerheimistä ja Tom of Finlandista. Mosse eli Heikki Jääskeläinen oli todella monipuolinen mies. Kaikkea emme edes tiedä, mitä Floridassa tapahtui kun hän asui sielä. Ainestoa ja aihetta rittäisi hyvin "Mosse-Ooperaan"

• muistanhyvin

Ei se Heikki ollut vaan Raimo.

• Niin_ne_jtku

Kuullut jsks nimen. No ainakin uskalsi elää eikä paskaakaan välittänyt mitä toiset ajatteli! Respect.

• Anteeksi-vaan

Voi vittu kun oli ällötyyppi ja todellinen kusipää. Vain harva homo voi olla tollainen

• Anonyymi

Tapasinkin hänet Kaisaniemen h tansseissa

• Anonyymi

Mosse oli täti homppeli, nykyään on neiti hopmppeleita. Tuleeko neiti homppeleista vanhempina nahkahomoja vai kuoleeko ne maksakirroosiin sitä ennen?

• Anonyymi

Hän on tehnyt kirjan voi pojat jospa tietäisitte eiköhän nyky mosse on se super bottom niko

• Anonyymi

Kuka niko, ei se TV:stä tuttu ainakaan ole pikkupilinen bottom.

• Anonyymi

• Anonyymi

Se nimitys kun on suomeksi homo, eikö "gei"

• Anonyymi

Joskus nuorena poikana säväytti kun Mosse poseerasi ilkosillaan Hymyssä. Eihän se nyt mikään komea ollut mutta kun en miehen kullia juuri muuten nähnyt. Oli se aikaa. Tavallaan kamalan kurjaa ja nuivaa mutta ainakin osasi tuntea vielä himoa. Enää ei.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe