Tietääkö/muistaako kukaan mihin aikaan päivästä siellä on buffet ja kuinka kauan?
Vaasa Spices-ravintola
32
3715
Vastaukset
- pahasti haisee
Aika ovela yrität olla kun mainostat ravintolaasi?
Se on kuitenkin KIELLETTYÄ keskustelupalstalla.
Osta mainostilaa niinkuin muutkin.- Neegerit
toimii aina epärehellisesti.
- Jos mainostaminenkin
on tuollaista kikkailua niin mitä ruoka sitten mahtaa olla?
- Eivät ole neegereitä
Neegerit kirjoitti:
toimii aina epärehellisesti.
Vaan puhuvat ruotsia, eli oravaisista tai närpesherpeksestä.
Suomea eivät osaa vaan yrittävät ruotsiksi jotain sönkätä, hyvä hyvä RKP. - Tosi fiksua
kirjoittelua kiinalaisravintolan ihmisiltä, varmasti saatte paljon asiakkaita.
- olet hullu
Tosi fiksua kirjoitti:
kirjoittelua kiinalaisravintolan ihmisiltä, varmasti saatte paljon asiakkaita.
OLE HILJAA, PÖLHÖ-KUSTAA !
- omnomomnom
olet hullu kirjoitti:
koska läski saa ruokaa? omnomomnom.
- olet tosi hullu
omnomomnom kirjoitti:
- olet hullu omnomnom
omnomomnom kirjoitti:
OLE HILJAA, PÖLHÖ-KUSTAA!
Sinä se jaksat länkyttää ihottuman raiskaamaa turpaasi tuon tuostakin. Milloin haukut tummaihoisia, milloin aasialaisia, milloin sossuhyysääjiä, milloin suomenruotsalaisia, milloin puliukkoja jossakin keskustassa, milloin lastentarhanopettajia, milloin neuvojenkyselijöitä, milloin teini-ikäisiä, milloin kipparilakkisia veneilijöitä, milloin vihreitä, milloin vasemmistolaisia jne. jne.
Ainoa jäljelle jäävä ryhmä, jota et hauku, koostuu: perussuomalaisista, työttömistä, syrjäytyneistä, lähiöhiiristä...... OLET SIIS KERTONUT TUNTOMERKIT ITSESTÄSI. Persuääliö!
SIISPÄ: OLE JO HILJAA, PÖLHÖ-KUSTAA ! - Saiko ylipainoinen
olet hullu omnomnom kirjoitti:
Sinä se jaksat länkyttää ihottuman raiskaamaa turpaasi tuon tuostakin. Milloin haukut tummaihoisia, milloin aasialaisia, milloin sossuhyysääjiä, milloin suomenruotsalaisia, milloin puliukkoja jossakin keskustassa, milloin lastentarhanopettajia, milloin neuvojenkyselijöitä, milloin teini-ikäisiä, milloin kipparilakkisia veneilijöitä, milloin vihreitä, milloin vasemmistolaisia jne. jne.
Ainoa jäljelle jäävä ryhmä, jota et hauku, koostuu: perussuomalaisista, työttömistä, syrjäytyneistä, lähiöhiiristä...... OLET SIIS KERTONUT TUNTOMERKIT ITSESTÄSI. Persuääliö!
SIISPÄ: OLE JO HILJAA, PÖLHÖ-KUSTAA !teini taas itkupotkuraivarin?
Oletko jo polttanut teeveden pohjaan :DD
Kerroit myös tuntomerkit itsestäsi, olet 14-16v suomenrutsalainen tyttö joka haluaa suomeen orjatyövoimaa, lisäksi olet ylipainoinen.
Hermojen hallintasi osoitus siitä että kuvittelet olevasi eliittiä:D - Pelkkää riisiä
Jos mainostaminenkin kirjoitti:
on tuollaista kikkailua niin mitä ruoka sitten mahtaa olla?
ylihinnalla sitä on aasialaisten business.
Mitään aasialaista keittiötä nuo räkälät eivät ole nähneetkään.
T: 6 kertaa joka vuosi bejingissä.
- Ruokamyrkytys
sain tuolta paikasta ruokamyrkytyksen, kaverini myös, kiertäkää kaukaa.
- Soita ja kysy
http://www.fonecta.fi/tuotteet-ja-palvelut/Vaasa/419251/Spices Asian Restaurant/
Vaikka tyhmempikin tajuaa että yrität mainostaa paikkaa mistä saa ruokamyrkytyksen. - Ei siellä ole
Buffettia.
- Omnomnom
mitä h**, tulinpas tänne katsomaan mitä vastauksia sain :D
ei täältä nähtävästi kannata kysyä mitään, kyllä mua tästä jo varoiteltiinkin et täältä saa vaan p** niskaan mut joo, kiitos vaan näille suomen sankareille :D
ja oli siellä *mainostus sensuroitu* kun viimeks kävin mut enpä muista mihin aikaan ja siksi kysyin, joten valun itse *mainostus sensuroitu* ettei suomi24 rasistiset poliisit ilmesty vauhkoomaan :D- soone may
Joo ei kannata kysyä täällä mitään kun on pohjalaasista junteista kyse, jotka eivät valitettavasti omaa mitään käytöstapoja eikä näemmä sivistystäkään. Parempi vaan että kiertää kaukaa ko. paikan. Kun siellä ei oikeasti kuitenkaan ole yhtään mitään. Sehän nitä harmittaa. Ei ole NHL-tähtiä, ei kunnon safkapaikkoja ...talsitaan vaan reteänä pitkin toria ja tapellaan lopuksi keskenään.
juntteja mitä juntteja. "Hyvää mainosta" vaan pienelle kaupungille, joka yrittää selvitä isoista työpaikkojen menetyksistä jne. Itselleni on jäänyt aika negatiivinen kuva pohjalaisista ja tämä ketju vaan vahvisti sitä. Sori kaikki mahdolliset fiksut tyypit... - Ostaisitko
soone may kirjoitti:
Joo ei kannata kysyä täällä mitään kun on pohjalaasista junteista kyse, jotka eivät valitettavasti omaa mitään käytöstapoja eikä näemmä sivistystäkään. Parempi vaan että kiertää kaukaa ko. paikan. Kun siellä ei oikeasti kuitenkaan ole yhtään mitään. Sehän nitä harmittaa. Ei ole NHL-tähtiä, ei kunnon safkapaikkoja ...talsitaan vaan reteänä pitkin toria ja tapellaan lopuksi keskenään.
juntteja mitä juntteja. "Hyvää mainosta" vaan pienelle kaupungille, joka yrittää selvitä isoista työpaikkojen menetyksistä jne. Itselleni on jäänyt aika negatiivinen kuva pohjalaisista ja tämä ketju vaan vahvisti sitä. Sori kaikki mahdolliset fiksut tyypit...Kiinalaisen tuotteen, esim työkäyttöön :DD
No ostaisitko kiinalaisen moottoripyörän:DD
Syötkö kiinalaista ruokaa(pelkkää riisiä).
Vain oikea juntti ostaa kun saa halvalla pjaskaa.
T:Harley Davidson&Milwaukee. - Opettele
suomenkieli.
- Hei kiinalainen
Nyt ainakin meni yksi asiakas, myönsit huonolla suomenkielellä seuraavaa:
"ja oli siellä *mainostus sensuroitu* kun viimeks kävin mut enpä muista mihin aikaan ja siksi kysyin, joten valun itse *mainostus sensuroitu* ettei suomi24 rasistiset poliisit ilmesty vauhkoomaan :D "
Taidat olla kinan maajusseja? yksinkertainen ainakin ole! ja TYHMÄ!
ps. mihin muuten valuit itse? viemäriin takaisin?? :DD - Rasistinen:D
Aina sama virsi kun mamu rötöstelee, kun en saa poiketa säännöistä ovat muut rasistisia minua kohtaan.
T:paluulippu kiinaan. - Ei kannata
kysyä oman yrityksen ruoka-aikoja.
Jos olet noin tyhmä kiinan maajussi niin mene takaisin.
- olet umpihullu
Mene oikeasti oikeinkirjoitusklinikalle. Vaasassa on kuuleman mukaan esim. Daterossa luki-tuki-klinikka kaltaisillesi. Olet aika pohjalla.- Oletko siellä
Opettajana? vai miksi paikka on sinulle tuttu:DD ???
- olet umpihullu pummi
Olen lukenut Pohjalaisesta muutaman lehtijutun Daterosta. Niiden perusteella tiedän suositella sitä myös sinulle. Jos et opi kirjoittamaan tuon paremmin, voisit mieluummin totella:
OLE HILJAA, PÖLHÖ-KUSTAA !- Sohvi
Näitä viimeisiä sekoviestejä kun lukee todellakin tulee mieleen että pohjanmaalla asuu kaikki sekopäät /lahopäät ja joiden todistuksen keskiarvo on ollut n. 5.
Opetelkaa edes lukemaan ja kirjoittamaan siellä. Piirtäkää vaikka tuo pahaolo pois siellä Rewell centerin porttikongissa. Muuta tekemistähän siellä ei ole kun töitäkään ei ole. Kaivakaa sitten vaikka nenäänne. Etelään teidänkin on lähdettävä sieltä jos töitä haluatte tehdä. Ja siellä joutuu väkisinkin tykkäämään erilaisista ihmisistä. - kmkomonrjip
Sohvi kirjoitti:
Näitä viimeisiä sekoviestejä kun lukee todellakin tulee mieleen että pohjanmaalla asuu kaikki sekopäät /lahopäät ja joiden todistuksen keskiarvo on ollut n. 5.
Opetelkaa edes lukemaan ja kirjoittamaan siellä. Piirtäkää vaikka tuo pahaolo pois siellä Rewell centerin porttikongissa. Muuta tekemistähän siellä ei ole kun töitäkään ei ole. Kaivakaa sitten vaikka nenäänne. Etelään teidänkin on lähdettävä sieltä jos töitä haluatte tehdä. Ja siellä joutuu väkisinkin tykkäämään erilaisista ihmisistä.Idiootti. Itse et osaa kirjoittaa senkään vertaa.
- Mikä tekee
kmkomonrjip kirjoitti:
Idiootti. Itse et osaa kirjoittaa senkään vertaa.
Sinusta niin erikoisen että voit haukkua muita idiooteiksi, lukutaidottomiksi PÖLHÖ_KUSTAAKSI ym ym.
Taidat olla täydellinen ihminen:DDDD - OMNOMOMNOM
Mikä tekee kirjoitti:
Sinusta niin erikoisen että voit haukkua muita idiooteiksi, lukutaidottomiksi PÖLHÖ_KUSTAAKSI ym ym.
Taidat olla täydellinen ihminen:DDDDOlen kiinalainen.
- olet idiootti omnom
Mikä tekee kirjoitti:
Taidat olla täydellinen ihminen:DDDDSe, että osaan kirjoittaa sekä se, että kaltaisesi omnomnomnomin sietäisi saada valtion kustantama lobotomia. :D
- James Potkukelkka
En minäkään pidä Vaasalaisista, ovat rasistisia ja selkään puukottajia. Vaasalaisissa työpaikoissa kireä ilmapiiri, paljon puhutaan paskaa selän takana. Laihialaiset ovat heidän mielestään juntteja ja Mustasaarelaiset ovat hurreja sekä mamut perseestä! Mikään ei ole koskaan hyvin vaasalaisilla. Mistähän tämä katkeruus johtuu...
- jumpee
Puffet on halpa, mutta puffetruoka on suoraan sanottuna surkeaa. Kerran kävin ja toiste en käy. Mieluummin maksaisin enemmän ja söisin parempaa ja laadukkaampaa ruokaa.
Ja kuittia eivät tarjoa, eli harrastavat harmaata taloutta. Jos menette niin pyytäkää kuitti kun ovat antaneet vaihtorahat ja kassakone on lyöty kiinni. Menevät hieman hankaliksi ja lyövät äkkiä ostoksen kassaan. ;) - Mikamikamikamika
Kattelimpa tietoa tuon paikan buffetin aukioloista lauantaisin, eipä tullut siihen varmuutta mutta vähän nykii suupieltä kun olen ETELÄ-pohjanmaalta Kurikasta. Nimittäin hävettäisi olla pohjanmaalta jos siellä keskustelukulttuuri on tuommoista.
Minä olen vielä perussuomalainen, silti pidän vinosilmistä ne on nätit. Itämaiset ihmiset on aina iloisia kun vähänkään saavat siihen aihetta, viimeksikin tuolla tulivat iloisiksi kun kävin buffetin syömässä ja olin kohtelias. Ei ihmetytä yhtään että noilla naama välillä on norsunsellaisella kun ei ihmiset osaa käyttäytyä.
Ja kyllä lyövät summan kassaan, itse tapaan solidaarisuuden nimissä pyrkiä antamaan aina tasarahan käteisenä enkä halua kuittia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642