Olen pian 20-vuotta täyttävä tyttö Kouvolasta, ja tulisin mielelläni auttamaan lasten hoidossa. Olen tällä hetkellä harjoittelussa päiväkodissa joten kokemusta on monenlaisista lapsista. Olen myös lähes päivittäin 7kk pikkusiskoni kanssa, joten pienimpiekin kanssa osaan olla ! Olisin vapaasti käytettävissä arkisin kuin myös viikonloppuisin ! Jos sinulla on tarvetta lastenvahdille Kouvolan suunnalla ja uskot että voisin olla oikea henkilö hommaan, laittelehan viestiä ! :)
Lapsenvahti Kouvolasta!
Lastenvahtikvl
2
217
Vastaukset
- Helistinn.
Hei. Minulla olisi tarvetta suht nopealla aikataululla lapsenvahdille. Toivon että ottaisit pikaisesti minuun yhteyttä.
S.posti [email protected] - Mummo 58
Hei!
Olen 58 vuotias "mummo", ja olisi aikaa olla vaikka lapsenvahtina iltaisin ja viikonloppuisin. Vakituinen työelämän palvelus jo suoritettu. Lapsenlikka keikat olisi Oulun keskusta/lähiympäristö. Autoa en omista, joten kulku koteihin lainja-autolla tai kävellen.
Kokemusta on 24 vuoden ajalta, oman lapseni hoito ja kasvatus.
Lapsen vahtina satunnaisesti
Perhepäivähoitajan koulutus
Lähiavustajan koulutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594