Mä en tiedä, mihin aloittaisin uuden aiheen, noh, ajattlin laittaa sen stressin puolelle. Minä en tajua, mikä minua vaivaa, kun olen jotenkin hirveen stressaantunut poikaystäväni seurassa! Olemme seurustelleen 9 kuukautta kaukosuhteessa ja jotenkin vieläkin jännitän häntä! Jännitän ihan hirveästi välillä ja meinaan jopa oksentaa ja maha on sekaisin! Tämä on meidän kummankin ensimmäinen seurustelusuhde ja poikaystäväni on ihan rento mutta mä jännitän. Olen ihan ihastunut/rakastunut, johtuuko tämä siitä?! Ei ole hauskaa, koska meinaan oksentaa hänen läsnäollessani koska jännitän :(!! Mitä voisin tehdä?! En tiedä, miksi jännitän!? Ehkä siksi, koska tämä on ensimmäinen oikea suhteeni ja olen aina jännittänyt mahalla! En ole puhunut tästä kenellekään, häpeän tätä... Mä olen ollut aina koulukiusattu ja jäänyt "traumat" toiseen sukupuoleen haukkumisen takia joten ihmettelen, että mulla edes on poikaystävä! Johtuisiko jännittäminen siitä, etten usko vieläkään seurustelevani?! Miten saisin tämän pahan olon vatsassani loppumaan ja olemalla normaali hänen seurassa?
Stressaantunut poikaystävän kanssa :S
1
338
Vastaukset
- Omat ajatukset
Älä ainakaan tue itse omilla ajatuksillasi sitä stressiäsi. Älä kiinnitä huomiotasi koko ajan itseesi, vaan yritä keskittyä sen toisen ihmisen kuuntelemiseen ja siten tutustumiseen. Maailma ei pyöri vain sinun ympärilläsi.
Omat ajatukset ohjaavat sitä miten me käyttäydytään.
Rauhoittele itseäsi, äläkä pumppaa itseesi ahdistuksen ja pelon voimaa. Opettele kokonaan toisenlainen sisäinen matra, positiivinen ja itseäsi positiivisesti tukeva sellainen. Joka kerta kun te eroatte, ajattele, että selvisinpäs taas ja hyvinhän se meni jne. ja UNOHDA ne negatiiviset tuntemuksesi ja ajatuksesi.
Siinä sulle ihan uus oppikoulu. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262