venttiili vuotaa?

mb_c

Onko kellään käynyt näin:
Rengas tyhjenee n. 48tunnissa. Kun täytin ekan kerran huomasin venttiilin sielun olevan löysällä. Se kun suhisi ilmaa ulos. > kiristin senjolloin ei enää suhissut >päivän päästä rengas oli tyhjentynyt jonkinverran > ostin uuden sielun venttiiliin ja vaihdoin sen kiristyksineen > vuotaa parissa päivässä melkein tyhjäksi. Varmistuksen saisin tietysti kun irroittaisin koko pyörän ja upottaisin veteen. Mutta kun laiska olen niin kysyn onko venttiili jotenkin hajonnut? MB suosittelee 2,5bar painetta jota olen käyttänyt. ONKO KOKEMUKSIA VENTTIILIN HAJOAMISISTA teillä muilla?

7

19365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpa homma.

siis olet vaihtanut venttiilin ja vielä vuotaa?? Luultavasti vuotaa venttiilin rungosta ja sitä ei voi vaihtaa ilman renkaan vanteelta ottoa. Rengasliike hoitaa homman muutamalla kympillä, miksi mietit ja ihmettelet.

• mb_c

Ei kiireitä vuotaa niin vähän. Ku teen niin teen itse. Rengasliikkeitä en tähän tarvii. Kunhan kyselen onko kokemuksia muilla tämmösestä. Pelkkä luulo ei ole kokemus kys. asiasta.

• en nyt oikein ymmärr
        mb_c kirjoitti:

Ei kiireitä vuotaa niin vähän. Ku teen niin teen itse. Rengasliikkeitä en tähän tarvii. Kunhan kyselen onko kokemuksia muilla tämmösestä. Pelkkä luulo ei ole kokemus kys. asiasta.

niinpä, yleensä ne vuotavat vain vähän, mutta ei ne itsellään parane, päin vastoin.
        Itse en viitsisi rehjata yhden muutaman kypin homman kanssa kun rengasliike hoitaa homman vartissa, oli sitten venttiilin juuressa tai renkaassa ja tuleehan samalla tutkitua ihan ammattimiehen puolesta ettei renkaassa ole mitään runko- tai muuta vikaa.

• antispray
        en nyt oikein ymmärr kirjoitti:

niinpä, yleensä ne vuotavat vain vähän, mutta ei ne itsellään parane, päin vastoin.
        Itse en viitsisi rehjata yhden muutaman kypin homman kanssa kun rengasliike hoitaa homman vartissa, oli sitten venttiilin juuressa tai renkaassa ja tuleehan samalla tutkitua ihan ammattimiehen puolesta ettei renkaassa ole mitään runko- tai muuta vikaa.

Mut jos laittaiskin sitä paikkausspray-ainetta rengas täyteen niin loppuis vuoto. Mut samalla menis vannekin piloille, kun se mönjä tarttuis siihenkin.

• takkari

"Mutta kun laiska olen"
      Sitten menet rengasliikkeeseen ja tutkituta rengas siellä. Kuten aiempi kertoi, niin varttitunnin sisällä ajat ehjällä renkaalla ulos hallista.
      Muiden on erittäin hankala analysoida rengasvaurioitai näin etänä...

• autoa tarvitseva

Hei! Vaihdoin muutama päiäv sitten kesärenkaat alle ja vaihto sujui ongelmitta, sitten kun kävin tarkastamassa ilmanpaineet, niin yhdestä renkaasta venttiilin kärki vuotaa, joku polkupyöräiliä sai sen '' korjattua'' mutta tänään kun kävin uudelleen tarkistamassa että onko ilmat pysyneet sisällä niin vuoto alkoi taas. Ihan kuin siellä olisi joku roska tai joku muu että ilmaa pääsee ulos. Elikkä renkaan venttiilin kärki vuotaa, mutta sain nytten tähän itse korjattua kun laitoin korkin päälle tiukasti. En tiedä mikä siinä oikein on?, onko ehdotuksia?

• euron osa

osta siitä huoltikselta uusi venttiili ja venttiili avain ja eiku ilmat takas.
        Tai pyydä jonkun muun tekemään se, ei se venttiilin hattu ilmaa pidä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      361
      2853
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1088
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      978
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      943
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      918
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe