Huomasin, että miehelleni on alkanut pikkuhiljaa kasvamaan mahaa.
Mieheni ei ole käyttänyt alkoholia lainkaan nuoruus vuosina, mutta syö niinkuin hevonen ja aineenvaihdunta ei voisi paremmin toimia. Nyt kun hän täytti kolmekymmentä niin on alkanut saunakalja maistumaan ja käristemakkaraakin menee siinä sivussa aika paljon. Joka ilta korkkaa kaljan. Yhden tai kaksi. Ei juo itseään koskaan humalaan.
Hän suunnitelee vielä lopettavansa tupakan polton, mutta olen kuullut, että se tuo mukanaan myös lisäkiloja?
Mieheni on nyt normaalipainoinen.
Miten paljon alkoholia pitää käyttää, että kasvaa kaljamaha?
Lihominen tupakanpolton lopettamisen jälkeen. Kokemuksia?
Itse olen ylipainoinen ja käytin nuorena paljon alkoholia ja lihoin kovasti niihin aikoihin. Kiloja en ole saanut koskaan pois. Lihon edelleen. Loppua ei näy.
Ehkä minä sitten otan mieheni mukaan lenkille.
En halua, että hän kasvattaa kaljamahan. Terveyskin kärsii. Kohta me ollaan molemmat paisuneita kuin pullataikinat. Kokkaan mielestäni terveellisesti.
Mieheni on alkanut lihomaan
73
4835
Vastaukset
"Huomasin, että miehelleni on alkanut pikkuhiljaa kasvamaan mahaa."
Hyvä niin! Mitäs jos miehellesi olisi alkanut kasvamaan rinnat!! Tai alkanut kuukautiset! (tosin rasvarinnat voi tulla lihomisen mukana, mutta se on vaan seksikäs bonus kaiken kehoon lisääntyneen laardin lisäksi).
"Joka ilta korkkaa kaljan. Yhden tai kaksi. Ei juo itseään koskaan humalaan."
Upea ja erilainen suomalainen mies sinulla kun ei juo itseään humalaan!! Tämä erinomainen asia kannattaa palkita antamalla miehelle vielä kalja no. III ja IV kahden ensimmäisen lisäksi.
"Hän suunnitelee vielä lopettavansa tupakan polton, mutta olen kuullut, että se tuo mukanaan myös lisäkiloja? "
Näin on, ei siis kannata lopettaa tupakanpolttoa. Tupakkaa kannattaa polttaa niin pitkään kun henki pihisee ja savuke menee oikenpäin suuhun.
"Mieheni on nyt normaalipainoinen".
Veikkaukseni on että pian hän on sinun ylipainoinen pikku possuliini.
"Lihominen tupakanpolton lopettamisen jälkeen. Kokemuksia? "
Monesti käy niin, että tupakointi loppuu ennenaikaiseen kuolemaan, joten itseasiassa tässä käy niin että tupakoinnin loppuessa laihtuu ja roimasti.
"Itse olen ylipainoinen ja käytin nuorena paljon alkoholia ja lihoin kovasti niihin aikoihin. Kiloja en ole saanut koskaan pois. Lihon edelleen. Loppua ei näy."
Tämä ei ole ongelma, lihavat tylleröt ovat miesten mieleen. Syöpöttele ja juopottele yhdessä siippasi kanssa ja ota ilo irti elämästä. Kaksi kertaahan täällä vaan eletään.
"Ehkä minä sitten otan mieheni mukaan lenkille".
Kannattaa ennemmin varata matka avaruuslennolle ja katsoa kuinka siellä maistuu HK:n sininen tai Atrian punainen.
"En halua, että hän kasvattaa kaljamahan."
Ei se kuule oo sinun haluamisestasi kiinni! Jos miekkonen kasvattaa kaljamasun niin sit kasvattaa. Kaljamasussa on se kiva bonus, että sitä on kiva läpsytellä illalla sängyssä.
"Kohta me ollaan molemmat paisuneita kuin pullataikinat".
Pullataikina on hyvää, nam!!- Läski provo?
Voiko miehellä muka alkaa kuukautiset jos on oikein lihava?
- kmxxx
Höpö höpö ,älä ota kaljaa se lihottaa ja istuma työ,mene lenkille
- eieieieiei
Läski provo? kirjoitti:
Voiko miehellä muka alkaa kuukautiset jos on oikein lihava?
Ei.
- lihotaan yhdessä
Kun sanoin miehieni olevan pullataikina (otin kuvakin sen kessistä)
voisinko:
- Iskeä veitsellä, ja paloitella pullan?
- teljetä saunaan, jotta paistuisi ruskeaksi?
- Hakata kaulimella littaksi?
- Myydä paloina naapureille? terävällä veitsellä viipaloiden?
- syödä itse paistettuna?
- tunkea rusinoita joka reikään, (Stadilaisen Karl-Svenssonin ehdotus=
- repiä palasia irti hänestä ja syöttää sorsille?
- liikuntaliikko
Kun syö mitä kuluttaa, laihtuu ja toisinpäin.
Tupakoinnin lopettaminen ei paljoa lihota, minulla 19 vuoden aikana 63 kilosta 69,5 kiloon ja pituuteni on yli 170 cm.
Hoikallekkin voi kasvaa pallovatsa, jos ei liiku.
Alkoholi aihuettaa vähemmän pallovatsaa kuin se makkara ja sekin riippuu makkaran rasvaprosentista.- Hyi
Nimenomaan toisinpäin ellei halua omaa ulostettaan syödä.
- urheilijapariskunta
ihan parasta on kerran kuulemani kommentti; juuri avioon astelleet tekivät sopimuksen ettei nainen saa lihota 5kg enempää (lihasta ei lasketa -tietenkään) eikä mies laihtua 5kg enempää (ainakaan lihaksista) :D! vaikkakin sitä naimisiin mennään (toivottavasti useimmiten kuitenkin) ihmisen kanssa, jonka sisin miellyttää, ei minusta kuitenkaan ole oikein sekään että sitten rupsahdellaan puolin jos toisin, ja sitten tulee niitä "hankaluuksia"... säilyminen läpi aviovuosien sellaisena kuin toisen tavatessaan on kunnianosoitus puolisoa kohtaan, ja kun itse voi hyvin, voi useimmiten myös suhde hyvin ;) ps. tämä katsaushan oli sitten vain pintaraapaisu kokonaisuudesta :D
- vhyvhyvhy
Toivottavasti pysyvät terveinä. Syöpähoidot esim. voivat sekä laihduttaa että turvottaa. Aika pinnallista minusta mutta kukin tyylillään.
- LAphilainen
Voi saatana! Kaikkea paskaa sitä TYHMÄT IDITOOTIT keksivätkin
En halua, ettää vaimo läskistyisi, mutta eipä ole pelkoakaan siitä. Paino tavatessamme 10 v sitten 54 kg, nyt 55 kg.
MUTTA: välissä on painanut jopa 65 kg! JA minunko se olisi pitänyt ruveta sitten valittamaan kun olet läskistynyt? Itse olen "lihonut noin 8 kiloa, mutta se on etupäässä lihasta. Olen nyt 70 kiloa painava ja 173 cm pitkä, eli aika alilla ihannepainossani, Pyykkilauta on, niin kuin nyt myös laihtuneella vaimollani. JOKA muuten on synnyttänyt KAKSI LASTA!
Sääliksi käy teitä pinnallisia paskoja.
Minä rakastin vaimoani tasan yhtä paljon 10 kiloa "lihavampana". Mutta...EN silti IKINÄ huolisi mitään 100 KILONJ KEIJUKAISTA. On eri asia patvia ja on eri asia olal SAIRAALLOISEN lihava. - outo logiikka
LAphilainen kirjoitti:
Voi saatana! Kaikkea paskaa sitä TYHMÄT IDITOOTIT keksivätkin
En halua, ettää vaimo läskistyisi, mutta eipä ole pelkoakaan siitä. Paino tavatessamme 10 v sitten 54 kg, nyt 55 kg.
MUTTA: välissä on painanut jopa 65 kg! JA minunko se olisi pitänyt ruveta sitten valittamaan kun olet läskistynyt? Itse olen "lihonut noin 8 kiloa, mutta se on etupäässä lihasta. Olen nyt 70 kiloa painava ja 173 cm pitkä, eli aika alilla ihannepainossani, Pyykkilauta on, niin kuin nyt myös laihtuneella vaimollani. JOKA muuten on synnyttänyt KAKSI LASTA!
Sääliksi käy teitä pinnallisia paskoja.
Minä rakastin vaimoani tasan yhtä paljon 10 kiloa "lihavampana". Mutta...EN silti IKINÄ huolisi mitään 100 KILONJ KEIJUKAISTA. On eri asia patvia ja on eri asia olal SAIRAALLOISEN lihava.Eli jos vaimosi nyt lihoisi 100 kiloiseksi, niin rakkaus loppuisi... Pinnaliselta tuokin kuulostaa.
- HAH HAH
"Urheilijapariskunta" Naiivi, tyhmä ja varmaan vielä blondikin. Tyhmä kirjoitus isolla TEELLÄ
- Possu Sinkku
tuota jooo,miksi näin?Etkö halua sitten lihavaa miestä... vaikuttaa hieman siltä.
Ja ei sillä,saahan sitä asiasta olla huolissaan jos on aidosti.Voithan tietenkin sanoa että lähtee kanssasi lenkille.
Mutta,ihan ensimäisenä voisit kuitenkin huolehtia itsestäsi.Tuo ei kuullosta kauhean hyvältä että sanot että toinen ei saa lihoa ja toisaalta sanot itsestäsi että paisumiselle ei näy loppua.Joten,oisko syytä nyt ensin hoitaa itsensä siihen kuntoon että on varaa sanoa muille tai että tilanteesta muodostuu liian haastava sinulle itselleen. - mietippä asiaa
Itse et huolehdi itsestäsi lihot koko ajan lisää, mksi miehesi ei saisi lihoa?
Kerronpa omakohtaisen kokemuksen.
Olin normaali vartaloinen ja vaimo alkoi lihoapikku hiljaa, aina oi verukkeita miksi ei laihduta.
Aina oli joku joka oli lihavampi (ei siis tarvinnut laihuttaa).
Kun huomautin asiasta se oli nalkuttamista ja läskiksi haukkumista, edes järkipuheet eivät auttaneet.
Itsellänikin kävi paino korkeammalla mutta laihdutin liikakilot pois.
Yritin puhua vaimolle järkeä, yritin perustella laihduttamista terveyssyillä ja sillä että asia koskee minuakin kun minä joudun sitten hoitamaan sairaalloista vaimoa, eiauttanut.
Asiaan tuli sitten päätös kun kun hän mnehtyi rutiini leikkauksen jälkikomplikaatioihin.
Terveys oli jo niin huono alle 40 vuotiaana, mitä se olisi ollut 50-60 vuotiaana?
Joten mietippä vähän omaa tilannetta ennenkuin alat moittimaan mihesi painoa ja ulkonäköä, laihduta ensin itse normaalipainoon ja kyttää sitten vasta miestäsi. - Kylmät kädet
Oman mahani ympärysmitta on 106. Mulla on mittanauha. En tiedä, mistä sen sain.
- Kylmät kädet
Vyö lupas 100 cm asti, mutta toimii täydellisesti tarpeisiini. Vyön valmistaja on kunnon ihminen, joka ottaa viinaturvotuksen huomioon.
- Oihooojaähkyy
Hyvä että ei tuulet heittele, ja osoittaa vaurautta ei luuviuluista kukaan tykkää ne on kireitä
- hf rt ge
Ite en ota kaljaa. kun max. kerta vuoteen tai harvemmin, lenkkiäkään en käytä kun kerta kuussa. Leivän päällä vain voita juustoa, tomaatti, harvemmin makkaraa, paitsi kesällä metvurstia, yleensä myös silli kuuluu ruokavalioon,
Ei ole itsellä kasvua tullunna, vaikka eräs sukulainen kehaisi, kun aletaan kasvamaan, kun hyvää syö, ja vähän liikkuu, niin sitten kasvetaan helposti, geenit puoltavat sitä. - ihminen6159464
Naiset elekää kierelkö asioista vaan sanokaa suoraan. joskus teistä näisista ei oikein ymmärrä mitä meinaatta.
- karkkipötkö
mun miehellä on purkka perseessä. tuleeko sille nyt kaljamaha??
- -------------
Ei mutta kannattaa se purkka silti ottaa pois.
- pari vai korillinen
Pari pulloa illassa kasvaa muutamassa vuodessa korilliseksi illassa.
Se on luonnonlaki johon ei voi omalla tahdolla vaikuttaa muuten kun lopettamalla ajoissa.
Tupakanpolton lopettaminen ei lihota yhtään jos ei syö enempää kuin kuluttaa.
Lopetin polttamisen 25 vuotta sitten kun painoin 61 kiloa.
Paino on pysynyt kilon tarkkuudella samana sillä periaatteella että kun on tullut kilo lisää olen ollut syömättä niin kauan että se on lähtenyt pois. - keijokuusysi
Tämä on provo koska kukaan nainen ei kysele noin tyhmiä, ja jokainen nainen tietää että pihtaamalla.
Oikea kysymys on miten nainen saadaan laihtumaan? Toisin päin ei auta, kun nainen lähtee kuitenkin vieraisiin jos mies kieltäytyy seksistä.- Laphilainen
Anoppini loistava neuvo, jolla aviomies saadaan lopettamaan tupakanpoltto(vaimoni juttelii, miten mun pari tupakkaa silloin tällöin harmittaa äidilleen): "Älä "nappaa" pariiin viikkon"
OLI NAURUSSA PITELEMISTÄ; KUN APPIUKKKO VETI POSKET LOMMOLLA SÄIMÄÄ VIERESSÄ!
(Ja satuin kuulemaan joskus, kun anoppi valitti, ettei enää hellyyttä heru...) - stadilainen...
Laphilainen kirjoitti:
Anoppini loistava neuvo, jolla aviomies saadaan lopettamaan tupakanpoltto(vaimoni juttelii, miten mun pari tupakkaa silloin tällöin harmittaa äidilleen): "Älä "nappaa" pariiin viikkon"
OLI NAURUSSA PITELEMISTÄ; KUN APPIUKKKO VETI POSKET LOMMOLLA SÄIMÄÄ VIERESSÄ!
(Ja satuin kuulemaan joskus, kun anoppi valitti, ettei enää hellyyttä heru...)Stadilaiselle ei nyt ihan avautunut laphalaisen tarina.
- stadilainen..
stadilainen... kirjoitti:
Stadilaiselle ei nyt ihan avautunut laphalaisen tarina.
Miksi miinustatte? Liittyykö nappaa jotenkin seksiin? Säimä on varmaan tupakka tai piippu, eikö?
- Läskipate
Vaihda kaljat ykkösiksi ja makkarat kasvismakkaroiksi, niin ehkä kaveri huomaa vihjeen ja alkaa miettimään elintapojaan.
- just just
Eli siis itse olet ylipainoinen ja mies ei saa lihoa yhtään ? Ja joo, kokkaat mielestäsi terveellisesti, mutta syötkö liikaa ? Kummallekkin pienemmät lautaset, lautasen voi laittaa täyteen vaikkei siinä paljoa ole, itseään voi huijata. Tupakanpolton lopettaminen ei tuo kiloja lisää, jos syö hedelmiä.
- 40v.aamuin illoin
Ettekö harrasta rakastelua, se laihduttaa niin sinua, kun miestäsikin , parikymmentä minuuttia päivässä pitää läskit loitolla, mieluusti pari erää niin varmasti tehoaa
- yrittänyttä ei laite
ootko ihan tosissas että auttaa? sitkeesti yrittänyt kolme vuotta laihduttaa tuota ukkoo tuolla keinolla vaan eipä ole paino siitä 105kg pudonnut mihinkään ja ukko kyllä "joutui" hommat hoitaan.Taitaa perkele vedättää ja syödä salaa :-D
- Mestari.
Siinähän paisutte,kyllä samaan karsinaan aina kaksi porsasta soppii.
Ei lampaita kukaan voi auttaa. Reppanat. n 6000 kaloria on puoli kiloa painoa lisää. Yhdessä oluessa on 130 kaloria ja siiderissä on 180 kaloria. Riippuu tietty ihmisestä et miten lihoo kun ihmiset lihoo eri tahtiin.
Makkara paketissa lukee kalori määrät kans et lueppa siitä. Eli jos tarvii laihtua niin pitää kuluttaa enemmän mitä syö. Vie se miehes vaikka kuntosalille jos lihominen huolettaa- JohnCe
ettei olis KILOkaloreita mistä nyt on puhe? toi 6000 cal tulee aika nopeesti täyteen.. (=6 kcal)
- Näin se on!
Se on kyllä niin, että 7000 kcal vastaa kilon painoa. Eli kun syöt 7000 kaloria ylimääräistä, saat yhden ylimääräisen kilon painoosi.
- Kaljamahaton
Ärsyttää että läski muija kyttää miehensä mahaa. Suomalaiset naiset on niin hlvtn rumia, että ällöttää. Kattokaa peiliin! Nekin jotka pitää itseään hyvän näköisinä on yleensä paksupohkeisia ja löysiä. Ihmisen kuuluu liikkua. Mikään muu eläin ei oo ylipainoinen kuin ihminen. Alkakaa pitää huolta itsestänne niin elätte pidempään ja paremmin. Ei se ole niin vaikeaa kun tekee siitä tavan. Saa syödä/juodakin melkein mitä vaan kunhan liikkuu tarpeeks. Joka päivä lenkille tai salille ja päivä tai korkeintaan kaks vapaata viikossa on vähimmäisvaatimus. Ja silloin ku urheillaan niin pitää tulla hiki. Salilla kun käy niin se on täynnä "kuntoilijoita" jotka eivät hengästy saati hikoile "jumpatessaan". Syke täytyy pysyy yli 120:n ja hiki täytyy tulla. On niin hlvtn hyvä fiilis ku pysyy kunnossa. Ainoo mikä v**ttaa on se, että läskit ämmät tulee lääppimään baarissa tms. Ja sit on niitä, jotka luulee olevansa hyvän näköisiä ja kävelee nenä pystyssä ohi. Eivät tajuu, että mulla on jatkuvasti "kierroksessa" muutama vielä paremman näköinen :)
- lihaksikas luuranko
voi sua höppänää:)
- HEh :D
Kylläpäs rupes naurattaa sun kommentit! :D Aikamoista yleistystä. Itse olen nainen ja liikun jo työnikin puolesta 15h viikossa siis ihan kunnon hikiliikuntaa. Oon liikunnanohjaaja ja kyllä mä voin sanoo, että olen hyvässä kunnossa eli eipäs yleistetä. Ja kyllä niitä ylipainosia suomalais miehiäkin löytyy eli sekä miehet että naiset vois kattoo peiliin ja miettii mitä haluu elämältään. Liikun sen takii, että siitä tulee ihan mielettömän hyvä fiilis ja lisäksi siitä maksetaan palkkaa!:) Kylläpäs on jätkällä aika suuret luulot itestään. Mä en edes tollasiin pinnallisiin miehiin vilkasiskaan. Jos ulkonäkö on kaikki kaikes ni ei hyvin mee.
-Kaunis Nainen - dfhfrh
Hyi saatana. Suhun en koskis tikullakaan, eikä muuten koske kukaan muukaan järkevä nainen. Kunnon kontrollifriikki, pitää näyttää siltä ja tältä ja sellaset on hyvii sellaset on huonoi. Hyi vittu.
´´ Nekin jotka pitää itseään hyvän näköisinä on yleensä paksupohkeisia ´´
Mitä vittua? xD Tosissasko suo häiritsee jokasen ihmisen vartalon jokainen yksityiskohta? Hanki elämä. Pitäiskö paksupohkeiden sitte olla syömättä jotta sais suuren pohjelihaksensa pienentymään? xD Ei kaikilla ole automaattisesti samanlainen ruumiinmuoto.
Jos ei suomalaiset naiset ''kelpaa'' sulle, mee hakemaan muija ulkomailta tai tee kaikille suomalaisille palvelus ja muuta ulkomaille. Tommoset pintapuoliset idiootit vois heittää kuoppaan. Se et suo ärsyttää toisten vartalot noin pahasti, kertoo ihan selkeesti ylisuurista vaatimuksistas itseäs kohtaan ja epävarmuudesta. Kaveri sano kerran et läskeillä muijilla on kireet vitut! Itse en tiedä kun ei ole kertaakaan läskin kanssa eteen ottanut. Laihat on ainakin tuntunu vähän isovittuisilta heti 18 ikävuoden jälkeen, joten olenkin vähän kuin olosuhteiden pakosta joutunut repimään paksusuoleen. Paska haisee, mutta minkäs teet. Että sellasta.
Ja ennen kun joku terävä keksii jotain tyyliin "taitaa olla oma vehje pieni eikä väljä vittu" , voin kyllä kertoa et omaan aika raskaan siittimen. Ettäs tiedätte!- anstomia hakusessa
ketusyatti kirjoitti:
Kaveri sano kerran et läskeillä muijilla on kireet vitut! Itse en tiedä kun ei ole kertaakaan läskin kanssa eteen ottanut. Laihat on ainakin tuntunu vähän isovittuisilta heti 18 ikävuoden jälkeen, joten olenkin vähän kuin olosuhteiden pakosta joutunut repimään paksusuoleen. Paska haisee, mutta minkäs teet. Että sellasta.
Ja ennen kun joku terävä keksii jotain tyyliin "taitaa olla oma vehje pieni eikä väljä vittu" , voin kyllä kertoa et omaan aika raskaan siittimen. Ettäs tiedätte!Vai ihan paksusuoleen....jepjep
- nimenomaannn
suominaiset ovat karmeita ryhävalaita, joita ei saisi arvostella.
Kamalaa katsottavaa, kun mies saattaa olla kovassa timmissä ja
käsipuolessa kulkee virtahevon kokoinen röhkivä mötkö.
Mitä sellaisten miesten päässä oikein liikkuu??
Voisivat valita vaikka minkä näköisen naisen, mutta jonkun
helvetin norsun???????!!!
Itsetunto-ongelmia kenties? - JK
NIINKÖ
- tuskien taival
Ota vain miehesi mukaan lenkille ja voittehan joskus käydä vaihtelun vuoksi kuntosalillakin. Tärkeintä on kuitenkin että lenkillä käy säännöllisesti vaikkei se tuntuisi aina hauskalta. Ei liikunta ole aina kivaa vaan toisinaan tökkii vastaan ja tuntuu raskaalta mutta on vain pakotettava itsensä liikkeelle. Kunto ei parane hetkessä jotein ei kannata odottaa ensimmäisenä kuukausina edistystä vaan tehdä vain säännöllisesti. Lenkillä käynti ei kuitenkaan auta yksinomaan laihtumaan sen tiedän kokemuksesta joten ruokalistaa joutuu muuttamaan.
- ultra shaför
Eli sinä siis olet jo paisunut kuin pullataikina ja pelkään että miehellesi käy samoin. Todennäköisesti niin käykin tai sitten hän lähtee jonkun kauniimman mukaan.
P.S. älä aina valita PMS-oireistasi ja muuten nalkuta - 5+1
Ihmiselle opetetaan jo lapsuudessa ulkoisia ajatuksia siitä mitä hänen elämässään tulisi tehdä. Näistä opituista ajatuksista muodostuu elämälle keinotekoinen valintapohja, sillä ne syrjäyttävät oman aidon tahdon, joka osittain tai kokonaan vajoaa tiedottomuuteen. Tulos tästä ajatusopista on se, että ihminen ei toteuta omaa elämäänsä, vaan jonkun muun elämää, ja siksi hän saattaa korvata tästä johtuvaa tyhjyydentunnetta eri tavoin, tai muuttua aika väliinpitämättömäksi asioiden suhteen.
Olen lukenut erästä kirjaa, joka kuvailee ongelman erittäin tarkalla tavalla. Kirjasta löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi, jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eikä henkilö välttämättä huomaa sitä lainkaan. Tätä työtä tehdessä tietoisuus itsestä kasvaa, ja sitä mukaan myös valinnat siirtyvät kohti omaa tahtoa.
Kannattaa tutustua tähän kirjaan, se todella toimii. Lisää sivulla www.alkuajatus.org - dsfhsdfhfdsh
ei muutakuin panoseuraa ettimään: http://panoseura.kiinnostaa.org ;)
- mihaki
Mene ruokaterapeutin luo ja veri koisin se ava sun ruokavalios ja autta laittaman painos kunton samalla saat mieheskin laihtuman !
- sinkut treenaa?
tästä aiheestahan on ollut monia keskusteluita täällä jo. tuntuu kyllä olevan yleistä että aletaan lihoa kun on se kumppani löydetty (=leffailtoja, mässäilyä, juomista) yhdessä enemmän yms. itellekin näin käynyt, nyt treenailen liikakiloja pois.
toki monesta muusta syystä paino myös kertyy, esim..oma masennuslääke "lihottaa" toisin sanoen aiheuttaa jatkuvaa nälän tunnetta. ihanat lääkkeet..
mutta jos ei ole sairauksia yms. niin olisi kyllä itsensä ja varsinkin toisen kunnioittamista pitää itsestään huolta. mistään laihoista en itse pidä, mutta en satakiloisestakaan. makunsa toki kaikilla..
se on myös hauska huomata, että kun erotaan niin johan alkaa kuntoilu..?! sinkkuna siis pitää näyttää hyvältä, että kelpaa jollekin, suhteessa ei ole väliä kun on jo "saanut" toisen siihen vierelle? siltä ainakin välillä tuntuu..
eräs ystäväni on ollut todella ylipainoinen vuosikausia, ei liikkunut ollenkaan ym. nyt erosi 5 vuoden suhteesta, on alkanut treenata ja käydä pitkillä lenkeillä ja syödäkin toki erilailla. en meinannut viimeksi tunnistaa kun hänet ohimennen näin, niin paljon oli kiloja lähtenyt!- 8+4
entä jos se 100 kiloa tulee lihaksista?
- Normaali
Ylipaino ON PASKAPAINO!
- aloittajalle
ja mitäs mussutat siinä jos kerta itse olet ylipainoinen ja miehesi tällä hetkellä normipainossaan?? säälittävää itkuista vinkumista jälleen suomalaisnaiselta joka itse tykkää hamppareista ja on mäkin vakioasiakas.. huhhu.. pitäisit ekana huolta omasta painostasi, senjälkeen sulla on ehkä varaa sanoa muista. säälittävää itsekästä ja itserakasta :D
kuule ihan tiedoks vaan, että tupakoinnin lopettamisen aiheuttamat lisäkilot tulevat kyllä sitten ihan omasta itsestään. esimerkkinä itse lopetin 10vuoden jälkeen ja päinvastoin olen laihtunut. muutenkin turha aloitus, turhat mietteet sulla, jos et voi katsoa peiliin mikä mursu se sielä mussuttaa. mene lenkille, kun olet tullut takaisin voit sanoa miehellesi jotain. ja mitäköhän ruokaa sitten teet jos on kerta "terveellistä" ? pekonia ja nakkeja tai kenties luova ja omia hamppareita? - joopa joo.
Aloittaja kirjoitti,kokkaan terveellisesti, silti taloudessa ryystetään olutta ja käristetään makkaroita...nuo eivät ole todellakaan terveellistä ruokaa...Aloittajaa harmittaa jos puoliso alkaa lihomaan, vaikka on jo itse ylipainoinen? Tästä voi vetää johtopäätöksen,tämä on taas niitä hatusta vedettyjä huonoja provoja.
- syötänkö porsasta
minäkin kokkaan terveellisesti enkä liho olen jopa alipainoinen(156/43), en juo kaljaa enkä juuri muitakaan juomia,paitsi vettä.Puoliskoni syö samaa ruokaa kun minä plus että OSAA itse hakea kaupasta kaljansa ja makkaransa(ne myös paistaa itse tai syö suoraa paketista),sipsinsä yms. lihoo ja turpoo,minä en ala vahtimaan aikuista miestä mitä suuhunsa laittaa.Lenkillä käydään päivittäin,seksiäkin joku täällä piti hyvänä "painon hallintaan"sitäkin on lähes päivittäin/tai illoittain,kuntosalilla käyn yksin,keilaamassa käydään yhdessä parikertaa viikossa vaan eipäs noista nyt hirveesti iloa ole hänen painonhallinnan kannalta kun mättää heti "soppaa"naamaansa kun kotia päästään.Täytyy myöntää että joskus harmittaa lukea että vaimon tekemät/kaupasta kantamat pöperöt lihottaa.
- Äly hoi....
Näitä vastauksi ,kun lukee näillä 24:n sivuilla ,niin tulee mieleen,ettei ainakaan monen
älykkyysosamäärä ole kovin korkea.- sviidun viisas
Laitahan neropatti faktat kehiin.
- ÄLLITÄLLI
Itse olet ylipainoinen ja valittelet että ukollesi kasvaa kaljamaha. Haloo, onko kaikki kotona? Jos ukkos ottaa kaljaa ja makkaraa, sinä todennäköisesti sitten makaat sohvalla, katselet telkkaa ja vedät sipsiä, suklaa, kolaa naamariisi. Kuinka sä oikein kehtaa kirjoitella tänne ukkos kaljamahasta, ja samaan hengenvetoon mainita että itse olet ylipainoinen?? Pöljä
- biggestloser
Laitat sen äijäs kaljakorin fillarin tarakalle,ja siihen sidot sen lenkkimakkaran,sitten polet,kyllä äijä peträssä juoksee kielivyön alla
- älänyihantyhmänäpidä
Tuskimpa se mies nyt niin tyhmä on että lähtee niiden perässsä juokseen,hakee kaupasta uuden satsin:)
- juoksija_vm76
Voi kuulostaa pinnalliselta mutta kyllä se alkaa olemaan vakava harkinnan paikka jos vaimo lihoisi muodottomaksi. Tuota olisi kyllä vaikea uskoa koska harrastaa lähes päivittäin juoksua ja syödään terveellisesti. Mutta niin seksi on minulle melko tärkeä osa parisuhdetta ja niinkuin nimi seksi sanoo niin seksin kuuluu olla seksikästä ja en koe seksiä seksikkäästi muodottomasti lihonneen partnerin kanssa. Ja tottakai samat vaatimukset koskevat myös minua, kyllä sen ymmärrän.
- ollld_
Eise tupakan lopettaminen mitään lihota. Se parantaa hapenottokykykä ja täten voi urheilla tehokkaammin. Tietysti jos ei haarasta liikuntaa ja pitää tupakalla nälän poissa niin kyllähän se lopettaminen varmasti lihottaakin.
- läpipaska sikamies
minä muuten olenkin 1,92m pituinen ja massaa on 83 kg, neljääkymppiä lähestyvä turha joonas.
olen myöskin julmetu kaljasieppo, ei mitenkään jää pariin olueeseen päivässä ja grillailu, varsinkin näin kesäaikaan, on oikein mukavaa.
En urheile.
En mieti monta pitsaa syön viikossa.
En edes kävele rappuja ylös, kotiin tullessani.
Olen perustuloinen duunari
Olen tupakoitsija
Olen huonoryhtinen
Olen laiska
Eikä mulla seiso.
Tästä syystä on ihan turha miettiä mitään kaljan juomisia.
Koska se ei vaikuta mitään mihinkään.- läpipaska sikamies
vitto.
ei olis pitäny alkaa ajattelee kaljaa.
oli heti pakko hakee kaapista viileä koffin kolmonen.
harmi et oli vika, niin pitää kohta raahustaa kauppaan.
- Sixens
Mielestäni lihomisesta ei voi huomauttaa hienovaraisesti. Kannattaa esittää yhteistä liikkumisharrastusta - oli se sitten lenkkeily, keilailu, uinti, spinning tai mitä hyvänsä. Sohvalla makoilu yhdistettynä kaljaan ja makkaraan lisää kyllä ultranopeasti niitä kiloja.
- kunnossa
Mielestäni en ole pinnallinen ihminen, mutta kyllä se vaan niin on, että jos puoliso lihoo huomattavasti niin kyllähän se vaikuttaa suhteeseenkin. Miehen itsetunto luultavasti laskee ja ylipaino aiheuttaa monia vaivoja. Seksin laatu huononee ja kyllä mä ainakin kattelen sellasta miestä paljon mieluummin jolla on kroppa kunnossa kuin jotain kaljamahaista sohvaperunaa. Pídän itsekin huolta kropastani niin kai sitä vois ainakin olettaa et kumpanikin tekis jotain oman terveyden eteen. Ei tarvii olla tiukkapiponen nipottaja, mutta kyllä sitä yhessäkin voi harrastaa liikuntaa siis muutakin kuin seksiä. :)
- Älä vain ota
tosiasioista selvää, että mikä lihottaa ja mikä ei. Jatka vain sokeriesi ja huonojen hiilareiden mussuttamista ja kaljan litkimistä, mutta niin venyt kun pulla taikina...
VHH (vähähiilihydraattinen ruokavalio ) = sama asia kuin karppaus ja se on ainoa oikea tapa päästä kiloista JA MYÖS PITÄÄ NE POISSA! - ++++++++++++++
Itse en hyväksy isomahaisia läskiä naisia.
Ikinä en mm tanssipaikoilla läskejä naisia hae.
Hoikan itsensä hyvin hoitavan naisen kanssa
on ihana tanssia.
Ihmettelen siis miten nainen voi hyväksyä
isomahaisen haisevan jätkän viereensä ?
Lihavat on velttoja eivät liiku,mutta ruokahalu on
mahtava.Se on huono yhdistelmä. - 15 kg laihempi....
Michel Montignac — Syön hyvin ja siksi laihdun.
toimii kuin häkä.
lähtee makkarat niin mihiltä kuin naisltakin. - aseaweaseaessease
no jo on ihmisellä murheet!
- ap-
niin kenellä? Stadilaisilla hallitus? No, kärpäspaperia rappusille, niin nuo loiset lähtevät..
- ap.
Kun sanoin miehieni olevan pullataikina (otin kuvakin sen kessistä)
voisinko:
- Iskeä veitsellä, ja paloitella pullan?
- teljetä saunaan, jotta paistuisi ruskeaksi?
- Hakata kaulimella littaksi?
- Myydä paloina naapureille? terävällä veitsellä viipaloiden?
- syödä itse paistettuna?
- tunkea rusinoita joka reikään, (Stadilaisen Karl-Svenssonin ehdotus=
- repiä palasia irti hänestä ja syöttää sorsille? - -b.fkeoe
olisko viisainta aloittaa varovainen tutkiminen ravinto ja terveys asioita tutkimalla. Voisit vaikka mitään sanomatta hankkia muutamia asiaan koskevia lehtiä jne ja pyytää mieheltäsi ohjeita millainen terveysruoka olisi hänen mieleen niin silloin hän itse oma aloitteisesti kiinnostus asiasta... jos sinä tiskaat =)
- salsaopettaja
No, jos ei ukolle voi puhua edes lihomisesta, niin ei teillä sitten kovin läheiset välit ole. Syy ukkosi lihomiseen olet sinä. Hän on kyllästynyt sinuun, eikä tunne enää, että hänen pitäisi pitää itsensä kunnossa jotta sinä tuntisit häneen vetoa. Hän on siis alkanut pitää sinua itsestäänselvyytenä. Se hyvä puoli ukkosi paisumisessa on, ettei hänellä ainakaan ole toista naista. Jos olisi, niin hän alkaisi pitää kunnostaan huolta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666