Saatan olla kyllä nyt vähän liian kiinnostunut näistä raahen miehistä, mutta kaikille kysymys: missä on raahessa hyvä seksipaikka? jos ei haluu olla kotona tai jos ei edes asu siellä... onko niitä rauhallisia paikkoja missä vois touhuilla ihan rauhassa?
Seksi&Raahe
18
3523
Vastaukset
- Jalmari
Varmaan tiedät sen pekka patsaan kaupungissa? Mene keskellä yötä ottamaan siltä suihin,kukaan ei häiritse!
- hei
pistä mailis niin mailaan!!
- tyttö
Käytä mielikuvitusta! Raahessa on paljon romanttisia paikkoja tuolla luonnossa. Jos siis tällaista luonnon paikkaa ajattelit. Lähde vaikka kumppanis kans kävelylle ja kattele ympärilles vähän sillä silmällä, mikä paikka vois miellyttää. Käyhän se siellä pelkässä yhdessä tai kahdessa makkarissa tylsäksi pitemmän päälle..
Autokin on oiva keksintö.
Myös pieni paikallinen 'telttaretki'.
Meren rannan kaislikossa, metsän siimeksessä, sillan alla, veneretki saareen, ..onhan niitä nyt.
Silmät auki!- Liinu
että kaikki hyvät ideat tulee naisilta... Toi veneretki vois olla ihan toteutettava juttu. (ois vaan sellainen mies jolla ois sellainen komee vene) vaikka souturetkikin on ihan mukava (kunhan ei liian kauaksi) niin tulee tehtyä muutakin kuin vain sekstailtua..:)
- Erkki erotiikka
Esmes...Torni kahvilan wc olis aika oiva paikka harrastaa seksiä ? Autossa on tietty ihan ok.... Kokeillaanko ?
- Liinu
mulla panettaa ihan sairaasti!
- moi
Liinu kirjoitti:
millon haluaisit tai haluaisitko tavta sportisen miehen joku päivä? ois kiva nähä=)
- Liinu
moi kirjoitti:
millon haluaisit tai haluaisitko tavta sportisen miehen joku päivä? ois kiva nähä=)
vaan.Käy melkein millon vaan,olen nääs vielä pari viikkoa kesälomalla.
- no!!
Liinu kirjoitti:
vaan.Käy melkein millon vaan,olen nääs vielä pari viikkoa kesälomalla.
osote [email protected] niin sovitaan tarkemmin jooko??
- Liinu
no!! kirjoitti:
osote [email protected] niin sovitaan tarkemmin jooko??
mailaan tässä sulle semmoset terveiset,että ime poika munaas ja oo onnellinen.Piditkö ihan ääliönä,runkkari.
- Liinu
Liinu kirjoitti:
Toi en taaskaan ollut minä joka sanoi että panettaa...!
Ärsyttää tuollaiset ihmiset, ei varmaan ole omaa elämää kun toisten elämää pitää sotkea! Liinulle ei kannata vittuilla!
Oon asunu raahessa aika monta seksipitoistakin vuotta (onneksi en enää) Mutta en oo mun reiteiltä koskaan löytäny sopivaa paikkaa... kun en haluaisi tulla yllätetyksi! enkä myöskään halua mennä ottakaan Pekka-patsaalta suihin, enkä tarvi mitään panoseuraa (en elä puutteessa) (paitsi tietty jos oot tarpeeksi Mies..;)) - OikeeLiinu
Liinu kirjoitti:
mailaan tässä sulle semmoset terveiset,että ime poika munaas ja oo onnellinen.Piditkö ihan ääliönä,runkkari.
äläkä kirjoittele mun nimellä! vaihdan muuten nimeä!
- no??
OikeeLiinu kirjoitti:
äläkä kirjoittele mun nimellä! vaihdan muuten nimeä!
saiko sen mun osotteen vai mikset oo mailannut??
- Liinu
no?? kirjoitti:
saiko sen mun osotteen vai mikset oo mailannut??
juu sain sen sun osoitteen mutta täällä on vissiin kaks Liinua.. toinen ei oo se oikee.:)
Mä oon se oikee mut en oo kauheen innostunu tolleen netin välityksellä tapaamaan ketään. Enkä kaipaa seksiseuraa vaikka siitä aiheesta kyselenkin. - moi
Liinu kirjoitti:
juu sain sen sun osoitteen mutta täällä on vissiin kaks Liinua.. toinen ei oo se oikee.:)
Mä oon se oikee mut en oo kauheen innostunu tolleen netin välityksellä tapaamaan ketään. Enkä kaipaa seksiseuraa vaikka siitä aiheesta kyselenkin.lähtisitkö vaikka kahffille tai jotain??
- Liinu
moi kirjoitti:
lähtisitkö vaikka kahffille tai jotain??
Vaikka mä täällä keskustelupalstoilla olenkin, niin koko elämä ei kuitenkaan pyöri tän koneen ympärillä, ja niinpä hommaan treffikaverini jostain aivan muualta ihan livenä.. Kiitos kuitenkin!
- Liinu
vaan. Pyllistän sulle tosimielelläni!
- Tane
Noo Meillä tietysti neljänseinän sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847