Moi.
Olen ihastunut pitkäaikaiseen ystävääni. Hän on rapu, itse olen kalat. Rakastan hänessä sitä, miten hän saa minut nauramaan, rakastan sitä miten tuttu ja turvallinen tuo ihminen on minulle. Miten hän auttaa aina kun olen ongelmissa. Olen syntynyt 17.3. olen tyypillinen kala, luova, herkkä, empaattinen ym. :) Ja ystäväni on syntynyt 16. heinäkuuta. Uskon horoskooppeihin vahvasti, siksi haluan tietää, minkälaiset mahdollisuudet suhteella olisi horoskooppien mukaan? Niin, ja sitten vielä kysyn, miten tunnustaisin ihastukseni, että tämä rapumies ei karkaisi?
Ja minkälaisiin naisiin rapumiehet yleensä ihastuvat? :)
Rapumieheen syvästi ihastunut
tiuhti2
2
209
Vastaukset
- opiummiia
kerro sille et sä tykkäät siitä ,silleen ilman draamaa,silleen hymyillen,katso miten reagoi.äläkä jää oottamaan vastausta vaan anna sen jäädä sulatteleen asiaa.sit mä luulen et se alkaa suakin aatteleen viimeistään silleest ;)eiköpä se siit ala ja voihan sä heitellä silloin tällöin et oot tosi kiva ja kehua sitä niin sen silmät avautuu sulle.mut hei,äläsit fuulaa sen rapu susta läpi näkee.mitä kehut sen pitää olla totta koska rapu kun kehuu vasta kun tarkottaa sitä,muuten ei oo hyvällä pohjalla suhde.
- tiuhti2
Kiitti vastauksesta... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839