Moi.
Olen ihastunut pitkäaikaiseen ystävääni. Hän on rapu, itse olen kalat. Rakastan hänessä sitä, miten hän saa minut nauramaan, rakastan sitä miten tuttu ja turvallinen tuo ihminen on minulle. Miten hän auttaa aina kun olen ongelmissa. Olen syntynyt 17.3. olen tyypillinen kala, luova, herkkä, empaattinen ym. :) Ja ystäväni on syntynyt 16. heinäkuuta. Uskon horoskooppeihin vahvasti, siksi haluan tietää, minkälaiset mahdollisuudet suhteella olisi horoskooppien mukaan? Niin, ja sitten vielä kysyn, miten tunnustaisin ihastukseni, että tämä rapumies ei karkaisi?
Ja minkälaisiin naisiin rapumiehet yleensä ihastuvat? :)
Rapumieheen syvästi ihastunut
tiuhti2
2
190
Vastaukset
- opiummiia
kerro sille et sä tykkäät siitä ,silleen ilman draamaa,silleen hymyillen,katso miten reagoi.äläkä jää oottamaan vastausta vaan anna sen jäädä sulatteleen asiaa.sit mä luulen et se alkaa suakin aatteleen viimeistään silleest ;)eiköpä se siit ala ja voihan sä heitellä silloin tällöin et oot tosi kiva ja kehua sitä niin sen silmät avautuu sulle.mut hei,äläsit fuulaa sen rapu susta läpi näkee.mitä kehut sen pitää olla totta koska rapu kun kehuu vasta kun tarkottaa sitä,muuten ei oo hyvällä pohjalla suhde.
- tiuhti2
Kiitti vastauksesta... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983