Huijari torin laidalla??

Pinella

Laitampa tänne, kun ko. paikan toimitusjohtajaa ei kiinnostanut kuulla reklamaationi aihetta!

Kyse on torin laidalla olevasta kultatukun toimipisteestä! Kävin arvioituttamassa korujani siellä noin kuukausi takaperin jolloin minua palveleli nuori vaalea nainen. Sain häneltä tarjouksen kultakoruista, joita en silloin vielä myynyt. Nyt tänään sitten myyntipäätöksen tehneenä suuntasin samaan liikkeeseen, jossa minua vastassa oli vanha erittäin tympän oloinen nainen, joka puhisi kellojensa kanssa.

Tarjosin korujani - ja hämmästykseni oli suuri kun tarjottu hinta oli 215€ vähemmän kuin kuukausi sitten!!! Minulle tämä nainen ensin selitti ettei aikaisemmalla naisella olisi ollut valtuuksia maksaa ko. hintaa ja sittenä hän mussutti että kullan hinta laskee!!!

Kullan hinta on noussut ja nousee edelleen! Eli täyttä soopaa tuokin. Voihan ärri ja purri!!! No onni kuitenkin onnettomuudessa, sain koruni myytyä eräälle toiselle ja sain koruistani huomattavasti enemmän kuin mitä se edellinen nainen arvioitsi.

18

7719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvio on arvio

Pyysit arvion ja sait arvion. Arvio on aina vain arvio ja arvio voi toiselta henkilöltä tai toisena ajankohtana olla aivan erilainen.
      Jos pyydät arvion ja se on mielestäsi hyvä niin silloin myyt heti, ei kannata olettaa että tarjous on voimassa enää myöhemmin, ellei kirjallisessa arviossa mainita kuinka kauan tajous on voimassa.

Et ole kokenut minkäänlaista vääryyttä ja näin ollen valituksesi ja mustamaalaaminen saa sinut näyttämään hiukan tärähtäneeltä turhan valittajasta.
      Onneksi sait kuitenkin koruistasi loppujen lopuksi sinua miellyttävän hinnan joten kaiken pitäisi olla kunnossa.

• Marjut Virta

Tarkoittanet vissiin Kaukon Kello- ja kultaliikettä?

Siellä jos missä on ainakin palvelu TÄYSIN PERSEESTÄ! Vanha akka puhisee kellojen kanssa ja on helvetin töykeä. Oma kelloni meni takuukorjaukseen eikä siitä kuulunut mitään ainakaan kolmeen kuukauteen. Kun soitin sinne, minulle valehdeltiin että se on muka maahantuojalle lähetetty jo ajat sitten. '

Soitin seuraavana päivänä huvikseni maahantuojalle, joka sanoi että kello on tullut tänne vasta nyt.

Kaukolta en osta yhtään mitään. Siellä ei osata korjata edes kellon lasia.

• Ritvax

Taitaa kyse olla tuosta Kultatukusta. En itsekään ole paikasta kuullut mitään hyvää ja olihan tuo yritys 45min ohjelmassakin, eikä todellakaan missään hyvässä valossa.

Olen itse käynyt liikkeessä pariin otteeseen ja palvelu on todella ylimielistä! Myyvät käytettyjä ja todella ylihintaisia koruja - uuden korun saat torin toiselta puolelta melkein samaan hintaan...

• Lahtix

Kaukon kello ja kulta, ylihintaisia koruja ainakin siellä.. Ja "siellä ei osata korjata edes kellon lasia", taitaa olla liikkeessä ns. "selfmade" kelloseppä. Itse ihmetellyt hintoja, entä muut..

• Lahtix
        Lahtix kirjoitti:

Kaukon kello ja kulta, ylihintaisia koruja ainakin siellä.. Ja "siellä ei osata korjata edes kellon lasia", taitaa olla liikkeessä ns. "selfmade" kelloseppä. Itse ihmetellyt hintoja, entä muut..

Millainen palvelu ki kaukon kultasepänliikkeessä Lahdessa?

• kokeile ja ihastu!
        Lahtix kirjoitti:

Millainen palvelu ki kaukon kultasepänliikkeessä Lahdessa?

ottaa suihin hyvin ku sille oo hampaita

• Tyytyväinen asiakas

Menkää Timanttisiin! Aleksilla. Heillä ammattitaitoinen kelloseppä, hyvä palvelu niin liikeessä kuin sepällä. Laatu-hintataso on kohtuullinen.

• Röyhkä

Itse olen ollut Kaukon kelloon pelkästään tyytyväinen - paljon parempi palvelu kuin Kultajousella tai Timanttisilla! Ystävälliset myyjät, ja mainitsemasi "vanha akkakin" oli erittäin ystävällinen ja esitteli mielellään useita eri hintaluokan kelloja ja koruja pyynnöstä!

Herää kysymys, onko vika myyjässä vai kenties asiakkaassa?

• omakehuhaisee

Ja Röyhkä itse on Kaukon omistaja. Hohhoijakkaa!

• Anonyymi

Yleensä asiakkaassa.

• Röyhkä

Vai että ihan omistaja? Hah - olisinkin! Olen tyytyväinen hyvään palveluun ja asioin jatkossakin. Kaikkea hyvää sinulle.

• Omakehuhaisee

Kiitos

• terveiset.aanuksesta
        Omakehuhaisee kirjoitti:

Kiitos

Oma kakka ei haise

• MONENLAISTA

haluan kuulla lisää asiasta VOITKO SOITTAA MINULLE 0500 840854 TAPIO ROOS

• Hagertinpoika

Minä myydä hyvä Rolex kultaa on 20 000 euro arvo sinä saada osta tänään myyn 50 e tule Hagerteille Lahteen

• Kerrankäytiin

Käytiin mieheni kanssa ja palvelu oli jotenkin ylimielisen oloista

• Anonyymi

Joo oma kelloni ollut yli kolme vuotta viisarin vaihdossa enkä saa pois sitä kun haluaosin viedä tietty toiseen paikkaan laitettavaksi edellinen lasin vaihto kelloon 150€ samalla kadulla toisessa liikkeessä 50€ omistajan käytös kaukolla törkeää syntynyt kai kultalusikka suussa t kuu petri

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta nythän noita kultapuljuja on taas ilmestynyt sinne tänne. Jos olette kultaa tai kultaesineitä myymässä, niin älkää helkutissa asioiko noiden torikojujen kanssa.

Suomessa toimii ihan vakiintuneita kivijalkaliikkeitä jotka ostavat kultaa, nuo katukaupustelijat joita ilmestyy aina taantuma-aikoina kuin sieniä sateella, maksavat alakanttiin ihan mitä sattuu "päivän hintaan", "parhaaseen hintaan" tai mitä liekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe