Videot tietokoneelle??

Videoitakoneelle

Iltaa

Minulla olisi sellainen kysymys, että miten ihmeessä saan siirrettyä digikamerassa ( canon powershot 2400 ) olevat videopätkät tietokoneelle? Kuvat olen saanut siirrettyä, mutta siinä samalla ei tullut videoita. Tämä tapahtui jollakin ohjatulla toiminnolla ( taisi olla kameran mukana tullut ).

5

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieleen ei tullut asentaa niitä kameran mukana tulleita ohjelmia? Kyllä ne videotkin zoombrowserilla siirtyvät.

    • Videoitakoneelle

      Kiitos Okaro, mutta toisessa cd:ssa on käyttöopas ja toinen on solution cd, jossa on;
      imagebrowser EX
      photostitch
      camerawindow

      Ja luin noista kolmesta, mutta missään ei puhuta videoista, vain kuvista.
      Muita levyjä en löytänyt.
      Zoombrowser ei sano minulle mitään.

      Kun kamera tosiaan on usb-väylässä, niin silloin on jokin ohjattu toiminto, mutta sen avulla en saa videoita, kuvat tosiaan sain.

      • Imagebrowser on Mac versio Zoombrowserista. Nämä ovat ainakin minun kameroiden levyillä samalla levyllä. Kannattaa asentaa ne softat, homma on paljon helpompaa niiden kanssa.


    • Iltaapa iltaa!

      Tietokoneen kortinlukijaan tökätty kameran muistikortti tai USB-väylään kaapelilla kytketty kamera saadaan varmaankin näkymään muistivälineenä Windowsin Resurssienhallinnassa (kiintolevyn, muistitikun, CD-R-aseman tms. tavoin). Kun tarkastelet tämän muistivälineen sisältöä, erottuvat videotiedostot kuvatiedostoista tiedostonimen tarkenteen osalta (kuvatiedostot .JPG, ellet kuvaa ns. RAW-kuvia; videotiedostot .MOV).

      Siitä sitten kopioit tai siirtelet haluamallesi muistivälineelle haluamaasi hakemistoon.

      Mac-koneet varmaan osaavat tehdä kaiken edellämainitun käyttäjän puolesta?

    • Videoitakoneelle

      Ahaa, kiitos. ( minulla muuten on windows vista ). Otin digikamerasta muistikortin ( 8 gb ), mutta tietokoneessa ei ollut paikkaa, johon se sopii.

      Mutta: res.halinnan kautta ne, jotka eivät ole .jpg..... - yes! Ne löytyivät!

      Loistavaa, kiitos paljon, nimimerkille Iltaapa iltaa!! Nyt sain videot tietokoneelle!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      19
      3104
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3079
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      37
      2505
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      79
      2391
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      148
      1939
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1510
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      133
      1498
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      549
      1457
    9. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      56
      1308
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1254
    Aihe