Kotoutuksen uranuurtajalle viestiä, että Eva Biudet (ylioppilas) ja Rkp.n jäsen - (äiti evakko Karjalasta jne,) -siis Biaudet kannattaailmeisemmin maahanmuuttajien (EU:n ulkopuolisten maiden) kultuurista kotouttamista myös seksuaali-kasvatuksen suuntaan?
Hän voisikin ottaa asiaan kantaa piakkoin, ja ehdottaa esim. suomalaiset (suomenkieliset ennenmuita) naiset esim. toimettomat ja työttömät tai muuten vapaana yksin elävät jne. / olevat ja maahanmuuttaja miesten ja poikein kotouttamisesta kiinnostuneet voisivat astua esiin ja antaa merkin siitä miten he olisivat halukkaita avustamaan näitä 'kehitysmaiden lahajana Suomen kansalle' tulleita, - soputumaan ja saamaan henkilökohtaista opastuta naisten avulla ja opstuksella säännöllisesti!?
Kotoutusta ja totuttelua 'suomi-tyttöihin' ja naisiin voisivat erityisluvalla harjoittaa myös vapaa-ajalle ja kotioloissa.
Samallahan tulisi kieli- ja muuta kulttuurista neuvoa ja opastusta, myöskään seksuaalista auttamisen halua ja toiveita heiltä osapuolilta kieltämättä!?
Tässä uusi 'innovaatio' ja idea jota voitte vapaasti nyt lainata ja hyödyntää... Ja näin kaikki olisivat tyytyväisiä.
- Myös he jo n. 1800 kpl raiskausta ja muuta ylilyöntiä jotka kohdistuneet suomalaiseen naiseen (tyttöön) jo puolen vuoden ajalla tänä vuonna - 2012 - näin voitaisiin saada tilastotkin putsattua tyystin?
Nyt vaan odotamme Eva Biaudetin ja muiden lukuisetn yhdistysten ja mamuja auttavien tahojen reagointuia asiaan! Pallo on Teillä!
Hejsan allihuuppa - jag har ett förslag! Hoppas inte hjärtslag!?
Bollen är hos ER!
1
202
Vastaukset
- 43
Även om du nu har tänkt noggrant igenom ditt förslag,så tror jag inte att någon nappar på det .Kanske du också vet vad man kunde g öra så att vi fick ett slut på alla "inhemska " våldtäkter,grov misshandel och mord som ÄKTA f innar håller på med.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325261Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783317Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182909Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252605- 452441
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?842044Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321901Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731536- 661334
Maija Kajan
Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!751300