Koontiversio 7600

Pirjo

Moikka kaikille mulla oli kone takuukorjauksessa siihen vaihdettiin uusi näytönohjain kone tuli takas mikään ei toiminut jouduin palauttamaan sen tehdasasetuksiin no sitten toimi noin kuukauden ihan ok sitten alko ongelmat en päässy mihinkään koneen omiin sovelluksiin no sitten sain sen hoidettua HP tuen kanssa ja taas ok nyt tämä viiminen ongelma on että väittää mun windowsia ei aidoksi oikeeseen ala kulmaan tulee teksti tämä on koontiversio 7600 Tämä windows kopio ei ole aito mitenkähän se olisi muuttunut epäaidoksi se hieman ihmetyttää. Voiko olla että ne on siellä huollossa laittaneet jonkun muun verison ?? kiitoksia jos joku tietää

5

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aitokin Windows voi herjata epäaitoudesta. Itselläkin kävi omassa aika uudessa läppärissä niin. Aktivoin sen netin kautta uudestaan ja taas pelitti, kuten kuuluukin. :)

• näin minä tekisin

Haasta Microsoft oikeuteen jos sinulla on aito Windows.

• vastaus A

Minkä muun version? winodws7 versioita on x86 ja x64 bittisinä, joista 4 vaihtoehtoa basic, home premium, professional sekä ultimate. ei ne huollossa mitään windowseja siihen laita. vaihtoivat vaan näytönohjaimen ja SUN tehtävä on hoitaa itse ajurien haku ja asennus yms... jos herjaa ei aitoa windowsia ja on oikeasti laillisin keinoin aktivoitu windows niin voi johtua bugista. 7600 koontiversio tarkoittaa sitä että et ole asentanut uusia päivityksiä.. kun asennat windows 7 service pack 1 muuttuu koontiversio ylöspäin, ja uskoisin että se voisi korjata ongelman.. ainakin se täytyy päivittää että tietoturva pysyy kunnossa.

• Pirjo

No mulla on toi asennettuna kyllä service pack 1. Ja koneeseen on asennettu windows valmiiksi kun sen ostin en ole sitä muuttanut mitenkään. Versio on 7 home premium. tietoturvana on f-segure

• Leila tietää

No, jos ne ovat asentaneet wintoosasi uusiksi niin se tulee aktivoida netissä. Kirjoita siihen Käynnistä-valikon hakulootaan akti ja klikkaa linkkiä joka vaikuttais johtavan aktivointiin ja toimi ohjeen mukaan. Yleensä kyllä wintoosa herjailee että wintoosa on aktivoitava. Jos se on aktivoitu mutta herjailee ettei ole aito niin se pitää validoida (aitoustarkistus) Microsoftin sivuilta löytyvän ohjeen mukaan.

http://www.microsoft.com/genuine/validate/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2514
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2511
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      29
      2457
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1886
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      29
      1722
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      311
      1665
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1486
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1348
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1078
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1053
    Aihe