Panacod - kokemuksia ja keskustelua

kimmo

Olen 24v tavis, töissäkäyvä, naimissa jnejne. Vuosia sitten lähti leegot suusta ja sain siihen sitte panacodeja perhepakkauksen.
Muutaman tabun jälkeen tajusin että tästähän tulee pirun hyvä olo.
Sittemmin olen saanut sitä selkävaivoihin ym niskavammoihin. Aina on paketti kadonnut muutamassa päivässä. Aina kun otan pari nappia tulee sellainen autuas olo ja kaikki paska mikä äsken vitutti on poissa tai erittäin laimeana taustalla.

Oon myös huomannut, että saatan kääntää aina vaikka yhden levyn kun huomaan kyseistä ainetta jossain kavereilla tai kylässä yms. Ihan vaan saadakseni itselleni paremman olon. Koskaan en ole alkomahoolin kanssa kokeillut kun se ei muutenkaan sovi minulle...

Oon tullut siihen johtopäätökseen että oon henkisessä koukussa tohon ja sitä pitää aina saada lisää..

Kertokaas muutkin kokemuksia tästä, tiedän sen että viinalekalla tästäkin napista saa aika paljon irti. Itse olen hakenut vaan sitä huolettomuuden tunnetta ja autuasta oloa.

Lääkkeellähän saa tosiaan helposti itselleen särkylääkepäänsäryn (=fyysinen riippuvuus). Pari viikkoa joka päivä useampi nappi niin koukussa ollaan. Ja kokeilunhaluisille vielä varoituksen sana, lääkkeessä on myös muistaakseni 500mg parasetamolia joka napissa, eli ennen pitkää maksa sanoo pox. En kannusta ketään pitkäaikaiseen viihdekäyttöön...

pallo internetille ->

52

43737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 46hh4r

      Noihin jää koukkuun. Ennen pitkää alkaa ilmetä ns. opiaattivitutusta. Olo on eufoorinen, mutta pikkuasiat käyvät hermoon. Toisinaan toimivat hyvin ja toisinaan eivät tunnu missään. Fyysinen koukku pistää myös mahan kuralle ja olon hermostuneeksi.

      • Olli opa

        älä helkatissa,sanoppa mulle yksikin asia elämässäsi mihin et jää koukkuun...Hassua miten ihmiset kusettaa itseään,jos ei saa kuppia kahvia aamulla on = muailman loppu..Ihminen voi olla raitis,mutta addikti olet loppuelämäsi,jollekin aineelle..Jos haluat päästä eroon tuosta koukusta,pyydä lekuriltasi katapresania tai prikloja.Ne auttavat vieroitus oireisiin,tai sitten sauna kuuma suihku toista tämä vähintää kaksi kertaa peräkanaa päivässä,tai kun ahdistaa oikein paljon.


    • Presssi1

      Panacodien vaikutus on niin lyhyt että ovat mielestäni aika turhia. Parhaimmillaan tosin sopivalla annoksella hyvin miellyttävän olon antaa.

      • annaperkele

        Mä en kyllä tykkää panacodin vaikutuksista, mut voi olla et oon ottanu turhan ison dosen, ~300mg.
        Voisin verrata sitä oloa nousevaan kuumeeseen, semmonen lämmin ja laiska olo,,, :D

        Jos noita nappeja syöt paljon niin paracetamolin voi erotella pois kylmän veden ja kahvinsuodattimen avulla


      • Anonyymi
        annaperkele kirjoitti:

        Mä en kyllä tykkää panacodin vaikutuksista, mut voi olla et oon ottanu turhan ison dosen, ~300mg.
        Voisin verrata sitä oloa nousevaan kuumeeseen, semmonen lämmin ja laiska olo,,, :D

        Jos noita nappeja syöt paljon niin paracetamolin voi erotella pois kylmän veden ja kahvinsuodattimen avulla

        Kuuma,vesi,mikro jne.


    • swrg

      Isosta panacodimäärästä on kyl seuraavana päivänä vähän sairas olo. Unikkotee on parempaa.

    • kakakfipah

      Joo vesierottelulla pääsee parasetamoolista eroon :) Eli ohje erotteluun on niinkin yksinkertanen kun lasiin vettä panacodit murskaat ne ja sekotat kunnolla että nesteeseen imeytyy kaikki ja sit vaan suodatinpussin läpi johonki lasiin..

      • kakakfipah

        Mut joo unikot on taasen sit vähän arvaamattomampia koska niissä ei oo tasasta määrää.. mut kokkeeile oxyja


    • whgsdfv

      Oxyt on kovaa huumetta. Nopea koukku, kovat reflat. Vaikutus nousee nopeasti, mutta ei tunnu kohta enää missään. Kalliitakin ovat.

    • vghjuki

      ei hitto. kokeilin si ekan kerran panacodeja, 6 kpl eroteltuna naamaan.
      Olo oli iha helvetin hyvä hauska hilpee iloinen ja luova.
      Innostuin alottaan jotain 10 uutta projektii mut sain vaan yhen puoleenn väliin asti valmiiksi, kunnes olo oli jo niin laiska että aloin nuokkumaan. illan suunnitelmat meni päin puuta, koska loikoilin sängyllä välillä valveilla ja välillä nukkuen melkein 3 päivää putkeen. aluksi en uskaltanut nukahtaa uneen sillä pelkäsin että hengitys lakkaa koska olo oli niin niin niiiiin rento. ,,
      en käynyt sillävälillä (3pv)kuin kerran kaupassa ja olin noin pari-muutama tuntia hereillä per päivä.
      Kamala väsymys. nyt viikko jälkeenpäin olo on ollut hieman alakuloinen sekä päätä särkee. ei lähde nukkumalla, kylmällä suihkulla, kävelyllä eikä buranalla.
      mikä avuksi? paraneeko fyysinen olo ajan kuluessa vai jättääkö panacodit jotenkin elimistön eri tilaan käytön jälkeen. .. . .:s ????
      mikä on suositeltava annos hyvään oloon? riittääkö pari-muutama kpl.
      6 veti itseni ihan veltoksi vihannekseksi joten taisi olla huono. : p

      • Anonyymi

        Muistakaa että kodeiini muuttuu elimistössä morfiiniksi mitö nopeemmin ihminen muuttaa sitä sen paremmin hittaa ja isompi yliannostus riski se voisi olla se syy miks olit nii paskana niitten jälkee


    • kokemusta1

      Paljon on kelan mummelit ja yli-innokkaat lääkärit mussuttaneet panacodin "koukuttavasta" vaikutuksesta ja turmion tiestä... VOIN SANOA HELVETINMOISELLA KOKEMUKSELLA ETTÄ TÄYSIN PASKAPUHETTA!!!!!!
      Parhaimpina aikoina vetelin semmoista 18 panacodia päivässä, ja elelin täysin normaalia elämää. Maksa, munuais tai muihin arvoihin ei ollut MITÄÄN vaikutusta, alkoholia en juo, eli se olisi ollut maksalle vaarallisempaa.
      Ja sitten: Tuo NAURETTAVA koukkuun jäämis hössötys on vuosisadan vitsi!!!! Jos olet elämässäsi joskus läpikäynyt 2 päivän flunssan tai vaikka ripulin, kestät kyllä nuo huimat "vierotusoireetkin"!!!!!
      Ja tässä puhutaan nyt sitten vuosien käytöstä, ILMAN PIENINTÄKÄÄN HAITTAVAIKUTUSTA!!!! Veri ym.kokeet on otettu lukuisia kertoja, eikä mikään arvoista ollut viitearvojen yläpuolella!!!
      Nykään en noita enää tarvitse, big deal - ei ole haitannut arkea millään lailla.
      Joten älkää uskoko kaikkea mitä pöllöt lääkärit sanoo - kaikki on korvien välissä!

      • Olli opa

        true that,panakodi koukku on silkkaa paskaa,mindfuckkii.Siks tepsut syökin ja on koukussa parasetamoliin tai muihin särkyläkkeisiin,,,USKOMTAONTA MUTTA TOTTA


      • Fiiiiiia

        Ei mullakaan oo ikinä tullu kodeoini riippuvuutta.ekan kerran määrättiin 2009 ja aina välillä käyn uusimassa jos selkä alkaa oireillä oli pahempi kaudi kun söin n.puol vuotta noita eikä lopetuksen kälkeen mitään ongelma...toki jotkut varmaan niihin koukkuun jää mut en minä jäänyt ainakaan...


      • Anonyymi

        Komppaan täysin edelliseen. Olet rouskutellut noita jo ennen kuin niiden käyttöä ja kontrollia alettiin seurata, ja parhaimmillani sain apteekista 6x100 panacodeja. Yleensä otin 4 kerralla ilman erittelyitä ja jopa neljästi vrkssa.Neljästi 4 vrk suun kautta on tosin vähän liikaa. Mukavat fiilikset eikä mitään sivuvaikutuksia. Ei maksa-arvoissa ,ei munuaisarvoissa, Ja todellakin, verikokeet sairauteni takia otettiin laajalti(aivokalvontulehdus).
        Kokeilin vesierittelyäkin mutta 4-6 codia on turha eritellä. Erittely kandee suorittaa siinä 10 panacodin kohdalla, jolloin 300mg kodeiinia on ihan napakka satsi. En ottanut suun kautta kuin max 4kpl juuri maksan suojelun takia, ja sekin pärisee, tosin vain hetken.
        Että ehdottomasti vesierittelyt peliin. Erittelylasin pohjalle jäävä valkoinen puuro on parasetamolia, ja sillä ei tee mitään


      • Anonyymi

        Noin 5%:lla ihmisistä kodeiini ei muutu morfiiniksi elimistössä. Ei morfiinia, ei koukkua.


      • Anonyymi
        Olli opa kirjoitti:

        true that,panakodi koukku on silkkaa paskaa,mindfuckkii.Siks tepsut syökin ja on koukussa parasetamoliin tai muihin särkyläkkeisiin,,,USKOMTAONTA MUTTA TOTTA

        Parasetamoliin koukussa? Vai olisiko kodeiini joka muuttuu maksassa morffiiniksi?


      • Anonyymi

        Olen syönyt sairauden aiheuttamaan voimakkaaseen kipuun n. 6 tablettia päivässä 14 vuotta. Muistan kuinka alussa menin sohvalle makaamaan heti kun otin lääkkeen. Olin todella kujalla. Nykyään mitään huumaavaa vaikutusta ei tule, kipu lähtee muutamaksi tunniksi. Pystyn ajamaan autoa ja prätkää. Mulla ei myöskään ole ollut mitään ongelmia verikokeiden tulosten suhteen. Ummetusta tulee eli syön Pegorionia päivittäin.
        Lääkäreitä on tosiaan moneen junaan!


      • Anonyymi

        Kuka pöllö lääkäri niitä panacodeja sulle sitten määrää, kun olet tollanen teräsmies?


    • Fuck panacod!

      Olin vuosia syvällä panacod-koukussa ja se koukkuuntuminen tapahtui nopeasti. Toleranssi kasvoi myös nopeasti ja lopulta otin 2 ja joskus 2,5 tablettia kerta-annoksena, tai 3 tabua kylmävesieroteltuna, jotta sai toivotun vaikutuksen. Sairastan Tietzen oireyhtymää sekä tuntemattomia lihas- ja nivelsärkyjä. Lisäksi minulla on urheiluvammoja. Jo vajaan vuoden käytön jälkeen aloin napsimaan niitä säännöllisesti, usein jopa päivittäin. Sitten se meni sellaiseksi, että ajoitin aina syömiset niin, että 6 tunnin päästä on vatsa tyhjä, että lääke imeytyy mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Tietzeen Panacodilla ei edes ollut riittävää tehoa.

      Kodeiini todellakin on tunnettu nopeasta koukuttamisesta. Siitä on turha kenekään trollijonnen alkaa jauhaa pa5kaa. Ja kun kodeiiniin jää koukkuun, niin sen jatkuva hommaaminen on raskasta työtä, vähän niinkuin narkkareilla yleensä, jos on aikomuksena vältellä vieroitusoireta. Usein käy meinaan niin, että lääkäri ei kirjoitakaan reseptiä. Silloin v_tuttaa. Kun vieroitusoireet alkaa, niin olo on todella levoton ja kurja. Yöt ihan helvettiä kun ei saa nukuttua.

      Jos käytät kodeiinia, niin käytä sitä niin harvoin kuin mahdollista. Kun se koukkuuntuminen tapahtuu, niin panacodia alkaa sitten helposti napsimaan vaikkei olisi tarvetta. Siitä se kierre sitten lähtee. Jos taas olet aikeissa kokeilla Panacodia, niin suositten, että luovut ihan saman tien aikeistasi. Tuttuni veteli monesti suoraan levystä 5-8 kerralla. Hänen tarinansa löytyy paihdelinkki.fi:stä

      Jos haluat viihdekäyttöön sitä, niin ihmettelen kyllä minkä ihmeen takia tietentahtoen hankkiudut kodeiini-kierteeseen, jossa väkisinkin tulee usein päiviä, kun et saa sitä mistään. Olet oikeasti tyhmä jos tällaiseen olet itseäsi viemässä, tai jo vienyt.

      Jos haluat kiksejä niin suosittelen lämpimästi kannabista. Se on huomattavasti vähemmän haitallista eikä kannabis-riippuvaisuus ole ongelma. Lisäksi kannabis antaa järkyttävän paljon paremman fiiliksen kuin kodeiini. Kannabis ei turruta niinkuin kodeiini. Minulla alkuaikoina kodeiini antoi hyvän ja rennon olon, mutta pidemmän päälle se alkoi todellakin olla turruttava, uuvuttava ja hieman epämukava olo kun kropassa tuntui puuduttava särinä ja rinnassa ikävä raskas tunne. Kannabis ei ainakaan minulta ole vienyt pirteyttä ja voimia ollenkaan, vaan päinvastoin.

      Tiedän, että panacodiin on helppo langeta, kun se on oikea lääke, ja kun kannabista kohtaan elää ne vanhat moraaliset asennevammat, niin kannabista sitten välttelee. Muista kuitenkin, että kannabista määrätään lääkkeeksi suhteellisen paljon koska siitä oikeasti on hyötyä eikä haittavaikutuksia ole paljon. Olen nyt vajaa kaksi vuotta ollut kannabiksen "lääke"käyttäjä ilman lääkärin määräystä ja lain suomia oikeuksia. Noin 1-3 kertaa kuussa tulee imuteltua vaporisaattoria. Siinä hyötysuhde on korkea eikä saa haitallisia palokaasuja elimistöön. Tietze kivut ja muut säryt saa lähes kokonaan pois ja kaupan päälle hyvät kiksit. Nyt kun jälkeenpäin mietin sitä kodeiini-helvettiäni, niin voin vain todeta, että ei paljoa järki päätä pakottanut.

      Unohda panacod ja kokeile pieni satsi kannabista höyrystimestä. Takaan ettet kadu!

      • ex-kodeinisti

        F.panacod,ei oo paljon lisättävää eikä poisjätettävää. Vuosien koukku takana mullakin,pv-annos oli max 6,mutta aamut kun alko useesti koko levyllisellä,oli ennen uutta pakettia tylyt viekkarit. Olin ku zombie,tylsä ja vetämätön,päätä särki,väsytti,oksetti,masensi. Uus boxi ni johan taas elämä hymyili. Kävin samalla työkkärin kurssia,ja pää puurona sain Mensan testiä matkivasta älykkyystestistä siihenastisista kurssilaisista parhaat pisteet. Hah! Ilman codeja en olis osannu nimeeni kirjottaa. Sitten älys yks lääkäri ottaa multa reseptin pois,ja oli viisas veto. Viekkarit kesti muutaman viikon,sitte niinku olisin heränny. Joitakin kertoja retkahtanu,mut ei ollu enää mun juttu,hikkasin,oksensin ja nukahtelin,järjen sanaa ei tullu,seuraavanakaan päivänä,raajat oli raskaat ja ahdisti. Kannattaa lopettaa vielä kun voi,salakavalaa kamaa,joka todellakin voi pamauttaa maksan tai lamata hengityksen. Ja mitäs jos joku päivä ei codinotkut enää riitä? Mulle ei riittäny,sitte kehiin Subuja. Typerää pelleilyä,pysähtykää miettiin. Lääkärin kumileima ei tee siitä yhtään ei-huumeempaa. Ja noita trolleja ei uskominen,suodattakaa puheita älkääkä tabletteja. Kodeiini muuttuu elimistössä morfiiniks,ja sehän ei tietenkään koukuta... Phah! Tuskinpa paljon painaa yks viesti nikin takaa,mut yritinpä jotain tässä kertoo.


      • opioidihorros
        ex-kodeinisti kirjoitti:

        F.panacod,ei oo paljon lisättävää eikä poisjätettävää. Vuosien koukku takana mullakin,pv-annos oli max 6,mutta aamut kun alko useesti koko levyllisellä,oli ennen uutta pakettia tylyt viekkarit. Olin ku zombie,tylsä ja vetämätön,päätä särki,väsytti,oksetti,masensi. Uus boxi ni johan taas elämä hymyili. Kävin samalla työkkärin kurssia,ja pää puurona sain Mensan testiä matkivasta älykkyystestistä siihenastisista kurssilaisista parhaat pisteet. Hah! Ilman codeja en olis osannu nimeeni kirjottaa. Sitten älys yks lääkäri ottaa multa reseptin pois,ja oli viisas veto. Viekkarit kesti muutaman viikon,sitte niinku olisin heränny. Joitakin kertoja retkahtanu,mut ei ollu enää mun juttu,hikkasin,oksensin ja nukahtelin,järjen sanaa ei tullu,seuraavanakaan päivänä,raajat oli raskaat ja ahdisti. Kannattaa lopettaa vielä kun voi,salakavalaa kamaa,joka todellakin voi pamauttaa maksan tai lamata hengityksen. Ja mitäs jos joku päivä ei codinotkut enää riitä? Mulle ei riittäny,sitte kehiin Subuja. Typerää pelleilyä,pysähtykää miettiin. Lääkärin kumileima ei tee siitä yhtään ei-huumeempaa. Ja noita trolleja ei uskominen,suodattakaa puheita älkääkä tabletteja. Kodeiini muuttuu elimistössä morfiiniks,ja sehän ei tietenkään koukuta... Phah! Tuskinpa paljon painaa yks viesti nikin takaa,mut yritinpä jotain tässä kertoo.

        Jos diggaa opiaateista nii panacod, mut meitsi saa vaa paskan olon noist opiaattipohjasista lääkevalmisteista,kusi ei kulje ja oksettaa vaa. Mä oon pärjänny omillani helposti yli 10 vuotta,hammas särky hoitu parhaiten viinalla,panacodit vaa helpotti hetkeks mut viina vei säryt koko illaks,kannabis helpottaa hermosärkyy mut ei poista sitä,ei poista panatkaa. Mut yrtti on paljon parempi vaihtoehto.0


      • benzo-narkki
        ex-kodeinisti kirjoitti:

        F.panacod,ei oo paljon lisättävää eikä poisjätettävää. Vuosien koukku takana mullakin,pv-annos oli max 6,mutta aamut kun alko useesti koko levyllisellä,oli ennen uutta pakettia tylyt viekkarit. Olin ku zombie,tylsä ja vetämätön,päätä särki,väsytti,oksetti,masensi. Uus boxi ni johan taas elämä hymyili. Kävin samalla työkkärin kurssia,ja pää puurona sain Mensan testiä matkivasta älykkyystestistä siihenastisista kurssilaisista parhaat pisteet. Hah! Ilman codeja en olis osannu nimeeni kirjottaa. Sitten älys yks lääkäri ottaa multa reseptin pois,ja oli viisas veto. Viekkarit kesti muutaman viikon,sitte niinku olisin heränny. Joitakin kertoja retkahtanu,mut ei ollu enää mun juttu,hikkasin,oksensin ja nukahtelin,järjen sanaa ei tullu,seuraavanakaan päivänä,raajat oli raskaat ja ahdisti. Kannattaa lopettaa vielä kun voi,salakavalaa kamaa,joka todellakin voi pamauttaa maksan tai lamata hengityksen. Ja mitäs jos joku päivä ei codinotkut enää riitä? Mulle ei riittäny,sitte kehiin Subuja. Typerää pelleilyä,pysähtykää miettiin. Lääkärin kumileima ei tee siitä yhtään ei-huumeempaa. Ja noita trolleja ei uskominen,suodattakaa puheita älkääkä tabletteja. Kodeiini muuttuu elimistössä morfiiniks,ja sehän ei tietenkään koukuta... Phah! Tuskinpa paljon painaa yks viesti nikin takaa,mut yritinpä jotain tässä kertoo.

        Hiukan off-topic mutta muutaman vuoden sekakäyttöviekkarit (benzoa ja alkoa) kokeneena tiedän benzodiatsepiinien vieroitusoireet, ja ovat pahat ja pitkään kestävät.

        Niin, jos tiedät asiasta, ovatko panacod vieroitusoireet vielä pahemmat?


      • kusessa
        benzo-narkki kirjoitti:

        Hiukan off-topic mutta muutaman vuoden sekakäyttöviekkarit (benzoa ja alkoa) kokeneena tiedän benzodiatsepiinien vieroitusoireet, ja ovat pahat ja pitkään kestävät.

        Niin, jos tiedät asiasta, ovatko panacod vieroitusoireet vielä pahemmat?

        Na o kun on molemmat 20 v. bentsoja ja 14 panacodeja.Olisin saanut korvaushoitoa muttsota säikähdin ja nyt bentsot nii alhaalla että haluun k.hoitoa.

        Jos huomaat nii v.mäiset reflat molemmista ettei osaa kirjoittaa.
        En näe kesää jos ei apua tule.
        Kuka pärjää 20 mg stesolidia hurjien annosten jälkeen.
        Täällä puoskari kusettaa ja kiusaaa ei mitään hoitoa vaan tappolinja.
        Ei pysty mihinkään.


    • maksa menee

      En suosisttelisi Panacodeja pitkäaikaiseen käyttöön kenellekkään (siis erottelemattomana) koska Panacod sisältää parasetamolia ja kodeiinia, joka minun käsityksen mukaan liukenee kehossa morfiiniksi(suurta riippuvuutta aiheuttava opiaatti, voi verrata heroiiniin). Parasetamoli on laitettu Panacodiin edistääkseen kodeiinin kivunlievittävää vaikutusta, ja estääkseen viihdekäytön. Ja maksahan ei parasetamolista tykkää ja sanoo ittensä irti jossain vaiheessa... alkoholin kanssa nautittuna maksa huutaa hoosiannaa...

      Kokemuksia:
      Itse olen yhden levyn vedellyt tylsään leffailtaan yms. tilanteeseen. Vaikutus on todella rauhallinen ja eufoorinen sekä myös omalla kohdalla osoittautunut uneliaisuuden aiheuttajaksi. Mukava päihde sinänsä että vaikutukset ovat mielestäni miedommat kuin kannabiksesta (riippuu tietenkin määrästä) mm. 0,5g Northern Lightia on melko vahva annos verrattuna viiteen panacodi tablettiin(en nyt muista minkälaisia tabuja olivat... muistaakseni niissä luki jotain 72M?

      • tottakai juon

        ". Mukava päihde sinänsä että vaikutukset ovat mielestäni miedommat kuin kannabiksesta (riippuu tietenkin määrästä) mm. 0,5g Northern Lightia on melko vahva annos verrattuna viiteen panacodi tablettiin(en nyt muista minkälaisia tabuja olivat... muistaakseni niissä luki jotain 72M?"

        Hieno trolli viime kesältä, en vaan ymmärrä miksi, tai miksei kukaan vaivautunut sanomaan että sulla on kusta päässä.

        Hampun eri lajikkeita on vaikka mitä, mietoja, vahvoja, sativaisia, indicaisia, kukkivia, hajuttomia, useimmat toki yhdistelmiä.

        Nortti on about yli 20 vuotta vanha juttu eikä edes tullut Eurooppaan.

        Kannabiksen yhdistäminen tähänkin paskanjauhantaan oli siis turhaa. Et tiedä siitä mitään.


    • haluan kokeilla

      Saako Panacodia esim. Venäjältä ilman reseptiä?

    • Hohhoihoo

      Lekurilta sain joskus levyllisen panacodia noidannuoleen. Otin kahtena iltana napin, ja tuli kyllä huomattua se lämmin ja unelias olo mikä noista tulee. Loppulevy tuli säästettyä ja on ollut lääkeboxissa näihin päiviin asti. Seuraavaa selkäsärkyä odotellen.

    • Ei ollu kiva

      Koukku koettu. Uskallan myöntää että niin syvällä suossa etten osaisi kieltäytyä jos lääkäri vaikka kipuun näitä mulle määräisi. Panacodin lisäksi myös Codesan comp yskänlääkettä menny. Saaminen oli mulle helppoa. C.compissa vielä efedriini koukutti lisää, niin mahtipontinen ja virkeä, maailmoja syleilevä olo.
      Vieroitusoireet oli hirmuiset. Jälkeenpäinkin vielä viluttaa kun niitä muistelen. Toivon ettei tulis eteen mahdollisuutta niin pahaan saumaan että onnistuisin saamaan niin pahan riippuvuuden.

      • vit2

        Täällä määrätään siihen korvaukseksi subuatiEttä sillee.Ja bentsot alas ja nopeesti,

        Lääketeollisuus jyllää(money talks).

        Korvaushoitoon vaan kaikki.Ainaki täällä.


    • Selkävamppi

      Mä söin selkäkipujen takia panacodia 6kk 3-6 nappia päivässä. (3x 1-2 nappia).

      Kun selkä leikattiin, olen käyttänyt vain satunnaisesti (pari kertaa 1x viikossa, kipuun).

      Alussa oli raukea, väsynyt olo, loppuaikana en huomannut mitään vaikutusta (päihdyttävää) vaan olin normaalisti töissä.

      Ei ollut vieroitusoireita ollenkaan puolenvuoden yhtäaikaisen käytön jälkeen. Olen kuullut kylläkin muuta, joten tämä lienee on yksilöllistä.

    • akiko

      Noin 7% meistä suomalaisista on maksassa huonosti toimiva entsyymi jonka takia kodeiini ei vaan toimi,mie voin vetää kodeiinia vaikka ämpärillisen ainoana vaikutuksena ummetus. muillekkin jotka ovat ihmetelleet tuota panacod ja hyvä fiilis hommasta lukekaa CYP6D2 entsyymistä

      • 10+5

        Mulla on varmaan sama, sillä panacod ei omalla kohdalla poista edes kipua, saati aiheuta minkäänlaista euforiaa. Ihan surkeita nappeja, ja tuntuu että joka lääkäri tyrkyttää noita (urheiluvammoja useampi polvileikkaus alla).


      • 245444

        Voipi olla. Minulla nimittäin Panacod toimii hyvin ihan kaikenlaiseen kipuun. Vaikutusaika on vain tosi lyhyt. Kipulääkkeenä siihen voi ottaa päälle vaikka 600mg buranaa ja lähtee kovatkin kivut, mutta valitettavasti vain ihan muutamaksi tunniksi.


    • Opium-

      Vitun täirastatukka hippi pilvi homot! Ei ole muuta tietä kuin Opiaatit. Veni, Vidi, Vici

      • Kokokn

        On vaikka minkälaisia muita teitä. Itse et vain näe vaihtoehtoja koska tajuntasi on opiaattien sumentama. Se on loppupelissä surullinen ja tylsä tapa viettää päivänsä.


    • dfyuhfdd78

      Hermovaurioita leikkauksessa, pysyvä kova kipu ja invaliditeetti. Panacodia 15 vuotta. Ei vaikuta päähän millään tavalla, olen ilman aina kun kivut sallivat, ei edes vieroitusoireita hikoilua lukuunottamatta. Yliannosta ei tulis mieleenkään ottaa, koska parasetamoli yliannoksena voi aiheuttaa tunneissa etenevän maksakuolion. Eikä muutenkaan. On se ihmeellistä että aina löytyy idootteja käyttämään kaikkea väärin. Te prkleen pöllypäät vaikeutatte monien oikeasti lääkkeitään tarvitsevien asemaa. Onneksi itsellä sen verran selkeät vammat ja leikkaushistoriat ja kivut, ettei ole koskaan tarvinnut tulla väärinkäyttäjänä kohdelluksi.

      • jasuvantaa89

        oisko sul myydä mulle pari codilevyy? en saa ite ku on tota taustaa...


      • codenarkki

        Onneksi olkoon. Kuulut siihen pieneen ryhmään, jolta puuttuu maksasta tarvittava entsyymi. Ts. et tunne kodeiinin vaikutusta, koska se ei muutu morfiiniksi.


    • Elämäänonpaskaa

      Mä olen yrittänyt itsaria tässä nyt muutaman päivän aja. Olen koittanut laittaa itseni hirteen mutta en ole vielä saanut hypättyä. Sit edellisenä ehtoona mulle tuli mieleen että kaapissa on 200ml pullo codesan compia. Ajatukseni oli, että vetäsen sen huiviin ja menen sitten valmiiksi naru kaulassa istumaan orrelle ja jossain vaiheessa putoan siitä. Suunitelmat meni pikkusen vituiksi kun jumituin sohvalle enkä päässy ylös. Olo oli hiukan hassu ja sydän hakkas ihan tajuttomasti. Välillä havahduin siihen etten hengittänyt, sekin tapahtui useaan kertaan. Hikoilin ihan helvetisti ja säpsähtelin vähä väliin. Mut aamulla ei ollu taas enää mitää. Nyt mun täytyy vaan taas koittaa jotenkin muuten saada itteni alas orrelta.

    • Jjhghjkkj

      Paljonko 2000 millilitraa Kodeiinia.Pystytkö tätä Kodeiinia käyttämää. 2000 millilitraa kertaannoksena.Tuleeko siitä hyvä ja rauhoittava olo.

      • Dfghjkl

        Tulee ja pysyvästi. Arkussa oot sitten hymy huulilla...


    • Lääkkeetön

      Jaa-a no mulla meni Panacodista vatsa niin jumiin, että oli kyllä autuas olo oli kaukana. :D
      Ja ne pari tabuu, jotka otin ei edes vienyt murtuneen nilkan kipuja, koska luukipuun ei mikään oikein auta. No sain myös ensin morfiinijohdannaista viikon annoksen (Tramal) ja sehän kyllä teki kivuttoman olon, muttei nyt sentään pilveen vienyt.

      Tämä taitaa olla lasten keskustelu? No jos on, niin älkää alkako leikkimään noilla särkylääkkeillä. Niillä tuhoaa maksan, muttei ne oikeasti mitään helpotusta elämään tuo.

      • siisniinkuhählol

        Asijantuntijja S24Trolli vauhdissa jolla ei ole mitään kokemusta eikä tietoa opiaateista. Kun netistä poimit noita "tietoja", niin varmista ennen kommentointia, ettet puhu paskaa.

        Tramadoli ei ole morfiinijohdannainen, vaan synteettisesti valmistettava opiaatti. Tramadolissa ei ole yhtään morfiinia, eikä siitä muodostu metabolian kauttakaan morfiinia. Kodeiini on metyylimorfiinia, luonnollinen opiaatti = morfiinijohdannainen, (Panacodissa synteettisenä kodeiinifosfaattihemihydraattina.)


    • cisuliini87

      Kyllä mä ihan nainen olen.

    • Anonyymi

      Roisia tekstiä 80 vuotiaalta KD-uskovaiselta isoisältä. erkillisintä poiuu-ketjut. Niissä tuhansissa kommenteissa hän uskottelee olevansa nainen.
      Maallikkona en tunne mitä syöpäsolut aiheuttavat ihmispsyykelle kaikkiaan. Kaksisuuntaisen mielialasairauden kanssa ne pystyvät kai ainakin uskottelemaan itselleen "kemiallisen sukupuolenvaihdoksen"

    • Anonyymi

      Minulle määrättiin Panacodia nivelrikkoon 4 tablettia päivässä.Huomasin,että kroppa,ja mieli teki mieli ennemmin:koukku.Vähensin itse määrän pikkuhiljaa kahteen,ja siinä se on pysynyt!

    • Anonyymi

      Ite kyllä yrittänyt pysyä kaukana opiaateista ja ns. koukuttavimmista aineista.
      Huomannut että monet alkavat pyörittää elämäänsä sen huumeen ympärille, kun lopettavat niin ei tunnu että voi olla enää sama ihminen, tai ei ole persoonallisuutta.

      Näidenhän ihmisten takia huumeet ovatkin pelättyjä tai väheksyttyjä.

    • Anonyymi

      Sain samaa kipuun otin parina päivänä ei hyvää maksanut kipeytyi ja pää ei hyvä lääke vien apteekkiin veg

    • Anonyymi

      Älkää vittu ottako panadokkia enempää kun leipuri määrää enemmän otettua käy maksan päälle ihanoineesti

    • Anonyymi

      Kyllä juttu on niin, että ei töistä tule mitään jollei kipua saa levitettyä polvissa ja olkapäässä ynm...kolmisen viikkoa sujuu hyvin. kun panacod on loppu, kuluu päivä ja sitten liikkuminen alkaa tuntua kivuliaalta eikä halua pahemmin ponnistella. Nivelet särkee liikaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe