Uros Sheltille nimiä??

Shelttifani! <3

Sheltti pennulle nimiä? Tässä mitä oon jo miettiny:
Alfa,Bono,Bruno,Beni,Bontso,Camu,Capu,Domino,Dexi,Dumle,Deco,Elvis,Eddy,
Fico,Jeppe,Jekku jne.

8

2543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheltti1

      Mäkin tarvisin uros sheltille nimiä. Se mun pentu on mahongin sävyinen soopeli. Se on nyt 4 viikkoo ja haetaan 8 viikon ikäisenä. Mitä nimi ehotuksii? Tahtoisin että nimi olisi esimerkiksi kreikan tai rooman jumalan nimi.

    • shelttifani!

      Zeus? :D

    • et silleen

      Meidän shelttiuros oli aikoinaan pepi, itse olen aina valinnut koirilleni ns. koiran nimiä, ja helppoja...

    • 55+

      Mun labbis on Darius. Siin olis vanha persialainen hallitsia

    • 10+19

      Tami

    • gaia5

      - Anna koiralle lyhyt nimi. On koiralle helpompi, jos sen nimi on aina sama eikä esim. kehuessa Juuso-Pekka ja kieltäessä pelkkä Jupa.
      - Nimessä kannattaa olla särmää. Damienia on vaikeampi laisua uskottavasti kuin Ranoa.
      - Älä anna koiralle sitä ensimmäisenä mieleentulevaa nimeä. On vaikea opettaa omalle koiralle luoksetulo, kun muut Jeppe-nimisen koiran omistavat eivät omaasi luokse tulemisesta palkitse.

      Camu kuulostaa ihastuttavalta nimeltä niinkin ystävälliselle ja seuralliselle otukselle kuin sheltti ^^

    • JodaTheSheltie

      Anteeksi,pari vuotta vanha keskustelu,mutta jos joku tämän saattaa katsoa niin löytyypähän nimi ehdotuksia Sheltti Pojulle (varautukaa piiiitkäääään listaan)

      Meille on siis kesällä ehkä tulossa Sheltti (shetlanninlammaskoira) uros,väriltään Blue Merle tai Tricolour :3 Tässä on omia nimiehdotuksiani:

      A - Aamu
      B - Basso
      C - Chili
      D - Domi,Dome tai Duuri
      E - Edi
      F - Fido tai Foxy (lausutaan Foxi)
      G - Gini
      H - Hiro
      I - Isku tai Ilta
      J - Jojo tai Jodi
      K - Koda tai Kide
      L - Laku
      M - Mega tai Milo
      N - Nomi tai Namu
      O - Oreo
      P - Poju
      R - Ringo tai Ruska
      S - Sumu
      T - Trombi tai Thunder
      U - Uni tai Usva
      V - Vissy tai Vito
      W - Wissy tai Wiima (Wiima sopii enemmän nartulle)
      Y - Yoda,Yuki tai Yodi
      Z - Zero tai Zeus
      Ä - Ässä tai Äijä

      Omat suosikkini ovat Chili,Domi,Fido,Foxy,Hiro,Jojo,Koda,Mega,Usva,Sumu,Zero ja viimeinen,mutta parhain Yoda (Lausutaan Joda)

      • vähänkorjausta

        Foxy-lady....vanha biisi, tulee heti narttu mieleen. Aamu nimisiä tyttöjä on samoin ilta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe