Yksin baariin!

aikapoika 77

Olen treenannut yksin baariin menoa viime aikoina. Alku oli vaikeaa, ajattelin aina baarissa, että tämä on outoa. Se taas vaikutti omaan fiilikseen negatiivisesti. Nykyään tämä sujuu vallan mainiosti. Tärkeää on pystys perustelemaan itselleen, että siinä ei ole mitään vikaa. Silloin kun olen ollut kavereiden kanssa ulkona, on aina käynyt niin että porukka on hajaantunut ja loppuillasta minä olen haahuillut yksinään jossain baarissa, esim metsästämässä naisia.

Nyt kun menen yksin jonnekin, ajattelen vain että välistä jää vain se turha kavereiden kanssa lörpöttely väliin ja päästään suoraan asiaan. Selvinpäin tämä ei minulta onnistu, mutta introverttina en baareista edes tykkää ellen ole humalassa. En missään nimessä suosittele kenellekään ryyppäämisen aloittamista, mutta jos on pakottava tarve lähteä ihmisten ilmoille, niin kovat pohjat alle ja menoksi. Jos uudet tuttavuudet kyselevät missä kaverisi ovat, voit aina sanoa että he hävisivät jonnekin. Nykyään olen jopa niin sinut asian kanssa että usein myönnän olevani yksi liikenteessä. Joidenkin mielestä se on outoa, mutta siihen olen vastannut että olen yksinäinen hullu :) Ei ole naiset vielä karkuun juosseet, kunhan itse suhtautuu asiaan huumorilla.

Tänään taas!

10

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ur89 Rnds DKASODK ||

      No sinä slevästi kykenetkin sosiaalisen kanssakäymiseen ihmisten kanssa, joten eipä sulla mitään ongelmia ole...

    • aikapoika 77

      Tämän vuoden maaliskuun jälkeen yksikään kaveri ei ole lähtenyt kanssani ulos. Eli aika kaukana ollaan kykeneväisyydestä sosiaaliseen kanssakäymiseen. Juuri nyt vetelen niitä pohjia ja yritän psyykata itseäni kuntoon. En sanonut että tämä olisi helppoa mutta yritetään silti...

      Viime aikoina olen onnistunut saamaan erikoisen huumoriolotilan päälle jonka turvin olen pärännyt yksin baarissa. Nyt hieman pelottaa onnistuuko se tänään. Pakkohan se tosin on ei tämä muuten onnistu.

      • Raitis Yksinäinen

        Ikävää että joudut käyttämään alkoholia voidaksesi mennä baariin.


      • perussuomal

        Fiksuhan sinä kuitenkin olet, mutta ilmeisesti jokin vanhassa suhteess edelleen painaa itsetuntoasi. En osaa neuvoa sinua miten eteenpäin, itse samanlaisessa tilanteessa (nainen -72). Työ on kovin sosiaalista ja vapaalla kaipaa yksinoloa, ja kun ottaa sitten viikonloppuna muutaman, muutun taas sosiaaliseksi ja kaipaa seuraa, jota haen baarista, en siis suhdetta vaan ihan kaveripohjalla mennään. Lopulta olen niin päissäni, että joku hyypiö sukeltaa jostain ja tulee melkein yhden illan suhde. Onneksi toisaalta olen niin päissäni, että tämä suhde jää alkutekijöihinsä eli kariutuu jo taksijonossa...
        Arkena ei jaksa yhtään miettiä suhteita, kun tekee normityötä ja sen lisäksi yrittäjänä jatkaa. Moni viikonloppukin menee keikketöitä tehdessä...

        Työnarkomaani kai olen, mutta vain taatakseni lapsilleni mukavat asuinolot ja vaatteet ym. tarvittavat. Normityöpalkasta ei juuri jää elämiseen, kun asuntolaina muut menot menee ensin.

        Ihmissuhteissa olen aina ollut valikoiva, ei sillä että muut eivät olisi olleet mukavia, mutta parhaaksi kaveriksi valikoitunut on sitten ollut se kaveri ja muihin en ole jaksanut keskittyä... Poikaystävät tietenkin muuttivat suhdetta, mutta silti se kaveriksi valittu on edelleen ykkönen. Vaikka nyt asuu hyvin kaukana, en ole hänen jälkeensä hakenut uutta ystävää...


    • lottamari<3

      Mietin myös tuota baariin lähtöä, mutta ei taida yksin viitsiä lähteä katselemaan känniläisiä. Taidan jäädä nautiskelemaan koti-illasta. Olisi siellä kyllä seuraa ja tänään varmasti hyvä meininki, mutta ei vaan nappaa :( Eikä lopultakaan oikein mitään syytä sinne edes lähteä. Yksinäinen nainen muutenkin näyttää miesten silmissä hmm,,joltain epätoivoiselta tyrkyltä, joten ei... paras kääriytyä sohvannurkkaan ja katsoa taas joku vanha leffa neljäs kerta uusintana. Voisi tietty hakea itse jonkun leffan ja katsella se yksin rauhassa takkatulen ääressä mutustella tummaa suklaata ja laittaa jotain hyvää ruokaa...aina se yhden baari-illan voittaa....vai voitaako hmm..?

      ristiriitaiset tunteet, päättämätön luonne kun on :)

      • 90 v 90v jrij fjf390

        Taas suklaata? Eikö sulla muuta oo? Ihme mussuttaja. Syöt suruusi? Mikä ongelma sulla on? Ootko rikki?


      • lottamari<3
        90 v 90v jrij fjf390 kirjoitti:

        Taas suklaata? Eikö sulla muuta oo? Ihme mussuttaja. Syöt suruusi? Mikä ongelma sulla on? Ootko rikki?

        Niin kai sitten.


      • JJJJJEIZO
        90 v 90v jrij fjf390 kirjoitti:

        Taas suklaata? Eikö sulla muuta oo? Ihme mussuttaja. Syöt suruusi? Mikä ongelma sulla on? Ootko rikki?

        Toivon todella voimia ja että kaikessa pysyy mieli kirkkaana. Rukoillaankin! On niitä ihmeitä tapahtunut, mutta ennen kaikkea Jeesus tuli sovittamaan syntejä ja avaamaan tien taivaaseen.


    • Helpoimmin baarissa tutustuu uusiin ihmisiin, kun on liikkeellä yksin. Itse olen vain aika laiska lähtemään liikkeelle :-/

    • Mitäs siinä nyt on erikoista käydä yksin baarissa? Mulle on perusjuttu mennä yksin, kun ei semmoisia kavereita juuri ole joiden kanssa viettäisin aikaa pahemmin. Ongelma mulla on lähinnä siinä et paljon kukaan ei oo kiinnostunu samoista asioista ja olis ns. samalla aallon pituudella kuin itte oon, niin ei sitä juteltavaakaan ole... joten yksin on parempi mennä ja tulla, tapahtumiin taikka bändiä kattoon jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2167
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      77
      1359
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1347
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1134
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      284
      1088
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      51
      1051
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      996
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      959
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      222
      920
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      21
      917
    Aihe