Kesällä oli syntymäpäivät ja sain lahjaksi parhaimman mahdollisen lahjan, jotain aineetonta. No, onhan se itse lippu paperia ;D -> Lipun Yonan levynjulkkareihin 22.9.2012 Korjaamolle (Tiketti?).
Vanha Kevätfiilis-hitti löytyy tästä:
http://www.youtube.com/watch?v=obJ7S8AsXi0
...ja uusi Shh:
http://www.youtube.com/watch?v=FYrvnxLsY48
IHANAN Yonan uuden levyn julkistuskeikka 22.9. Korjaamolla
Petsku 30w
2
99
Vastaukset
- Maria_Wee
Kummatkin biisit on omaperäisiä, mutta hyviä juu. Tuun, jos saan kaverin, vaikka enpä mie siel yxin taida anyway olla ;D
- JuhaNiSi
Kari Tapiirikiakin taitaa olla tarjolla, tykkäsi siitä tai ei.
Eilen tuli levy ulos ja sain sen käsiini.
Biisit pääsääntöisesti hyviä ja osa jopa loistavia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51274Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470997- 131894
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan46790Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753