vierulan monopoli

Ällöttää

On se kumma mite s-ketju tukee vuodesta toiseen tätä pierulan monopolia. Hinnat huikeat, mitat minimissä jne.

Ehkä olisi parempi ottaa yhteyttä s-ryhmän ylempiin tahoihin.

16

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kinukki

      Ja siellä kirjoittaa taas joku idiootti. Mee hakemaa sieltä Lidlistä saksalaista kurkkuas ja oo hiljaa. Vai pitäskö sulle tilata vihanneksetkii Kiinasta..

    • VIERUROSVOT

      Tulevat ainakin halvemmiksi kuin kuitittomasta vierulasta.

      Verottaja HERÄTYS!!!!!!

      • IhAiTe

        Maksa pankkikortilla niin saat kuitin, jos sitä haluat niin kovasti.


    • ihmetyttää minuakin

      Onhan tämä hieman ihmeellinen tämä vierula kuvio.

      Kuititta myyvät ylihintaan tuotteita, jotka ovat samanlaisia kuin torilla. Mikäs se onkaan tämän s-marketin vastaavan ihmisen nimi.

      Verotonta touhua, jossa myyntipaikka on ostettu tavalla tai toisella.

      Rahalla vai luonnon voimilla........

      • IhAiTe

        Saatko torimyyjältä kuitin?


      • Yrittäjä naapurista
        IhAiTe kirjoitti:

        Saatko torimyyjältä kuitin?

        Ei varmasti saa ,olipa kahviosta ta pottukauppiaasta kysymys.


      • IhAiTe
        Yrittäjä naapurista kirjoitti:

        Ei varmasti saa ,olipa kahviosta ta pottukauppiaasta kysymys.

        Niinpä.
        Miten Vierulan myynti sitten poikkeaa muusta torimyynnistä ?
        Yhtälailla mansikkaa myydään myös K-marketin edessä toisen yrittäjän toimesta. Ja ilman kuittia.
        Ja minun käsittääkseni Vierulan mansikkainen myyntikatos voisi olla vaikka rautatieasemalla. Ei ole mitenkään S-markettiin sidoksissa. Myyvät siellä missä ihmiset liikkuu. Liekkilohi on samalainen sekä muut kukantaimien myyjät.
        Tiedättkekö yhtään miten ammatinharjottajaa verotetaan ? Vai tarkoitatteko näissä kommenteissa vain ALV:ia kun puhutte veroista?
        Voisi vähän tarkentaa, niin osaisi paremmin vastata.


    • Kyllä vain

      verotettaviksi tuloiksi ilmoitetaan mitä mieleen tulee. Parturi-kampaajista jaksetaan itkeä aina, vaikka näiden kaiken maailman mansikanmyyjien jne. kautta kulkee rahat mennen tullen.

      Silti lähettävät lapsensa ilmaisiin kouluihin, käyvät terveyskeskuksissa ym. Törkeää ilmaismatkustamista kautta linjan. Kaikki mulle tyyliin. Ja itketään yrittäjän ankeaa elämää....

    • höpöhöpölöpölöpö

      Viekää se mansikkakatos sinne rautatieasemalle. Ei taida olla ostajia ilman s-ryhmää. Vai ei ole sidoksissa s-marketiin. Heh!

      Menehän ihaite myymään vaikka päivänkakkaroita kiinteän rakennelman kanssa toisen tontille niin nopean lähdön saat. Elät unelmissasi, kyllä raha vaihtaa omistajaa julkisesti ja vielä useammin salaa...

      • IhAiTe

        Mikä ihmeen kiinteä rakennelma ??? Olin vieressä katsomassa kun kuorma-auton lavalta laskivat kojunsa alas. Ei mene kauaakaan kun se siitä taas lähtee...
        Rautatieasema vertauksella tarkoitin vaan sitä, että se koju voisi olla vaikka siellä JOS siellä liikkuisi ihmisiä yhtä paljon kuin S-marketin nurkilla. Sillä tavoinhan se on tietysti riippuvainen S:n asiakkaista, mutta ei ole mikään S-marketin oma myyntipiste.
        Kyl se on kirjanpitäjä, joka tekee veroilmoituksen ja laskee tulot ja menot eikä sinne kelpuuteta ihan mitä vaan niinkuin tunnutte "tietävän".


    • IhAiTe

      Lisään yllämainittuun että mansikkakoju oli näköjään kadonnut S-marketin nurkalta.
      Se siitä kiinteästä rakennelmasta...;=)

      • myymäläpäällikkö s-m

        Näyttää vierulan merkillinen suosiminen puhuttavan vuodesta toiseen....

        Raha vaihtaa omistajaa... miten on s-marketin myymäläpäällikkö, onko omatuntosi puhdas??? Miksi s-marketissa ei sisällä myydä muiden tuottajien mansikkaa ym. vierulan monopolituotteita? Esilleasettelukin on ensiluokkaista näiden tuotteiden osalta.


    • huhhuh100

      S-marketin myymäläpäällikkö eikös ole ko firman miniä siitä johtuu s-marketti suosii sukuaan.

    • Höpönlöpö

      Ei ole myymäläpäällikkö miniä. Tai on varmaan miniä, mutta toisen suvun :D

    • nirppanokka

      eiköhän tuo ole vierulan miniä

    • luomutuotetta

      Samalla hinnalla mitä nää myy tuota keinolannotepaskaa saa ihan hyvääkin tuotetta!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe