Omistan ihanan kultsun pennun, pidetään yhteyttä kasvattajaan ja muut pennut on kuulemma reippaasti isompia.. Hän oli kyl jo syntyessään pentueen pienin, mut painaa nyt jotain 10.5 ja on 3 kk ja pari viikkoo..
Onko pentu laiha?
3
220
Vastaukset
- yksinkertaista
Älä tuijota taulukoita: jos kylkiluut tuntuvat, mutta eivät näy, pentu on sopiva.
Jos taas kylkiluut näkyvät se on laiha ja jos eivät tunnu (tai välissä tuntuu selvä rasvakerros) pentu on liian lihava.
Paljon tavallisempaa on, että kultsun pentu on liian lihava kuin liian laiha. Älä stressaa turhaan :) - mulla on kultsu
Pennun ei pidäkään olla liian lihava, koska sillloin on vaarana jalkojen vääntyminen. Älä vaan ala turhaan lihottamaan pentua. Pentu on silloin oikean kokoinen kun kylkiluut tuntuvat koittaessa kyljistä, mutta kylkiluut eivät saa näkyä.
- fingdsko
Huh,mul ei siis oo hätää:D kylkiluut tuntuu mut ei näy:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876