Awana Porto Malai Resort

Langkawi

Hei,

Onko kenelläkään kokemuksia Langkawin Awana Porto Malai Resort hotellista? Millaiset huoneet ja millainen on hotellin oma ranta joka sijaitsee hotellin omalla pienellä saarella?

6

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva käydä

      En tiedä mitä haet.
      Olen liikkunut hotellin lobbyssa en muualla hotellissa.
      Vaikuttaa ihan siistiltä paikalta, mutta sijainti lähes ei missään keskellä vilkasta venesatamaa ja vieressä risteilijäsatama.
      Uimarannalle ja ulkoruokapaikat kaukana. Ei sovi lasten kanssa matkustamis
      een.
      Hyvät rannat ja ukoruokintapaikat sekä kivat hotellit löydät Pantai Tengah ja -Chenang rannoilta.

    • simbero

      Olin itse tuossa hotellissa viime joulukuussa. Meillä oli tosi kiva vastaanotto ja palvelu on ystävällistä niinkun yleensäkin malesiassa. Oltiin ilmeisesti paikallisten lomien aikaan siellä juuri ja oli paljon malesialaisia turisteja, mikä oli mielestäni ihan huippua eikä mikään skandien turistirysä. Tosiaan sijainti oli ehkä vähän kaukana ja usein mentiinkin taksilla kun ei jaksanu kävellä aina :D Kävelymatkan päästä löytyy kyllä ravintoloita, mutta itse 'keskusta' on kauempana.

      Hotellin omalla saarella ei käyty ku se osoittautui tosi hankalaksi, ei käynyt oikeaan aikaan ym (oma vika). Tuosta "vilkkaasta" risteilysatamasta en nyt tiedä. Nähtiin yks laiva joka seiso siinä vaan, eikä siitä mitään haittaa meille ollut. Satamassa oli kauniit näkymät.

      Maksettiin itse tosi vähän tuosta lomastamme, eikä ehditty ladata suuria odotuksia ja siihen se olikin tosi hyvä. Huoneet oli siistejä ja itse saatiin tosi kiva huone, missä oli näköala siihen uima-altaille. Pientä kuluneisuutta oli kyllä havaittavissa, eikä mitään luksusta kannata odottaa, niin hyvä tulee :) Käytiin myös hotellin vieressä olevassa baarissa mikä oli kiva ja spassa, mistä sai kivat jalkahoidot. Altaat oli rauhaisia eikä mitään pellehyppyjä tekeviä skandilapsia näkyny. Hotellissa majoittuu ymmärtääkseni lentohenkilökuntaa ja muuta eli hinta-laatusuhde varmaan ihan kohillaan. Voin ihan suositella :) Tässä kun oli niin näki ainakin monipuolisesti eri puolia langawista kun kävi kuahin puolella ostoksilla ja kaapelihisseillä.

      Jos muita hotelleja harkitset niin voin sanoa siitä berjaya hotellista ainakin, että ensivaikutelma tosi ihana ja hulppea. Tuli vähän kateelliseks kun näki sen hotellin, mutta sitten taas sen hotellialue oli todella iso ja vaikea liikkua; siellä piti aina mennä minibussilla, oli monet bungalowit kauempana. pimeällä tien löytäminen ei niin kivaa ja kuulin että apinat pääsee sisään niihin huoneisiin helposti ja varastaa ruokaa sieltä tietysti ja muita tavaroita.

      Ihmiset tosi ihania ja yksi parhaimmista lomistani koskaan!

      • sittis75

        Mekin oltiin jouluna 2011 samassa hotellissa ja ihan samat fiilikset kuin simberolla. Kahdelle aikuiselle välimatkat ei ole pitkiä vaikka kävelisikin. Ihanan rauhallista ja mahtavat maisemat!


    • perhe reissaaja

      Millä lennoilla olette menneet? Olivatko suorat lennot? Ja varassitteko hotellin netin kautta etukäteen, vai käytittekö matkatoimiston pakettia? Entä kuljetukset lentokentältä hotellille? Otitteko kadulta taksin?

      • LCC

        Helmikuun loppupuolella.Lufthansan superjumbolla Singaporeen,josta vaihtolento kolmen tunnin vaihdolla Malesiaan,tarjouslento 539e.
        Singapore-Kuala-lumpur Jetstar 11e.
        Lisäksi kaksi yötä Traders hotelli,joka on Petronas tornien vieressä,lyhyt matka Petronas lipunmyyntiin,pitäisi olla jonon ensimmäisiä jos aikoo torniin päästä,liput henkilökohtaisia,siis pitää olla itse ostamassa.
        Sen jälkeen matkailua vapaaseen tahtiin.
        Lennot ja kaksi hotelliyötä ostettu netistä.
        Taksivoucherin saa ostettua terminaalista,kadulla ylihintaa.
        Myös MRT lähtee terminaalista on nopea ja halpa.


      • wäutsi

        viikko sitten palasin ko hotelllista. samaa mieltä edellsten kanssa, kuluneisuutta huoneissa, mutta henkilökunnnan ystävällisyys ja kaikki muu korvaa hyvin tuon puutteen! mieletön "aaminainen", illan buffatkin tod jees jos ei jokailta jaksa muualle mennä syömään. jokapaikassa missä kävin syömässä hyvä ruoka.
        mä olin matkatoimiston matkalla, suoratlennot Langkawille . mahtava paikka! siis tietty jos on Langkawille menossa. sieltähän pääse helposti muuallekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe