Symbicort lääke näyttää olevan joka paikasta loppu, ollut jo kuukauden.
Mitä ihmiset käyttää korvaavana lääkkeenä? Mielellään jonkun muun lääkefirman kuin Astran tuote kun niillä vaikuttaa olevan pahoja toimitusvaikeuksia.
Symbicort korvaaja
5
250
Vastaukset
- Symb.Fortisti2x2(x2)
Missä päin Suomea se on loppu? Ainakin Etelä Pohjanmaalla sain Symbicort fortea 3x60dos. apteekista.
Käsittääkseni Symbicortille ei ole korvaavaa rinnakkaislääkettä.
Pyydä apteekkia selvittämään mistä saat lääkkeesi. - jussi_423
Espoosta ja Helsingistä ainakin, 3x120 annos on se mihin useimmila on reseptit.
Edellisen kerran (Ison Omenan) apteekki vaan kertoi, että ei ole eikä tietoa milloin tulee. - sama Symb. Fortisti
Mitä vahvuutta käytät? Vaihtoehtopisesti muuta vahvuutta eri annostuksilla jos lääkäri kirjoittaisi reseptin? ( symbicort fortea on kolmea eri vahvuutta, joista Forte on vahvin.)
Tai vaihtoehroisesti Pulmicort ja Bricanyl sopivilla vahvuuksilla. Pakkohan jotain lääkettä on hönkäillä. - EiLöydyHelsingistä
Yritin tänään itse hakea helsinkiläisestä apteekista Symbicort Fortea 3 x 60 paketin. Ei ollut eikä tietoa koska tulee, ehkä ensivuoden puolella sanoivat! Oli niillä onneksi kertapakkauksia, sellaisen ostin. Tulevat vaan kalliimaksi...
- eteläpohjanmaalta sf
Kuulemma alkuvuodesta saa Symbicort Fortea taas 3x60 dos pakkauksissa.
Nyt saatavana yksittäispakattuna.
Apteekista kertoivat , että johtuu lääketehtaan pakkausteknisistä syistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945399Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3211264Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110902Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858538Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03220Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302259- 391727
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261540