Ilmastointiko zippasi?

Kaarisperi

Olin eilen ajelemassa Lagunallani [2.0 2003] ja kun kiihdytin vauhtia kakkosella ja kolmosella siellä 3000rpm niin kuului konepellin alta kuin porakoneen ääni. Kun löysäsin kaasun ääni hävisi. Ja ääntä ei kuulu lainkaan kun ilmastointi ei ole päällä. Onko kellään ollut vastaavaa ja tuliko kalliiksi? Nesteet kyseiseen laitteeseen vaihdettu
/lisätty vuosi sitten.

4

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • La_Guna

      Tuleeko sieltä silti kylmää?

      Itsellä oli sama vika eli pärisi tietyllä kierrosalueella. Syyksi paljastui joku metallin pala kompuran sisällä. Ääni tosin hävisi kun ilmastointiin vaihdettiin soosit. Kompurahan ääntää, jos siellä on nesteet vähissä. Eli pysyyköhän nesteet sisällä?

      Ääni voi tulla myös kompuran magneettikytkimestä.

      • Kaarisperi

        Ei tule kylmää. Kiitos vinkeistä, täytyy tarkistella nuo asiat. Olen tosin jo sen verran hermostunut tuon auton ainaisiin vikoihin että ajattelin vaihtaa koko koslan yhdeksän vuotta uudempaan ja eri merkkiseen. Että siitä sais halvalla jos olisi kiinnostusta:)


    • JK

      Itse tilasin mister-autolta ilmastoinnin kompuran kun parin viikon pirun kovien pärinä-äänien seurauksena ei lähtenyt auto enää käyntiin. 400€ hintaa osalla vrt merkkihuollon 1050€ hinta-arvioon. Kilometrejä alla autolla tuossa vaiheessa n. 190tkm / 3.5 vuotta.

      • JK

        Ja anteeksi sisälukutaitovirhe, oma auto siis laguna III, vaikka ketjussa olikin puhe kakkosesta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe