Moro!
Ostin thai-suojat.. ja mietin vaan et ne naruthan menee ihan paskaan, koska ne hankaa tuolla persvaossa!
Eli oisko tähän jotain vinkkejä?
Alasuojat
10
604
Vastaukset
- smöösmöö
Käytä alushousuja niiden alla :D
- O sullivan
Aloittaja oli taas tämä ikurin fighter academyn poika,joka ei alsuhousuja käytä ja nyt osatanut alasuojat, saimme kyllä nauraa kun kävimme katsomassa tötö huitomis ja råpellyslajia Ikurissa, Onneksi tampereella on oikeya hyviä seuroja, kuten K 4 center. snikt ja Chitalada, tämä fifgter academy on kyllä hassu, mutta kamppailua ei seuran ainoa jäsen ja itse itsensä opettajaksi nimittänyt poika osaa.
- Miro tre
Ikurin Fighter jantteri on siis osatnut alasuojat WAu..
- Haukka..
Onkohan Ikurin kaveri saanut jo alasuojat päälleen, niin voi mennä alkeiskurssille.
- mikko69345
Olipa päivän piristys tämäki keskustelu :DD Kyllä saa nauraa :D Hienoa ihmiset! Ja tämä, jos mikä on totta että ihan hyvässä hengessä nauran jutuillenne :)
- Eero.
Laita vibralla varustettu anustappi hanuriin niin se antaa sävärit ja samalla tulppaa kakan tulon itse alasuojan nauhaan. Shortseja ei eikä alushousuja ei tarvitse käyttää näin lainkaan.
- Makemaha
Ikurissa on tää pönttö, Fifgte A, joka ilman alushousja ja pelkissä alasuojissa esiintyy, seurahan on hauska muutenkin kun ainoat tekniikat siellä haarahyppy ja pyllstys ja kuvitelkaa kun nauru maittaa kun Jantteri pyllsitää pelkissä alasuojissa.
- hahamake
Niin ja pönttö vois pestä sen hanurinsa niin ei sotkeentuis:))
- Ikurista
Sekajatetta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10872148 - Veeti ja Vesa
Heh, aikas huvittava tämä Ikurin pönttö ja seuransa on kyllä iso vitsi, kun ei ole edes lajien joita mainostaa alkeiskurssai itse käynyt ja tämä yhden miehen villi yritsy kehuu olevansa maan johtava kamppailuseura heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262434
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762153Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 821655
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍201291En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71249Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41033
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918