Ei hemmetti

SeOlitSinä

eihän tää voi tälleen jäädä, loppuelämäksi. Haluan tietää, mitä tunsit minua kohtaan? Kestän kyllä, vaikka vastauksesi olisi mitä tahansa. Ainakin pääsisin selvyyteen kaiken suhteen. Olisin halunnut edes ystävystyä sun kanssa, ja se olisi ollut täysin OK ja olisin tyytynyt siihen. Tälleenkö tää elämä jatkuu sit, ainaista pohdintaa ja no onneksi välillä ehtii hieman unohtaa. Miten voi joku yks ihminen vaikuttaa näin? Weird.

41

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nie vorbei

      Se olet sinä. Samanlaisessa löysässä hirressä riipun kun kumpikaan ei ole rohjennut tehdä minkään sortin aloitetta. Todellakin miten voi yksi ihminen vaikuttaa näin?

      • SeOlitSinä

        Totta, miten voi maailma kohdella näin julmasti (tai no, ehkä se oli oma aloitekyvyttömyys ja jäätyminen). Se on ihmeellistä miten joku voi vaikuttaa näin. Tsempiä sullekin eteenpäin :)!


    • yks neuvoja

      Kysy häneltä, puhukaa asianne selväks, paljon helpompi jatkaa, oli vastaus mikä tahansa.

    • Very Weird

      Juuri noin ajattelen myöskin. Edes ystävystyä hänen kanssaan. Eipä sitä oikein muuten voi saada selville tuntemuksia paitsi tutustumalla.

      • SeOlitSinä

        Harmittaa, kun ei pystynyt parempaan. Oikeesti olisin halunnut tutustua, ja ehkei siitä olisi kehkeytynytkään enempää, mutta edes ystävänä. Muistelen häntä edelleen suurella lämmöllä, hän on kallisarvoinen ihminen :)


    • minä

      Niin, se olin ,minä.......ikävä....nyt tiedät ...

    • al yankovic

      Kukaan ei voi vaikuttaa niin paljoo,se on vaan omii hallusinaatioita

    • tähän sopiva
    • Ajatus

      Minä se olin. Telepatiaa.

    • MiE vaan

      Jos haluat tietää sun pitää rohkaistua ja kysyä henk. koht.

    • SeOlitSinä

      Ehkä mie kysyn, joku kaunis päivä. :) toivotaan näin. Onko siinä mitään menetettävääkään?

      • kokenut ta

        Ei siinä ole menetettävää. Uso mua, jos asia jää kesken se vaivaa lopun ikäsi. Nakkaa viestiä niin pian jo tiedät missä mennään,


    • ????

      miksi kumpikaan ei uskalla ? ja ikävä seurana , taas...mistä tiedät ? tunnistit?

      • tulin tähän nyt

        mä uskallan heti, kun olen varma toisen kiinnostuksesta. Hän on semmoinen namu, että.... nyt lasit huurtui vallan.


    • yh
    • -minä se olin-

      Oon rakastanut sua ja varmaan edelleenkin, siinäpä se kaikessa tärkeydessään...

    • niinkö

      Eri rakas nettimaailmassa ja toinen sit IRLissä

      • ja tuon takia

        tämäkin sontaläjä piti nostaa. kiiitos ja kumarrus sinulle kuka ikinä oletkin ja muunkin palstan puolesta joka arvostaa panostasi


    • sattuu sitä

      Olisin halunnut hänen kanssaan kaiken mahdottomankin, mutta hän säikähti olosuhteita jotka olivat hieman vaikeat.

    • Hämillään oleva....

      ::::Oletko mies? Miksi et ota itse yhteyttä? Kannattaisi niin sitten tietäisi asioista. Zemiä!!

    • S

      haluaisin tutustua paremmin,sinäkin jäit mieleeni,en unohda sinua,vaikka yritän.

      • ROhkeutta vaan

        S Oletko n vai m? Minäkin haluaisin tutustua erääseen S naiseen ;)


      • S
        ROhkeutta vaan kirjoitti:

        S Oletko n vai m? Minäkin haluaisin tutustua erääseen S naiseen ;)

        olen n


      • ROhkeutta vaan
        S kirjoitti:

        olen n

        Hmmm.. kunpa olisit Se S, TODELLA KAUNIS ihanan hymyn omaava vaalea kaunokainen :D .Lähestyin häntä kyllä, mutta "pyyntöön" hän ei ole vastannut..


    • .......????

      Mikä ihme siinä on että , voi ikävöidä ihmistä jota ei oikeastaan tunne...vaan se tunne kun kohdattiin....menee miehelle

      • Ikävöi...

        uutta kohtaamista tai näkemistä..jotain semmoista kai?


    • ja niin minäkin

      pelkkää kiusantekoa häneltä jota itse sivusta seurasin ja joskus puoliani yritin pitää, joten, mun puolesta ei ole mitään ollutkaan eikä tule olemaan, mun rakkaus elää ja on jossain muualla kuin palstalla.

      loppukoon mihin loppuu, elämääni en käytä mihinkään paskan selvittämiseen, kun elämästä voi nauttiakkin.

    • tää on elämää

      elämän suurin nautinto on puhua p.askaa ikävä-saitilla..hei, rullaatirullaa, ratkiriemukasta..;DDD

    • tuhkaprinsessa

      mulle ei kyl riittäis pelkkä ystävyys---

    • Its(s)he

      Ota yhteyttä häneen...älä odota

    • työkaverisi

      Meistä olisi voinut tulla jotain. Olisin ollut valmis kokeilemaan. Mutta sinä taisit luovuttaa ensin?

      • Eipä

        kiinnosta enää kun huomasin millainen narsisti olet. Parempi kun muuttaisit toiselle paikkakunnalle ettei nähtäisi enää.


    • Heminauhaa

      Ei kestämisiä tunsin sun tuuhean lämpimän olemuksen. Näin ja koin kuin pätkiä satumaailmasta. Yksi vain jäi mieleen ja viellä lämmittää ja polttelee.
      minä taas ja aina vaan jaksais vaan onneen yhteiseen kuplivaan.

    • tuuhean??

      miten olemus voi olla tuuhea?

      • :DDDD

        koira??
        tukeva? tuuheatukkanen??


    • nimimerkistäsi miele
    • valmis vastaamaan

      Jos mun hän haluaisi tietää, ja sen myös irl ilmaisisi, vastaisin rehellisesti joka ikiseen kysymykseen, minkä hän esittäisi. Olisi se sitten naamatusten, puhelimessa, perinteisellä kirjeellä tai sähköpostitse.

      Melkein palan halusta päästä selittämään, mutta enhän mä mitään vastauksia voi alkaa suoltaa, jos ei mitään ole kysyttykään ;).

      • saamatonta touhua

        onko tullut mieleen ottaa ite yhteyttä? miksi aina sen toisen pitäisi?


      • valmis vastaamaan
        saamatonta touhua kirjoitti:

        onko tullut mieleen ottaa ite yhteyttä? miksi aina sen toisen pitäisi?

        Minä olen lähestynyt irl ja saanut varmaan hänet mietiskelemään kaikenlaista. Vastauksia en ala tyrkyttää, kun en tiedä, haluaako hän niitä.


    • kh

      On aika typerää kysellä täällä tällaisia juttuja. Itsepetostako? Luuletko, että joku vastaa tähän sinun iäisyyskysymykseesi? Voisitko edes leikisti luottaa, että saat vastauksen juuri siltä kyseiseltä, jolle kysymyksen asetit? Onko se edes tarkoituskaan? Ilman parempia vinkkejä se tuskin tulee onnistumaan tässä elämässäsi. Parempi olisi lähestyä henkilöä muilla tavoilla. Silloin tämä epätoivoinen yritys voisi olla jopa jotain uuden alkua. Pelkäät lähestyä ja tulla mahdollisesti kokonaan hylätyksi hänen taholtaan. Elättelet vielä toivoa. Se ilmeisesti motivoi sinua elämään omaa elämääsi ja haaveilemaan hänestä silloin tällöin. Eihän se toki ole kiellettyä. Toivo paremmasta elämästä pitää monet ihmiset hengissä tässä globaalissa, kylmässä maailmassa. Ihmissuhteiden viidakossa. Siinä mielessä olet oikeassa, vaikka se joitakin hieman ärsyttäisikin. Toivotaan, että toiveesi toteutuu ja saat olla vielä tämän merkittävän ihmisen kanssa tekemisissä. Vaikkapa vain ystävänä hyvänä.

      • harvinaista

        Oho, joku ajattelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe