Miten on mahdollista että auto toimii kuormaa päällä mutta ilman kuormaa keikku ja huojuu?
Miten on alustan jouset laskettu autoon tehtaalla??
Missä vika Variant mallissa?
Passat Variant 2012
10
356
Vastaukset
- Sama provo jälleen
Sinähän olet saman provon kirjoittanut jo sataan kertaan. Eikö lataamossa ole muuta tekemistä kuin kadehtia rikkaiden autoja?
- ehkä tyhmä
Passat = rikkaat. Ei oikein avaudu minulle.
- gfsnwer
ehkä tyhmä kirjoitti:
Passat = rikkaat. Ei oikein avaudu minulle.
Avautuu paremmin,kun vertailet oman koslasi hintaa passatin hintaan. Tsemppiä!
Et ole tyhmä, mutta et vain tullut ajatelleeksi, mitä kirjoitit.
- |Passat B6
B7 on hieman pintalöysempi kuin B6 Passat. En tiedä mistä johtuu, kai jousi/iskari kombinaatiosta.
- liian matala
Ajele sillä kuormattuna lumisella tiellä pyryn jälkeen, niin tiedät mikä autossa on vikana. Yhtä jatkuvaa pohjakosketusta koko ajaminen ja ylämäessä jumissa.
- Teron trolli
Ja tietysti aloitaja ajoi koeajotkin täysi lasti päällä, hei huono provo.
- freelander'
Kyseessä oli onneton maavara niin tyhjänä kuin kuormattuna. Jousitus on tarkoitettu saksan lumettomille teille, EI pohjolan olosuhteisiin.
- Pari 40 kilon
hiekkasäkkiä kun aina pitää takakontissa painolastina niin kyllä se miten kuten tiellä pysyy.
- Toinen Passat mies
Tietää että aloittajan juttu taitaa olla.......
Minulla on nimittäin ollut kaksi Passattia, ensimmäinen ja viimeinen!!!- minulla.............
on ollut jo kolme paskattia ,ensimmäinen ainoa ja viimeinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060