Miten on mahdollista että auto toimii kuormaa päällä mutta ilman kuormaa keikku ja huojuu?
Miten on alustan jouset laskettu autoon tehtaalla??
Missä vika Variant mallissa?
Passat Variant 2012
10
345
Vastaukset
- Sama provo jälleen
Sinähän olet saman provon kirjoittanut jo sataan kertaan. Eikö lataamossa ole muuta tekemistä kuin kadehtia rikkaiden autoja?
- ehkä tyhmä
Passat = rikkaat. Ei oikein avaudu minulle.
- gfsnwer
ehkä tyhmä kirjoitti:
Passat = rikkaat. Ei oikein avaudu minulle.
Avautuu paremmin,kun vertailet oman koslasi hintaa passatin hintaan. Tsemppiä!
Et ole tyhmä, mutta et vain tullut ajatelleeksi, mitä kirjoitit.
- |Passat B6
B7 on hieman pintalöysempi kuin B6 Passat. En tiedä mistä johtuu, kai jousi/iskari kombinaatiosta.
- liian matala
Ajele sillä kuormattuna lumisella tiellä pyryn jälkeen, niin tiedät mikä autossa on vikana. Yhtä jatkuvaa pohjakosketusta koko ajaminen ja ylämäessä jumissa.
- Teron trolli
Ja tietysti aloitaja ajoi koeajotkin täysi lasti päällä, hei huono provo.
- freelander'
Kyseessä oli onneton maavara niin tyhjänä kuin kuormattuna. Jousitus on tarkoitettu saksan lumettomille teille, EI pohjolan olosuhteisiin.
- Pari 40 kilon
hiekkasäkkiä kun aina pitää takakontissa painolastina niin kyllä se miten kuten tiellä pysyy.
- Toinen Passat mies
Tietää että aloittajan juttu taitaa olla.......
Minulla on nimittäin ollut kaksi Passattia, ensimmäinen ja viimeinen!!!- minulla.............
on ollut jo kolme paskattia ,ensimmäinen ainoa ja viimeinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851