Lost in this dance

seeker of truth

Kun sanon etten luota sinuun. Tarkoitan etten luota itseeni,
omaan harkinta kykyyn huomata koska asiat menevät minua
kunniottamatta ja kykyyni sanoa tämä ei tunnu hyvältä, ei kiitos.
Olen kontrolli friikki, pelkään epäonnistumista niin paljon
että kieltäydyn elämästä.

Here is the deal man, u can blame everybody for ur problems in life AND u might be right but u cant change that. What u can change is what u think how u react and what power u give other peoples actions and toughts over u ! u can keep from getting pissed of for them but using that energy for yourself, using that energy for positive shit to accomplis things -- Joe Rogan --

http://www.youtube.com/watch?v=xemDCgCyXxY

3

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suicidal Sue

Hah, löysin minut.
      Sama vene, tykkäsin.

• Ah orhisi

Ap mä voin alkaa sun kanssa, jätä jo sun runkkaaja käteenvedon mies ja ota kunnon orhi ;) Olen kuullut sinusta niin paljon kavereiden miesten illoissa,miten annat miehelle kyytiä ;) Tarvit kunnon panon ja saksiasentoon, muna suuhun ja hiljaa ;) olitko ( Säärinaisia)? Huuleni hivelisi sinun kohta kohtaa ja pensselillä kutittaisin kevyesti maalaten sun vartalomuotoja. Kuiskaisin hiljaa hys ei puhuta, hiljaisuus on taikaa. Jätä peräkammarinpojat ja nössöpojat huis hapeliin ja sanot kikkelis kokkelis näkemiin ja otat minusta kunnon muna-orhin ;) Kuulostaako kunnon diililtä friidu ;) Sanoo hän. Mites kummeleissa..meni,ei kun*** pulttipois.

• Suicidal Sue

Kuulostat aika true pervolta....Ja kavereitteis kanssa puhut seksijuttuja?! Mitäs sä täällä luottamuksessa teet?
        Sue alkaa nyt soittamaan mollivoittoista muna-orhi bluesia ja miettii josko sitä joskus vielä saisi/haluaisi muutakin kuin ronkkaa. Huoh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      678
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75
      576
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56