~~ ♥
Usko on avata
ovi Jumalalle
Usko on päästää
remonttimies sydämesi huoneeseen
Itse voit sillä aikaa istahtaa
Katsella ulos ikkunasta
tai keittää vaikka kahvit
~~ ♥
Love Is A Mystery
http://www.youtube.com/watch?v=OxH5i4-AcMc
~ Usko ~
7
139
Vastaukset
- *laudi*
Usko. Vankka pohja elämälle.
Kera meren aaltojen ja
kahvin aromista nauttien..
:)
http://www.youtube.com/watch?v=2RER2FU4dFM&feature=related Niin... tästä runosta ja tässä kohtaa voisi kertoa kyllä pitkän sepostuksen lakiuskonnoista ja sitten ns."lain kautta pyhittymisestä" ja erinäisistä katumusharjoituksista ja omin teoin yrityksistä, tms ja sitten kertoa perään raamatun "uskon kautta vanhurskauttamisesta"...
Mutta tyydyn sanomaan tähän vain vanhan hebrealaisen sanonnan:
" Joka lisää se vähentää "
Kiitos palautteesta ! :))
Taidankin keittää nyt aamukahvit lepopäivän ratoksi... ;)
Juha Tapio - Kuljeta ja johda
http://www.youtube.com/watch?v=7sGU24T_1-E&feature=plcp- Remonttireiska
Tohon erinäisten virtuaalihahmojen foolaamiseen Suomi24-sivustollakin:
Vaihteeksi Juicen sanoja, joiden välittämisestä Remonttireiska ainakaan ja niistäkään ei huolisi rahallista palkkaa. Jäk!
Mainitaankohan muuten Suomi24:n säännöissä, että uskoa ei pidä kenellekään tuputettavan? Jos ei sitten muitakaan "vakaumuksiaan";D
Remonttireiskaa sellainen ottaa oikein sydämestä.
Mutta joku epäilee tässä ketjussa jonkun huolivan, jos oikein ymmärrän: )
http://www.youtube.com/watch?v=Uee0CFYmByE- Remonttireiska
PS. Siitä huolimatta remonttireiska ei muuten sitten koskaan miinustele kenenkään tekstejä.
- Mariko Vaara
Joo, siinä se varsinainen ittuilija taas pyrkii ota-koppis-ja kävele -ketjun salaisen agentin Kopittelija007:n kautta puhuttelemaan itse yritystä, Suomi24:ää, joka renkeilee Allerille.
Ainaista jallitusta ja foolinkia, kun Suomi24- maassa ei ole kaikelle kansalle kasvonsa julkistanutta hallitusta, tarkoitan ylläpitoa tai sen piiankin renkejä - tai edes jotain. Siitäkin on usko ja uskottavuuskin kaukana. - Remonttireiska
Mariko Vaara kirjoitti:
Joo, siinä se varsinainen ittuilija taas pyrkii ota-koppis-ja kävele -ketjun salaisen agentin Kopittelija007:n kautta puhuttelemaan itse yritystä, Suomi24:ää, joka renkeilee Allerille.
Ainaista jallitusta ja foolinkia, kun Suomi24- maassa ei ole kaikelle kansalle kasvonsa julkistanutta hallitusta, tarkoitan ylläpitoa tai sen piiankin renkejä - tai edes jotain. Siitäkin on usko ja uskottavuuskin kaukana.Ettäkö edustaisi edustavasti ylläpitoa? Hihhii, sanoisi se yksikin raavas mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
