~ Usko ~

~~ ♥

Usko on avata
ovi Jumalalle

Usko on päästää
remonttimies sydämesi huoneeseen

Itse voit sillä aikaa istahtaa

Katsella ulos ikkunasta
tai keittää vaikka kahvit

~~ ♥

Love Is A Mystery
http://www.youtube.com/watch?v=OxH5i4-AcMc

7

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ik
    • *laudi*
    • Niin... tästä runosta ja tässä kohtaa voisi kertoa kyllä pitkän sepostuksen lakiuskonnoista ja sitten ns."lain kautta pyhittymisestä" ja erinäisistä katumusharjoituksista ja omin teoin yrityksistä, tms ja sitten kertoa perään raamatun "uskon kautta vanhurskauttamisesta"...

      Mutta tyydyn sanomaan tähän vain vanhan hebrealaisen sanonnan:

      " Joka lisää se vähentää "


      Kiitos palautteesta ! :))
      Taidankin keittää nyt aamukahvit lepopäivän ratoksi... ;)


      Juha Tapio - Kuljeta ja johda
      http://www.youtube.com/watch?v=7sGU24T_1-E&feature=plcp

    • Remonttireiska

      Tohon erinäisten virtuaalihahmojen foolaamiseen Suomi24-sivustollakin:

      Vaihteeksi Juicen sanoja, joiden välittämisestä Remonttireiska ainakaan ja niistäkään ei huolisi rahallista palkkaa. Jäk!

      Mainitaankohan muuten Suomi24:n säännöissä, että uskoa ei pidä kenellekään tuputettavan? Jos ei sitten muitakaan "vakaumuksiaan";D
      Remonttireiskaa sellainen ottaa oikein sydämestä.

      Mutta joku epäilee tässä ketjussa jonkun huolivan, jos oikein ymmärrän: )

      http://www.youtube.com/watch?v=Uee0CFYmByE

      • Remonttireiska

        PS. Siitä huolimatta remonttireiska ei muuten sitten koskaan miinustele kenenkään tekstejä.


      • Mariko Vaara

        Joo, siinä se varsinainen ittuilija taas pyrkii ota-koppis-ja kävele -ketjun salaisen agentin Kopittelija007:n kautta puhuttelemaan itse yritystä, Suomi24:ää, joka renkeilee Allerille.

        Ainaista jallitusta ja foolinkia, kun Suomi24- maassa ei ole kaikelle kansalle kasvonsa julkistanutta hallitusta, tarkoitan ylläpitoa tai sen piiankin renkejä - tai edes jotain. Siitäkin on usko ja uskottavuuskin kaukana.


      • Remonttireiska
        Mariko Vaara kirjoitti:

        Joo, siinä se varsinainen ittuilija taas pyrkii ota-koppis-ja kävele -ketjun salaisen agentin Kopittelija007:n kautta puhuttelemaan itse yritystä, Suomi24:ää, joka renkeilee Allerille.

        Ainaista jallitusta ja foolinkia, kun Suomi24- maassa ei ole kaikelle kansalle kasvonsa julkistanutta hallitusta, tarkoitan ylläpitoa tai sen piiankin renkejä - tai edes jotain. Siitäkin on usko ja uskottavuuskin kaukana.

        Ettäkö edustaisi edustavasti ylläpitoa? Hihhii, sanoisi se yksikin raavas mies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe