Kosmiset Parapäivät 2012 - 6.10-7.10.12 JYVÄSKYLÄ, AALTO-SALI

kakkonen ei kekkonen

Onkos kukaan menossa tuonne? Ehkä tälläkin palstalla olisi mahdollisuus asialliseen keskusteluun 6.10-7.10 jos kaikki pellet ovat tuolloin Jyväskylässä kaltaistensa parissa?

http://www.youtube.com/watch?v=ealVpT-E7pc

40

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0=8

Tuskin kekek-kekekin jengi tuonne menee,ovat sen verran laiskoja tekemään yhtään mitään muuta kuin istumaan netissä ja joskus virittelevät mopojaan.

• Näyttäisi kekek-kekek olevan varsin asiallinen keskustelija. Laitas linkki edes yhteen asiattomaan viestiin kun minä en lyhyellä etsimisellä sellaista täältä löytänyt.

• tosikuinvesi
        kaksoisbalansoitu kirjoitti:

Näyttäisi kekek-kekek olevan varsin asiallinen keskustelija. Laitas linkki edes yhteen asiattomaan viestiin kun minä en lyhyellä etsimisellä sellaista täältä löytänyt.

Pelle se on. Ja herjaaja. Tosi kuin vesi, vaan itteäsihän sinä tuossa kehuitkin. Tosin turhaan.

• Mene trolli pois!
        tosikuinvesi kirjoitti:

Pelle se on. Ja herjaaja. Tosi kuin vesi, vaan itteäsihän sinä tuossa kehuitkin. Tosin turhaan.

Yhteenkään asiattomaan ketjuun et kuitenkaan kykene linkkiä laittamaan? Sopisit selvästi sutiin ufotutkijaksi. Mene sinne niin pääset kaltaistesi pariin ja me muut voidaan täällä keskittyä keskustelemaan ufoista.

• kokkikolmonen67
        Mene trolli pois! kirjoitti:

Yhteenkään asiattomaan ketjuun et kuitenkaan kykene linkkiä laittamaan? Sopisit selvästi sutiin ufotutkijaksi. Mene sinne niin pääset kaltaistesi pariin ja me muut voidaan täällä keskittyä keskustelemaan ufoista.

Tällä palstalla ei olla keskusteltu ufoista, eisen jälkeen, kun nimimerkki kekek-kekek ilmaantui lukuisine sivupersoonineen palstalle häiriköimään. Palstalta on sen jälkeen poistunut mm. H.H.H. kekek-kekekin herjaamisen takia. Ja se millä tavallla kyseinen tyypi herjasi hymynaamaa, sitä ei voi ohittaa. Se oli TÖRKEÄTÄ!

On aivan päivän selvää, että kyseessä on lapsentasolle juuttunut henkilö. Tai, jokin vastaava hyypiö. Totta kai. Kakarat pitävät paskanlevittäjästä.

Äläkä sinä trollitele minua, olen harvon tänne yhtää mittää laittanut, mutta nyt sanon suuni puhtaaksi, nimerkki kekek-kekek, kekko???nen, ufojaeiole ja kaksobalansoitu = Olen samaa mieltä kui on usea toinenkin. Te olette yksi ja sama henkilö. Js sinä olisit Oikea Varaktori. Sinun ei olisi silloin tarvinnut muunnella nimimerkkiä, kun aloit trollaamaan. Trolli!

• öibpihvpui
        kokkikolmonen67 kirjoitti:

Tällä palstalla ei olla keskusteltu ufoista, eisen jälkeen, kun nimimerkki kekek-kekek ilmaantui lukuisine sivupersoonineen palstalle häiriköimään. Palstalta on sen jälkeen poistunut mm. H.H.H. kekek-kekekin herjaamisen takia. Ja se millä tavallla kyseinen tyypi herjasi hymynaamaa, sitä ei voi ohittaa. Se oli TÖRKEÄTÄ!

On aivan päivän selvää, että kyseessä on lapsentasolle juuttunut henkilö. Tai, jokin vastaava hyypiö. Totta kai. Kakarat pitävät paskanlevittäjästä.

Äläkä sinä trollitele minua, olen harvon tänne yhtää mittää laittanut, mutta nyt sanon suuni puhtaaksi, nimerkki kekek-kekek, kekko???nen, ufojaeiole ja kaksobalansoitu = Olen samaa mieltä kui on usea toinenkin. Te olette yksi ja sama henkilö. Js sinä olisit Oikea Varaktori. Sinun ei olisi silloin tarvinnut muunnella nimimerkkiä, kun aloit trollaamaan. Trolli!

Tunnen Varaktorin tyylin. Kaksoibalansoitu on Varaktori eikä nimimerkillä kekek-kekek ole hänen kanssaan mitään tekemistä.

• Trollit hirteen täältä!
        kokkikolmonen67 kirjoitti:

Et trolli sitten kykene laittamaan linkkiä yhteenkään kekek-kekek nimimerkin asiattomaan kirjoitukseen? Et koska sellaisia ei kyseinen nimimerkki ole koskaan kirjoittanut.

• kokkikolmonen67 kirjoitti:

Jos kekek-kekek olisi saanut hymymaanan hiljenemään, niin hänelle olisi siitä pitänyt myöntää kunniamerkki. Ikävä kyllä ansio siitä taitaa mennä Suomi24:n ylläpidolle.

• kokkikolmonen67 kirjoitti:

Tässä vielä todiste siitä, että juuri Suomi24:n ylläpito puuttui asiaan ja toivottavasti tämäkin palsta saa edes hetken aikaa olla rauhassa.

http://suomi24foorumi.blogspot.fi/

• Kekko666nen
    • yäk....

On sen tason esiintyjiä, että saan näppyjä jo nimet luettuani. Vaikka matka ei olisi pitkä, niin ei ole kanttia mennä kuuntelemaan. Oksentelu kesken "luennon" ei ole sivistynyttä.

• Kannattaa alkaa siedätyshoito jo hyvissä ajoin, niin saatat pystyä ainakin yhden luennon kuuntelemaan oksentamatta. Tällä on hyvä aloittaa. Pystytkö katsomaan loppuun?

http://www.youtube.com/watch?v=X3iuLxfGp-8

• Kovasti yritin

Kannattaa alkaa siedätyshoito jo hyvissä ajoin, niin saatat pystyä ainakin yhden luennon kuuntelemaan oksentamatta. Tällä on hyvä aloittaa. Pystytkö katsomaan loppuun?

Kestin kaksi minuuttia aina Hornettien varatankkeihin asti. Yritän myöhemmin uudestaan.

• UFOJA ei ole

Kannattaa alkaa siedätyshoito jo hyvissä ajoin, niin saatat pystyä ainakin yhden luennon kuuntelemaan oksentamatta. Tällä on hyvä aloittaa. Pystytkö katsomaan loppuun?

Kestin melkein 30 sekunttia näitä LANDESPEDEJÄ.

• lentävä laatta

meni noin kymmenen sekuntia ja.... yööööörrgghhhhh!

• hghgfyiy

Mitähän ne kosmiset parat oikein ovat? Voisimmeko perustaa kosmisten parkojen tukiyhdistyksen?

• buaaaahhh

Jaha, multinikki keskustelee itsensä kanssa. Voi olla joku pers kärpäänen mukana.

• UFOJA ei ole

Parempi nimi olisi HÖRHÖPÄIVÄT 2012.

• kekko4325nen

Ei helevetti sentään, siis onko asiat tosiaan noin huonosti. Tosissaanko tuo äijä tuossa videolla höpisi...?

• kekko4325nen kirjoitti:

Ei helevetti sentään, siis onko asiat tosiaan noin huonosti. Tosissaanko tuo äijä tuossa videolla höpisi...?

Valitettavasti taitaa olla ihan tosissaan. Eikä siinä edes vielä kaikki. Yrittää myydä myös tämmöisiä:

http://www.vesiriikonen.fi/

• kekko4325nen

Valitettavasti taitaa olla ihan tosissaan. Eikä siinä edes vielä kaikki. Yrittää myydä myös tämmöisiä:

http://www.vesiriikonen.fi/

Tuo taitaa nyt olla sitä "ufojutuilla" rahastusta mallia Suomi. Uskomatonta, kertakaikkiaan.

Ei taida Riikosella muuten olla LY-numeroitua firmaa.

• kekko4325nen kirjoitti:

Tuo taitaa nyt olla sitä "ufojutuilla" rahastusta mallia Suomi. Uskomatonta, kertakaikkiaan.

Ei taida Riikosella muuten olla LY-numeroitua firmaa.

Lienee yksityinen elinkeinonharjoittaja.

http://www.finder.fi/Vedenkäsittelylaitteita/Vesiriikonen/KELLOKOSKI/toiminta/347243

• skepsikseltä kajahta

• kajahtaa skepsikselt

• hohhoijaa...

Herää vain yksi kysymys: Onko tähän keskusteluun osallistujilla yhdelläkään työpaikkaa?
      Siis sellaista paikkaa jossa käydään töissä.

kaksois-bla-bla-blaalla ei ainakaan ole eikä kekekillä mutta he lienevätkin eiolen kanssa sama henkilö.

• Kunhan kysyn????

Entä onko sulla kusta päässä?

• WP

Eivät ole sama henkilö.

Minulla raukalla työpaikkaa ei enää ole. Sen sijaan minulla on eläke, joka todennäköisesti on suurempi kuin mitä sinä ikinä tulet saamaan palkkaa.

• WP kirjoitti:

Eivät ole sama henkilö.

Minulla raukalla työpaikkaa ei enää ole. Sen sijaan minulla on eläke, joka todennäköisesti on suurempi kuin mitä sinä ikinä tulet saamaan palkkaa.

Heh, justiinsa tässä aamukahvia hörpin ja mietin työmaalle vääntäytymistä. Kesälomat on nimittäin tältä kesältä lusittu. Saas nähdä onko koko eläkejärjestelmää enään silloin kun minä eläkkeelle pääsen ja kuinka korkeaksi on eläkeikä ehditty nostaa...

• WP

Heh, justiinsa tässä aamukahvia hörpin ja mietin työmaalle vääntäytymistä. Kesälomat on nimittäin tältä kesältä lusittu. Saas nähdä onko koko eläkejärjestelmää enään silloin kun minä eläkkeelle pääsen ja kuinka korkeaksi on eläkeikä ehditty nostaa...

Ammatinvalintakysymys :)
        Toisaalta voit syyttää myös vanhempiasi. Olisivat tehneet sinut aikaisemmin.

Jos työ on tarpeeksi mielenkiintoinen niin kokemukseni mukaan loman jälkeen sorvin ääreen lähteminen ei tunnu mitenkään erityisen epämiellyttävältä. Siihen kun hakee vastapainoksi hyvän harrasteen, vaikka teknisesti painottuneen ilmakehän tuntemattomien ilmiöiden tutkimisen, niin mikä jottei elämä olisi ihan kelpoisaa.

Hyvää loppukesää ja kirkkaita syksyöitä ufojen tarkkailuun :D

• tiensä löytänyt
        WP kirjoitti:

Ammatinvalintakysymys :)
        Toisaalta voit syyttää myös vanhempiasi. Olisivat tehneet sinut aikaisemmin.

Jos työ on tarpeeksi mielenkiintoinen niin kokemukseni mukaan loman jälkeen sorvin ääreen lähteminen ei tunnu mitenkään erityisen epämiellyttävältä. Siihen kun hakee vastapainoksi hyvän harrasteen, vaikka teknisesti painottuneen ilmakehän tuntemattomien ilmiöiden tutkimisen, niin mikä jottei elämä olisi ihan kelpoisaa.

Hyvää loppukesää ja kirkkaita syksyöitä ufojen tarkkailuun :D

Työni on mielekästä, tämä harrastus on ihan jees, mutta jos olisi kylliksi rahaa, niin eka loppuisi takuulla ja harrastus tämä taitaisi jäädä nykyistäkin vähemmälle.

• tiensä löytänyt kirjoitti:

Työni on mielekästä, tämä harrastus on ihan jees, mutta jos olisi kylliksi rahaa, niin eka loppuisi takuulla ja harrastus tämä taitaisi jäädä nykyistäkin vähemmälle.

Minulla taas harrastuksesta tuli työ ja tekisin tätä ihan mielläni vaikka ilmaiseksikin. On se hyvä, että siitä kuitenkin maksetaan palkkaa jolla voi sitten rahoittaa esimerkiksi ufotutkimusta. ;D

• tiensä löytänyt

Minulla taas harrastuksesta tuli työ ja tekisin tätä ihan mielläni vaikka ilmaiseksikin. On se hyvä, että siitä kuitenkin maksetaan palkkaa jolla voi sitten rahoittaa esimerkiksi ufotutkimusta. ;D

Hyvin on pullat uunissa, kun viihtyy duunissa ja harrastus muulta kuin työltä tuntuu :)

20 vuotta vaikka kuolemattomuuteen olisikin, niin nyt aika kuitenkin kiitää, kaikkea tekemättä jäänyttä pilkkanaan pitää. Ei auta ufot, alienit, nuorena aikaa ajattelematonta, siispä vanhempana kiirettä pitää. Olen nyt silti lähes taivaissa..

• hohhoijaa...

Kalikka näemmä taas kalahti. Älä vastaa kysymyksellä pyydän.

• Kärsämäen Eemeli

Olet säälittävä trolli. :(

• kekko1234nen

widdu

• multinick1

woi widdu

• multianick

meno on varmaan ihan samanlaista kuin kaikilla muillakin hullujenhuoneilla

• Pleiadians

Two of us will join the event. You will notice us, for sure.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe