Miehet tervehtii, naiset ei tervehdi

i.like.you

Salilla kun olen käynyt niin miehet moikkaa mut naiset ei. Jos yrittää ottaa katsekontaktia naisiin ja yrittää moikata niin ne katsoo poispäin ja ovat tylyjä. Miehet moikkaa lähes aina. Naisilla eiole tapoja ja tästä lähtien en katso päinkään naisia salilla. En kyllä ole yllättynyt et naiset ei tervehdi mua. Niin se on aina ollut.

63

1634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus sattuu

Ne luulee et sä saat siitä jotain kuvitelmia että sulla olis mahdollisuus niihin siks ne ei katso sua päin. Mut mitä jos sä ryhtyisit homoks?

• En mä kuvittele mitään. Mä haluun nähdä et miten naiset reagoi kun katson niitä silmiin. Joskus tuijotan pitkäänkin ja se tekee naisen olon vaivautuneeksi.

• aaaaaAHaaa
        i.like.you kirjoitti:

En mä kuvittele mitään. Mä haluun nähdä et miten naiset reagoi kun katson niitä silmiin. Joskus tuijotan pitkäänkin ja se tekee naisen olon vaivautuneeksi.

Et kuvittelekkaan, mut ne luulee et sä kuvittelet. Ja ehkä ne ei kato sua päin enää kun oot tuijottanut niitä noin pitkään.

• i.like.you kirjoitti:

En mä kuvittele mitään. Mä haluun nähdä et miten naiset reagoi kun katson niitä silmiin. Joskus tuijotan pitkäänkin ja se tekee naisen olon vaivautuneeksi.

yleensä ihmiset aina vaivautuu, kun joku tuijottaa pitkään, ehkä vaivaudut itsekin, jos joku nainen alkaa tuijottaa sua herkeämättä ( jos et ole hänestä kiinnostunut )

• Anonyymi

Olen samaa mieltä,

Tarja

• 34243223

Naiset luulevat että yrität iskeä heitä ja jos et ole todellinen adonis niin katse on vihainen.

• Nimimerkillä mies

Voi vitun aasi, ei ne naiset siellä salilla käy munan takia. Luultavasti suurin osa seurustelee anyway.

Voin vain kuvitella miten häiritsevää on urheilevalle naiselle salilla käynti kun siellä on tusina miehiä jotka kuvittelee olevansa vähän 'speshul'.

• AAAAAAAASII

No voi nyt toista tervehtiä vaikka seurusteeleekin, aasi!

• KAMEEEEEELI
        AAAAAAAASII kirjoitti:

No voi nyt toista tervehtiä vaikka seurusteeleekin, aasi!

Ei voi. Se toinen yrittää heti kehittää jotain sutinaa, ja oma kulta tulee mustikseksi joka tapauksessa.

• afedfgrgt

Vastauksista päätellen palstalla on harvinaisen paljon pahoinvoivia ihmisiä

• DWQf.

Ihan uteliaisuudesta. Onko siellä salilla käyminen alkanut tuottamaan tulosta? Alkaako teikäläisellä olemaan jo mukavan kokoiset muskelit ja sixpäkki?

• Ei. En mä halua edes mitään sixpäkkiä. Käyn siellä huvikseni ja ajankuluksi joten ei ole mitään tavotteita. Mut kyllä voimaa on tullut lisää vaikka se ei missään näykkään.

• hurrduurrr

Ei sixpakkia salilla, sen saa ainoastaan aerobisella liikunnalla ja vitun hyvällä dieetillä.

• hei I like you..
        i.like.you kirjoitti:

Ei. En mä halua edes mitään sixpäkkiä. Käyn siellä huvikseni ja ajankuluksi joten ei ole mitään tavotteita. Mut kyllä voimaa on tullut lisää vaikka se ei missään näykkään.

on sulla ainakin hyvät reidet ja pakarat :)

• i.like.you
        hei I like you.. kirjoitti:

on sulla ainakin hyvät reidet ja pakarat :)

On muuten joo. Siks mä treenaankin melkein pelkästään yläkroppaa

• hurrduurrr
        hurrduurrr kirjoitti:

Ei sixpakkia salilla, sen saa ainoastaan aerobisella liikunnalla ja vitun hyvällä dieetillä.

No joo kyllä miinukset taas kertoo miten ulapalla on ihmiset perusasioista.

Voitte käydä siellä salilla vaikka 10 vuotta viis kertaa viikossa, jos teidän rasvaprosentti ei ole tarpeeksi alhainen, ette tule ikinä saamaan sixpakkia, koska sitä peittää kilo rasvaa/läskiä.

Kaikilla on sixpack jo luonnostaan, kyse on vain ja ainoastaan rasvaprosentistanne, joka ei mene tarpeeksi alas millään salilla käymisellä. Siihen vaaditaan tiukka ruokavalio paljon aerobista liikuntaa (mikä polttaa läskiä).

Erityinen huomio, salilla on käyminen on ihan vitun turhaa ajan ja rahan hukkaa jos olette niin laiskoja ettette viitsi edes ottaa perusasioista selvää.

• Pitäisiosatakäyytäty

Suomalaiset ovat suomalaisia. Ei niillä ole tapoja. Ovat kuin myrkyn merkkejä.

Pitäisi muuttaa muualle, jossa puhutaan ja tervehditään.

• Anonyymi

Ihan tota ei suomalainen tervehdi , on hyvin säästeliäs niiden asioiden kanssa. Luulevat että tervehtiminen tarkoittaa jotain taka ajatuksia .
        Eikä edes lapsia opeteta tervehtimään katsovat monttu auki jos heille sanoo Moi.
        Muualla päin maailmaa kyllä tervehditään ihmisiä. Esim jos vaikka menee hammaslääkäriin ja odotushuoneessa on muutama ihminen niin se on luonnollinen asia että tervehditään.

• Power of love

Kumma vaikutus katseellasi, itse käyn salilla niin kyllä naiset ovat morjestaneet enkä ole Don Johnsson. Saattaa olla että katseesi on turhankin läpinäkyvä "mä haluun sut" Lisää hartioita niin eiköhän se siitä...

• Anonyymi

Juuri tuo ajatus ” mä haluun sut” on ilmeisesti monella, ei oikein ymmärretä että tapoja on toisenlaisiakin että ystävällisesti vaan moikataan, ilman että joku elättelee ajatuksia että tervetimisessä olisi jotain taka ajatuksia.
        Mistähän sellaisetkin ajatukset ovat lähtöisin .

• Ei ihme, etteivät tervehdi, jos kerran tapanasi on tuijottaa.

• 2+2

Seiniäkö hänen sitten pitäisi katsoa, kun moikkaa?
        Kyllä se on ihan hyvien tapojen mukaista ottaa katsekontakia kun moikkaa.

• ...

Suominaiset ovat ylimielisiä nirppanokkia.

• Ihan asiallinen avaus...

ja kysymys. Ihmetyttää tämän palstan negatiivisten vastausten määrä, toisaalta jos ottaa
      huomioon sen, että monet eivät mitään muuta tee, kuin roiku koneen ääressä 24/7 niin
      alkaahan siinä jo nuppi sekoilla. Itse tekisin niin, että tervehtisin edelleen vain miehiä
      ja jättäisin naiset kokonaan rauhaan, älä edes katso heitä, muuttuisiko lopputulos tilanteen
      suhteen millään tavalla? Minusta saisit punttisalikaverin, mutta en asua samalla paikkakunnalla,
      kuin sinä, vaan täällä pääkapupungissa. Tsemppiä!

• afs.

Onhan se sen keskustelun jälkeen "parantanut" vähän tapojaan. Nykykään kelpaa rumatkin naiset.

• länsirannikon neito

Mullakin on huonoja kokemuksia kuntosalista. Siellä missä mä käyn on usein sellainen lyhyt ja ruma mies jolla on tapana tuijotella naisia, mikä lie inhottava pervo. Todella vastenmielinen tyyppi, hyi yäk. Treenaaminen ei ole kivaa, kun oikein tuntee sen tuijotuksen niskassa.

• olet raukkis

Pilkkaatko sä tota selän takana?

• :B
        olet raukkis kirjoitti:

Pilkkaatko sä tota selän takana?

Miten voit edes epäillä sellaista? i.like.you on pitkä ja komea mies!

• Anonyymi

Miten voi sanoa jotakin rumaksi , yleensä sellaista ei aikuiset ihmiset edes sano . Kukin on oman näköisensä ja jos joku sinun mielestäsi on ruma niin sama ihminen voi olla hyvinkin vetävän näköinen jonkun toisen silmissä. Niin että oletko jotenkin itse niin kaunis että katsot asiaksesi sanoa jotain rumaksi .

• --------------

Voi olla että ne naiset ei tervehdi ujouden takia. Kun naisena menen salille tms. tarkoituksena on kyllä tervehtiä ihan kaikkia lähistöllä olevia, sekä miehiä että naisia, mutta joskus vain iskee ihan kamala ujous, ja pälyilen vain lattiaa, eli jäädyn IHAN totaalisesti. Sanomattakin on selvää, että jälkeenpäin harmittaa.

Tuijottaminen taas on epäkohteliasta ja tökeröä, ei normaali katsekontakti, mutta senhän varmaan jo tiesitkin !

• sdfsafdsf

Suuri osa salilla kävijöistä on suomalaista takuulaatua. Ei vahingossakaan sano mitään ja treenaa koko ajan ihan hiljaa. No on sekinparempi kuin ne seurusteluakat, jotka käyvät heilutttelemassa jalkoja ilman vastusta laitteissa ja samalla toisillensa vierekkäissä laitteissa jutellen. Eivät saa mitään kehitystä mihinkään muuhun kuin korkeintaan omaan nuppiinsa.

• Okei. Sovitaan et ne on ujoja. Olen täst lähtien näkymätön ja tuijottelen seiniä vaan enkä välitä mitä muut tekee.

• äitimuori

Olen huomannut että nykyisin naiset ovat todellakin epäkohteliaita.Jos heille pitää ovea auki samalla kun menee ulos,tai antaa mennä kassajonossa ensin jos vain joku pienempi ostos maksettavana,ei tahdo millään kuulua kiitos sanaa.Mutta nuoret miehet ja pojat kiittää kohteliaasti joka ikinen kerta.Oikein hyvä mieli tulee,miten ystävällisesti käyttäytyvät.
        On mennyt pahasti pieleen naisten moraaliset käsitykset elämän tavoista.Ikävää jos sama kehitys jatkuu tuleville sukupolville.
        Onneksi on vielä joitakin kivojakin naisia olemassa.

• Anonyymi

Kauan sitten menin Helsinkiin töihin nuorena tyttönä. Ja pukuhuoneessa oli toinen nainen joka ystävällisesti esitteli itsensä tervehtien minua. Minä en ollut tottunut sellaisiin tapoihin ja pöljänä vaan tuijottelin enkä vastannut hänelle mitään. Tuli nolo tilanne, sillä jossain oli kasvatus mennyt pilaan kun ei sen vertaa tapoja olleet opettaneet että olisin osannut käyttäytyä ihmisten lailla.
        Olen monet kerrat ajatellut asiaa, ja vieläkin jotenkin hävettää oma käyttäytyminen. Siis ei oltu annettu kasvatuksen mukana mitään tapoja , siksi tilanne hämmensi minua ku en tiennyt mitä minun pitäisi sanoa tälle ihmiselle.
        Luulen että hän arvasi syyt käyttäytymiseeni koska oli työpaikalla aina ystävällinen minulle tomppelille.
        Niin että ei kai nykyaikana pitäisi enää olla tälläisiä tapahtumia ihmisten sosiaalisessa käyttäytymisessä .
        Sanoin äidille vuosia myöhemmin asiasta ja hän tokaisi ainoastaan että ” ei sitä nyt kaikille mennä esittelemään itseään” joten silloin ymmärsin miksi minun käyttäytymiseni oli ollut niin väärin. Kun ei ollut saanut kasvatuksen mukana sitä miten käyttäydytään ihmisten ilmoilla .

• Anonyymi
        äitimuori kirjoitti:

Olen huomannut että nykyisin naiset ovat todellakin epäkohteliaita.Jos heille pitää ovea auki samalla kun menee ulos,tai antaa mennä kassajonossa ensin jos vain joku pienempi ostos maksettavana,ei tahdo millään kuulua kiitos sanaa.Mutta nuoret miehet ja pojat kiittää kohteliaasti joka ikinen kerta.Oikein hyvä mieli tulee,miten ystävällisesti käyttäytyvät.
        On mennyt pahasti pieleen naisten moraaliset käsitykset elämän tavoista.Ikävää jos sama kehitys jatkuu tuleville sukupolville.
        Onneksi on vielä joitakin kivojakin naisia olemassa.

Luulen että kotoa ei olla saatu kasvatuksen mukana miten sosiaalinen kanssakäyminen luontuu yhteiskunnassa .

• kysyn vaan

Miten jeesus liittyy mihinkään kun jeesusta ei ole edes olemassa?

• artisti maksaa

Walk like an Egyptian. Voi sitä tietysti tommoisenkin kuvan saada.
      Toisaalta jos hullun kiilto silmissä toljottaa häiritsevästi kokoajan, sitä saa mitä
      tilaa.

• Kyllä tervehtii

On kyllä ihan varmasti sellaisiakin naisia,jotka tervehtii ja sitten taas nämä naiset
      jotka ei tervehdi,ehkä heillä on jotain harmeja huono päivä tai saanut huonoa
      kohtelua miesten taholta jne. ehkä he ei niistä syistä halua vastata.Sitten voi olla
      liika ujouskin vastaamattomuuden syynä.Empä usko että kukaan on tarkoituksella
      tyly ja huonotapainen.On niitä tylyjä ja huonotapaisia miehissäkin ja ehkä naiset ei
      siitä syystä halua vastakaan,mikä on ihan ymmärrettävää.Ei sun kannata olla
      ottamatta katsekontaktia.Ole kuten tähänkin asti tervehdi ja niinpoispäin.

• lottamari<3

Kauhea ongelma jostain tuntemattomien naisten tervehtimisistä höh. Minua ainakin tervehtii kaikki romanimiehet....miksiköhän ne muuten aina hymyilee, nyökkää ja moikkaa mulle? Valkolaiset miehet katsoo kuin muulit tai sonnit tyhmän ja tympeennäköisinä, ei tervehdi eikä hymyile. Mutta eikö salille mennä treenaamaan vai käyvätkö yksinäiset miehet siellä vain muodon vuoksi odottamassa, että joku nainen soisi yhden ihanan kainovienon hymyn ja moikkaisi...voisi siinä rautakin nousta tosiaan vähän keveämmin :)

• Invisible boy

Niin, miehiltä odotetaan kyllä kohteliaisuutta naisia kohtaan, ovet pitää avata ja naiset ja lapset ensin, mutta naiset eivät voi edes tervehtiä ja siitäkin nostetaan meteli, jos joku sitä ihmettelee.

"Mutta eikö salille mennä treenaamaan ..."

Tuossahan tuo ongelma onkin. Täälläkin ehdotellaan harrastuksia seuran saamiseksi, mutta eihän siitä ole mitään hyötyä, kun kaikki menevät vain harrastelemaan, eikä mitään muuta tekemään. Ainut paikka johon ihmiset menevät kontaktia hakemaan, eivätkä jotkut edes sielläkään sitä halua, on räkälä. Aivottomat zombiet eivät välttämättä seurana kiinnosta.

• lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

Niin, miehiltä odotetaan kyllä kohteliaisuutta naisia kohtaan, ovet pitää avata ja naiset ja lapset ensin, mutta naiset eivät voi edes tervehtiä ja siitäkin nostetaan meteli, jos joku sitä ihmettelee.

"Mutta eikö salille mennä treenaamaan ..."

Tuossahan tuo ongelma onkin. Täälläkin ehdotellaan harrastuksia seuran saamiseksi, mutta eihän siitä ole mitään hyötyä, kun kaikki menevät vain harrastelemaan, eikä mitään muuta tekemään. Ainut paikka johon ihmiset menevät kontaktia hakemaan, eivätkä jotkut edes sielläkään sitä halua, on räkälä. Aivottomat zombiet eivät välttämättä seurana kiinnosta.

Kyllä baarista on moni löytänyt elämänkumppin ja rakkautensa, en ymmärrä miksi pitää leimata kaikki baarit heti juoppojen paikoiksi. Itse en juo ollenkaan ja olen tavannut monia mukavia vain vähän humalassa olevia miehiä, joiden kanssa on syntynyt mukavaa keskustelua ja hauskaa huumoria heitetty. Itse jos menen baariin, niin menen rentoutumaan ja pitämään hauskaa, en hakemaan seksiä tai jo valmiiksi epätoivoisena vetämään pää täyteen.

Kuntosalit on treenaamista varten ja baarit iskupaikkoja, niin se vaan menee. En haluaisi tutustua mieheen jossain hikisessä treenipaikassa, jossa tunnelma on ihan vääränlainen. Esimerkiksi kirjasto on jo paljon intiimimpi ja romanttisempi paikka kohdata joku mielenkiintoinen johon tutustua.

• Jere*

Ehkäpä sä näytät romaninaiselta? Valkolaiset taas karttaa sua, koska näytät romanilta/ulkomaalaiselta, etkä ole kovin hyvännäköinen.

• lottamari<3
        Jere* kirjoitti:

Ehkäpä sä näytät romaninaiselta? Valkolaiset taas karttaa sua, koska näytät romanilta/ulkomaalaiselta, etkä ole kovin hyvännäköinen.

Niin, uskon että ruma pärstäni ei kelpaa valkolaisille, mutta syrjityille vähemmistöille kylläkin, he voivat samaistua minuun.

• Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

Kyllä baarista on moni löytänyt elämänkumppin ja rakkautensa, en ymmärrä miksi pitää leimata kaikki baarit heti juoppojen paikoiksi. Itse en juo ollenkaan ja olen tavannut monia mukavia vain vähän humalassa olevia miehiä, joiden kanssa on syntynyt mukavaa keskustelua ja hauskaa huumoria heitetty. Itse jos menen baariin, niin menen rentoutumaan ja pitämään hauskaa, en hakemaan seksiä tai jo valmiiksi epätoivoisena vetämään pää täyteen.

Kuntosalit on treenaamista varten ja baarit iskupaikkoja, niin se vaan menee. En haluaisi tutustua mieheen jossain hikisessä treenipaikassa, jossa tunnelma on ihan vääränlainen. Esimerkiksi kirjasto on jo paljon intiimimpi ja romanttisempi paikka kohdata joku mielenkiintoinen johon tutustua.

Ei kirjastoon mennä iskemään, sinne mennään lukemaan, taikka hakemaan luettavaa, ihan samalla tavalla, kuin salille mennään treenaamaan, tai ihan mihin tahansa paikkaan, tai tilaisuuteen tekemään sitä, mitä varten sellainen on. Räkälät ovat ainoa poikkeus, ryyppäämisen lisäksi pistetään itsensä tyrkylle.

Tosiasia on se, että baarit ovat juoppojen paikkoja, vai väitätkö, että sellaisia löytyy enemmän kirjastoista, tai kuntosaleilta? Jos itseäsi huvittaa mennä katselemaan ja kuuntelemaan örveltäjiä, tai "vain vähän humalassa olevia miehiä", niin mene toki, mutta itse en jaksa sellaista kokea. Jos sattuisin sinut terassilla näkemään, niin olisit samanlainen tyrkky, kuin niin moni muukin, vaikka et välttämättä olisikaan, tajuatkos? Kapakoilla ja niiden asiakkailla, kun on tietty kaiku, minun kohdallani ainakin, pohjautuen omiin havaintoihini.

• matkailija

Ulkomaalaisilla on tapoja ja suomalaisilla ei ole. Olin kerran portugalissa ja siel hotellissa oli vaikka minkä maalaisia. Jokainen tervehti vaikka ei edes puhuttu samaa kieltä.

• Anonyymi
        Invisible boy kirjoitti:

Ei kirjastoon mennä iskemään, sinne mennään lukemaan, taikka hakemaan luettavaa, ihan samalla tavalla, kuin salille mennään treenaamaan, tai ihan mihin tahansa paikkaan, tai tilaisuuteen tekemään sitä, mitä varten sellainen on. Räkälät ovat ainoa poikkeus, ryyppäämisen lisäksi pistetään itsensä tyrkylle.

Tosiasia on se, että baarit ovat juoppojen paikkoja, vai väitätkö, että sellaisia löytyy enemmän kirjastoista, tai kuntosaleilta? Jos itseäsi huvittaa mennä katselemaan ja kuuntelemaan örveltäjiä, tai "vain vähän humalassa olevia miehiä", niin mene toki, mutta itse en jaksa sellaista kokea. Jos sattuisin sinut terassilla näkemään, niin olisit samanlainen tyrkky, kuin niin moni muukin, vaikka et välttämättä olisikaan, tajuatkos? Kapakoilla ja niiden asiakkailla, kun on tietty kaiku, minun kohdallani ainakin, pohjautuen omiin havaintoihini.

Tietty kaiku?
        Sen kaiun antaa sinun kaltaiset ihmiset . Ei kaikki kapakat ole mitenkään räkälöitä ottavat oluet ja keskustelevat toistensa kanssa , ei siis ole mikään metsästys aina käynnissä .
        Se on se vanhan aikainen tapa ajatella , naiset ovat itsenäisiä tänään ja osaavat pitää naisporukassa hauskaa myös kapakassa kas kun nainen oka on omillaan ei välttämätä edes ajattele mitään saalistamista .
        Se on vanhan aikaisten ihmisten mielipide ainoastaan joka ei sovi nyky maailmaan . Siis on kapakoita ja kapakoita ei tartte yleistää kaikkia räkälöiksi .

• from turku

Käyn prismassa usein ja siel on yks myyjä kun on aina naama norsun vi.tulla. Todella tyly ja huono käytöksinen. Ei hymyile ikinä ja sanoo aina silleen tylysti et OLE HYVÄ tai kysyy et MITÄ SAIS OLLA. Se on prisman neuvonnassa töissä siin kanssalla ja vältän sitä kuin ruttoa jos se on siellä vuorossa.

• Hunter.

Ainakin se tekee työnsä. Ei mua ainakaan häiritse, jos joku asiakaspalvelija ei aina olekaan virnuilemassa. Sanon Hei:n ja maksan ostokseni.

• Yualle

Sama juttu, mutta OKT-alueella ja talomme ohi ajavat autot. Yli puolet miehistä morjestaa, jos satun pihassa olemaan. Naiset eivät edes päätään käännä, joten mitäpä sitä heille morjestelemaan =)

• m45overri

Se on sun pärstässä vika ja käytöksessä jos ei tervehdi. Kyllä mulle ainakin kaikki naiset moikkaa jos vähänkin tuntee tai jossain suljetussa ympäristössä kuten sali tai hissi mut mulla ei ookaan tapana tuijottaa ketään. En nyt yleensä moikkaile tuntemattomia ellei ihan käytössääntöjen mukaan ole jo liki pakko, kuten kaupan kassa tai joku asiakaspalvelutilanne.

• Olen aina sanonut et olen ruma , joten en ole naisten suosiossa siinä mielessä. Käytökseltäni olen rauhalinen ja en mä jokaista tuijota pitkään. Tein vaan sellasen huomion et kun olen niitä samoja naamoja nähnyt pitkään niin ei ne tervehdi. En mä siltin vihaa niitä, se oli vaan sellanen ajatus tai , no emmä osaa selittää enempää. Antaa olla..

• Salla

Kyllä minusta asiaan kuuluu takaisin moikata, jos toinen ensin tervehtii. Vaikka onhan naisilla se vaara, että miehet takertuu. Varatulla naisilla ei kyllä välttämättä ole. Kai Suomessa yleensä miehet kunnioittaa sitä, että nainen on varattu.

Mutta. Tuo ilmiö, että miehet tervehtii mut naiset ei, voi johtua myös geeneistä jotenkin. Monesti miehet on jotenki vähän rennompia, ei niin ujoja eivätkä sosiaalisesti niin suorittavia. Suomessa sosiaalisen kulttuurin sääntöihin tuntuu kuuluvan, että vieraille ei puhuta, heitä ei välttämättä saa edes "huomata", vaan teeskennellään, että ollaan yksin jossain tilassa, jossa on toinenkin ihminen. Ja tätä kulttuuria voi olla varsinkin ujojen ihmisten vaikea murtaa. Ehdotukseni onkin, että kaikki hyväosaiset, jotka ovat saaneet lämpimän ja rakastavan kasvatuksen kotoaan, ja jotka siten ovat rohkeampia eivätkä pelkää ihmisiä tai kiusaannu/ahdistu helposti, ottaisivat vastuuta kulttuurimme murtamisesta tältä osin. Huonoitsetuntoisille se on hirvittävän paljon vaikeampaa, luulen.

• jorma vitunmäki

Sallan isä lisääntynyt siskonsa kanssa ja geeni hommat menny vähä huonosti? miksihän vain naisilla on vaarana että mies takertuu? ja miksi vain varatun ei sanaa kunnioitettaisiin? monia kertoja itse kokenut tai lähipiirissä todistanut kuinka nainen takertuu kun vähänkin olet mukava ja viestit ettet halua vain seksiä niin heti takerrutaan ja pikku päässä suunitellaan jo ties minkälaisia tulevaisuudensuunitelmia niistä kuitenkaan sanalakaan mainitsematta. ja salla jos kyse on kerta mielestäsi suomalaisesta kulttuurista niin miksi sitä pitäisi " murtaa"?? eikä kulttuureja tulisi kunnioittaa? ei ei tietenkään ei koska muualla euroopassa on niin avointa ja ihanaa??

• yks mies yksin

Mä asun kerrostalossa. Samas kerrokses asuu yks kaunis nainen. Se tervehtii mua joka kerta kun törmätään pihalla tai käytävällä. Sillä on hyvä kasvatus kun se tervehtii eikä näytä niin yrmeältä ja tylyltä kuten muut naiset. Kohteliaisuus lähtee kotoa miten on kasvatettu.

• m.koivunro9

suomen kulttuuriin tosiaan kuuluu ettei tuntemattomille puhuta, mutta niiden kanssa voi mennä alasti saunaan :D ahahahah

• ilosilmä

Niin näyttää olevan.olen asunut Ruotsissa kauan ja kun muutin suomeen oli vaikea tottua ettei täällä ihmiset juttele niin vapaasti keskenään,vain toisensa tuntevat .Sama tervehtiminen,vaikka asuu samassa rapussa tai talossa ei tervehditä.Ruotsalaiset ovat avoimempia ja iloisia,tervehtivät ja ovat kaiken kaikkiaan ystävällisä.Tuli yksinäisyyden tunne aluksi muuttaessani,mutta kyllä tässä vuosien kuluessa jotenkin mukautuu.harmi vaan kun täytyy itselleen muistuttaa etä täällä on puhuminen kielletty ja varsinkin hymyileminen.Jos joku kävelee kadulla ja viheltelee saatikka laulelee hiljakseen,katsotaan kuin jotain hullua.Miksiköhän täällä ei saa olla iloisella mielellä liikenteessä.Vaikka jokainen tietää että yksi pieni hymy voi antaa voimaa toiselle ihmiselle jaksaa eteenpäin.

• ei hyvä

Siihen opetetaan ja sitten ihmetellään miksi vedetään viinaa naamaan ennenkuin uskaltaa luoda kontaktia toiseen sukupuoleen baareissa
        Ihmisistä kasvatetaan tylyjä tunteettomia sieluja.

• mummo

Naisten ikuinen kateus on syynä. Eihän siinä muuta. Minä yritin naisena moikata no olin vanha ja vanha niin kaikki vaan katsoo että mitäs toi. Elämä toivottavasti tulee eteen näillekin ihmisille, jotka katsovat olevansa ylempiä kuin muut.

• hilarihiiri

Minä kuulun tervehtimättömiin, valitettavasti ): Ujous syynä ja pelko ettei saa mitään vastausta, tai sitten tylyä toljotusta. Joskus ylläri pylläri minua tervehtii esim. kerrostalossa joku, ja sitten järkytyn niin paljon että vastaukseni tulee yleensä niin hiljaa ettei toinen osapuoli sitä varmaan edes kuule! Noloa, mutta toivon että tervehditte minua aina kun mahdollista, niin ehkä opin sosiaalisemmaksi

• yksinäinen mies

Ei me tunneta sua et voitaisiin tervehtia edes. Laitas kuva niin tunnistetaan sitten kun tulet vastaan.

• Mä kävin alkukesästä Tanskassa ja Saksassa. Hämmästyin kun upean näköisetkin aivan tuntemattomat naiset saattoivat kadulla kävellessä katsoa silmiin ja hymyillä. Ja hotelleissa tervehtivätkin. Teki kyllä itsetunnolle hyvää.

Suomalaisnaiset näyttävät kadulla vastaantullessaan olevan kovin kiinnostuneita kadun reunakivetyksestä. :D Rappukäytävässä sentään useimmat naapurit tervehtii sukupuolesta riippumatta. Itsekään en joskus nuorempana osannut/tajunnut/uskaltanut tervehtiä oikein naapureitakaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3336
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      972
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe