Kuntothain hinta??????

FightChixXx

Katsoin tuosta FB sivuilta, että on joku missikilpailu, jonka voittaja saa MM300 Teamin (?) kuntothaikurssin j aloppuvuoden treenit. Kisa on tuossa lokakuun lopulla. Palkinnon arvoksi ilmoitettiin 500€!!
Onko kuntothain treenaaminen noin kallista, että kuukaudessa hinta on jotain parisataa euroa?
Olis kiva kokeilla, mutta ei mulla oo tollaseen varaa:-/

15

2379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lorentson öljy

      Siihen pariinsataan kai sisältyy pakollinen peruskursi. Lisäksi maksat 20 jotain jäsenmaksua vuodesta. Mitäs jos lopettaa kesken? saako rahaa takaisinpäin?

      Yleensä vaikuttaa aika kallilta touhu kun ovat jossain ladossa ja kova kk hinta. Ajattalin mennä kurssille uudelle sniktille, ne ovat muuttaneet isompiin tiloihin, joku 700 neliöö ja amerikasta tilattu häkki vapaaotteluun ja kisojen järjestämiseen. Lisäksi samalla rahalla saa gross fitin ja kaikki muut lajit samaan hintaan ja voi käydä salilla ja kamppailu puolella aina kun haluaa.

      Hintaa vaan sniktillä 47 egee. Crosifitilla maksaa se pelkästään 89e ja kaikki kamppailulajit päälle

    • petteri munakuono
    • Ladythaii

      No ei kai ny mikään kuntothai voi missään tollasia hintoja maksaa!
      aivan paksua. Varmaan joku kirjoitusvirhe sattunu tai jotain.
      Mee ihmeessä kokeileen jonnekin, kyllä tampereelta varmaan löytyy edullisempiakin vaihtoehtoja.
      Ite oon tykänny kyl kovasti kuntothaista!

    • StandUpWar

      Kyseinen palkinto on kuntothain peruskurssi 2kk 10kk treeni päälle eli yhteensä koko vuoden treenit. Sen voi tarkistaa http://mmateam300.fi/hinnasto/ . Suosittelen kamppailulajeja/kuntothaita harkitseville käymään, www.kulmassa.fi , www.potku.net tai www.pakkotoisto.fi sivustoilla katsomassa mitä tarjontaa sieltä löytyy. Siellä, kun kirjoitetaan pysyvillä nimimerkeillä!!

      Kyseinen kilpailu ja muut palkinnot löytyy muuten osoitteesta: http://www.facebook.com/StandUpWar

    • FightchixXx

      Okei kiitti tiedoista!
      Mun mielestä siinä luki, et se oli loppuvuoden treenit eli pari kuukautta. Tai niin mä sen käsitin. Enkä kyl oo mikään missityyppi muutenkaan, musta toi on vähän niinq naisten halventamista mutta ihan sama.
      Sisältyyx tohon sit se grossfit samaan hintaan?

    • McScrooge

      Ilmeisesti ei sisälly.
      Eli kuntothai on 43€/kk siellä? Melko hintavaa.
      Jos haluu crosfitin lisäksi niin yhteensä jotain 130-140€??
      Elämä todellakin on.

      • Muaythai43ver

        On kyllä ollut huvittavaa seurata MMA300 teamin hinnoittelupolitiikkaa.
        Ensin tullaan rinta rottingilla kartalle "halvemmilla hinnoilla" ja sitten vaivihkaa muutetaankin hinnoittelupolitiikkaa siten, että kuukausihinta on 43€!!!
        Onhan se tietty neljä euroa halvempi kuin esimerkiksi tuolla Crosstraining keskuksella, mutta toisaalta treenejä on puolet vähemmän ja Crosstraining keskuksella hintaan sisältyy crossfit ja kuntosalin ja kamppailusalin oma käyttö, häkki, isommat tilat jne. Eli jos maksaa eruon viikossa saa melko paljon enemmän mitä MMAteamillä, joka kovaan ääneen huuteli alkuvuodesta hinnoillaan ja syytti muita rahastuksesta.

        Ja tosiaan jos tuolla MMAteamissa haluaa lisäksi sen crossfitin niin sitten voikin maksaa reilusti yli satkun kuussa.


    • Jopas taas on keskustelut karanneet käsistä. Korjataampa pari virheellistä olettamaa oikeiksi:

      Kuntothain peruskurssi maksaa 80€, joka sisätää seuran jäsenmaksun 20€. Kurssin kesto on 2kk ja jatkovelvotteita ei ole. Tämän jälkeen maksetaan kuukaudessa 43€ niin kuin muutkin kamppailijat, eikä mihinkään tarvitse sitoutua. Joulun kiireiden ja juhlapyhien vuoksi voit hyvin jättää sen kuun maksamatta ja jatkaa taas tammikuussa. Simppeliä ja joustavaa harrastajaa kohtaan. Mikäli halua ja treeni-intoa riittää, kuntothain harrastaja voi osallistua myös thainyrkkeilyharjoituksiin, jolloin treenejä kertyy viikkoon varmasti riittävästi. Jokainen voi kaleterista laskea treenikerrat.

      Crossfit ei sisälly kuukausimaksuun, totta. MMA Team 300 onkin kamppailuseura ja meinaa myös sellaisena pysyä. Tavalliselle harrastajalle crossfit lisänä on yhdentekevää, sillä palautuminen on yhtä tärkeä osa harjoitusta kuin itse harjoitus.

      Jokainen epäilijä ja huutelija on tervetullut kokeilemaan maksutta, miltä salillamme tuntuu harjoitella ja millaisia treenejä salillamme pidetään. Itse tila tai puitteet ovat yhtä tyhjän kanssa, ellei valmennus ole kunnossa. Me panostamme harrastajiemme kehittymiseen ja alati kasvava kisaryhmä toimii hyvänä palautteena panostuksestamme. Tuleva kilpailukausi 2012-2013 näyttäköön epäilijöille totuuden. Aamulehti salimme jo noteerasikin viime keväänä, mikäli asia joltain on päässyt unohtumaan. http://www.e-pages.dk/aamulehti/270/demo/

      Vaikka seuraava ei topiciin kuulukkaan, sanotaan se silti. Syyttely ja toisten mollaaminen on turhaa ja mielestämme äärettömän lyhytnäköistä toimintaa. Tampere on ollut jo liian pitkään poissa mm. vapaaottelun Suomen elittistä, joten puhalletaan yhteen hiileen koko Tampere, jotta tilanne muuttuu!

      Terveisin MMA Team 300 ry.

    • MMA301

      "Tavalliselle harrastajalle crossfit lisänä on yhdentekevää, sillä palautuminen on yhtä tärkeä osa harjoitusta kuin itse harjoitus."

      Kertoo aika paljon valmentajien ammattitaidosta kun lauotaan tuolaisia kommentteja.
      Taitaa MMA eliitti tosiaan jäädä tuossa tiimissä haaveeksi jos ei ymmärretä fyysisen harjoittelun merkitystä osana kokonaisvaltaista kamppailuvalmennusta. Myös harrastajilla. Ja harrastajista ne kilpailijat kaiketi nostetaan?

      • Leonidaz the King

        "Itse tila tai puitteet ovat yhtä tyhjän kanssa, ellei valmennus ole kunnossa." - sinänsä jännä kommentti tämäkin, kun miettii ko. seuran (MMATEAM) hehkutusta omasta suuren suuresta 300 neliön salista ja vapaaottelun "päävalmentajan" meriiteistä ja fightrekordista puhumattakaan, jota ei käsittääkseni vieläkään ole. Korjatkaa toki, jos sittemmin vaparimatseja on otettu?


    • FreeFlighter

      Nyt alkaa sitten se huuto, kuinka ei tarvitse olla itse otellut ensimmäistäkään vapaaottelua, jotta olisi hyvä valmentaja. Se pitää tietty jonkin verran jopa paikkaansa. Mutta sitä en tajua, että miten voi olla hyvä vapaaotteluvalmentaja jos ei ole oikeastaan itse edes treenannut sitä satunnaisia harjoituksia lukuunottamatta?
      Menee mun mielestä samaan kategoriaan kun ävisitkö autokoulun, jonka opettaja ei ole itse ajanut autoa?
      Noh, itselle aivan sama missä kukin treenaa mutta lajia pitkään harrastaneena hieman kismittää tuollaiset "ammatti"valmentajat koska mielestäni ne vievät pohjaa ja uskottavuutta koko lajilta.

    • FightchixXx

      Eli hetkinen...tuolla mmateamissa maksaa siis 43€/kk ja siihen sisältyy muutama kuntothaitreeni? Onko siellä sitten kuntosalia jota voi käyttää omalla ajalla, jos toi crossfit ei sisälly hintaan?
      Entä voiko salilla muuten treenata omillaan ihan milloin vain, esimerkiksi säkkiin lyömistä ja potkimista?

    • Fightdudezz

      Kaveri oli eilen näytöksessä ja oli kysynyt totakin. Ei sisälly crossfittiä, ei kuntosalia, salille ei pääse omina aikoinaan treenaamaan.
      Kuntothailla on kaksi harjoitusta/viikko. Kuukausimaksu 43€.
      Siitä voi laskea ihan itse, miten tulee vastinetta. Tosin valmennuksestahan tuolla kai maksetaan, eli sen on pakko olla aika perkuleen kovatasoista!

      • KuntoThai

        Kannattaisi pysyä totuudessa, kun tänne kirjottaa. Jos tarjoaa viikossa yhden kuntothai treenin, eikä edes kuntothain peruskurssia ollenkaan niin miksi yrittää johtaa ihmisiä harhaan(syksyn kamppailukalenterin mukaan tänään). Asia virheet saa selville kun tulee suoraan salille tai laittaa sähköpostia. Valitettavasti on enää muutama paikka jäljellä Kuntothain peruskurssille ja nekin taitavat mennä jo tänään. Seuraavalle kurssille(29.10) kylläkin paikat voi varata jo sähköpostitse [email protected]. Tervetuloa ja mahtavaa syksyä kaikille.


    • FightchixXx

      Eli siis siihen sisältyy punttisalin käyttö siihen 43€/kk?
      Mutta ei crossfittiä? Ja salia voi käyttää itsenäisesti omalla ajallaan?
      Tulee kyllä melko sekavaa tietoa täällä pakko sanoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe