Moi!
23 -vuotias Metropoliassa insinööriksi opiskeleva mies etsii kämppäkaveria järkyttäviä vuokria jakamaan Hoasilla kun ei kämpät riitä. Pariin ilmoitukseen täällä olen jo vastannut, mutta joko olivat jo löytäneet kämppiksen tai tarpeet eivät kohdanneet, joten pistän nyt oman ilmoituksen. Itse opiskelen Helsingin keskustassa ja käyn töissä Keravalla joten yritän löytää kämppää pääradan varrelta otsikossa mainituilta alueilta ensisijaisesti. Maks vuokra per henkilö n. 400 €?
Olen siisti, luotettava ja ihan normaali rento tyyppi. Eläimiä minulla ei ole, enkä tupakoi, alkoholia käytän silloin tällöin. En pistä eläimiä pahakseni paitsi pieniä ilkeitä koiria. Ota yhteyttä jos olet rauhallinen ja tunnollinen ja etsit samoilta alueilta kämppää.
yhteyttä voi ottaa sähköpostitse osoitteeseen:
[email protected]
Kämppäkaveri Vantaalle, Pohjois-Helsinkiin tai Keravalle
JH
1
221
Vastaukset
- tuutikki
Hei! Minäkin haluaisin asua kimppäkämpässä Helsingin kantakaupungissa n. 400€ vuokralla, mutta olisi kivempi jos kämpässä asuisi 3-4 ihmistä kuin 2. Olen 24v- tyttö ja sosiaaliset taidot omaava. Laita viestiä tänne [email protected], jos porukkaa saisi kasaan, niin olen mukana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789