Moi!
23 -vuotias Metropoliassa insinööriksi opiskeleva mies etsii kämppäkaveria järkyttäviä vuokria jakamaan Hoasilla kun ei kämpät riitä. Pariin ilmoitukseen täällä olen jo vastannut, mutta joko olivat jo löytäneet kämppiksen tai tarpeet eivät kohdanneet, joten pistän nyt oman ilmoituksen. Itse opiskelen Helsingin keskustassa ja käyn töissä Keravalla joten yritän löytää kämppää pääradan varrelta otsikossa mainituilta alueilta ensisijaisesti. Maks vuokra per henkilö n. 400 €?
Olen siisti, luotettava ja ihan normaali rento tyyppi. Eläimiä minulla ei ole, enkä tupakoi, alkoholia käytän silloin tällöin. En pistä eläimiä pahakseni paitsi pieniä ilkeitä koiria. Ota yhteyttä jos olet rauhallinen ja tunnollinen ja etsit samoilta alueilta kämppää.
yhteyttä voi ottaa sähköpostitse osoitteeseen:
[email protected]
Kämppäkaveri Vantaalle, Pohjois-Helsinkiin tai Keravalle
JH
1
208
Vastaukset
- tuutikki
Hei! Minäkin haluaisin asua kimppäkämpässä Helsingin kantakaupungissa n. 400€ vuokralla, mutta olisi kivempi jos kämpässä asuisi 3-4 ihmistä kuin 2. Olen 24v- tyttö ja sosiaaliset taidot omaava. Laita viestiä tänne [email protected], jos porukkaa saisi kasaan, niin olen mukana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755