SUPERSUOSITTU TAYLOR SWIFT SUOMEEN! TULE MUKAAN!caps

SUOMALAISET FANIT ODOTTAVAT TAYLORIA SUOMEEN!
FINNISH SWIFTIES WAIT TAYLOR SWIFT !

Me suomalaiset fanit, jotka rakastamme Tayloria, haluamme hänet tänne? Eikö vain? Olisi mahtavaa jos Taylor saataisiin edes kerran Suomeen hänen mahtavan kiertueen kanssa!

Minä ja ystäväni järjestämme projektin "Finnish Swifties WAIT Taylor Swift" ja projekti järjestyy Facebookissa, täällä gosussa, Twitterissä ja Taylor Connectissa.

Jos haluat auttaa meitä, ja haluat että Taylor huomaa juuri MEIDÄT, ei muita maita, niin osallistu tähän keskusteluun, kirjoittamalla että haluat olla mukana.

Se tarkoittaa että sitoudut mainostamaan ja auttamaan keskustella twitterissä Taylorista! Ja nimenomaan twitterissä, että kirjoitat aina että olet Suomesta! Esim. kirjoita twiitti #FinnishfanswaitTaylor ja lähetä se hänelle! Niin pitää tehdä monta kertaa että meidät ihan oikeasti HUOMATAAN!

Kuka Taylor ON?
- Amerikkalainen Country/Pop laulaja Amerikassa. Hän on voittanut jopa Grammyjä.
Hän on suorastaan SUPERjulkkis amerikassa. Hän työstää jo 4 levyään parhaimmillaan.
Biiseissään hän kertoo omasta elämästään, mutta suurimmaksi oskaksi rakkaudesta, ystävistä & sydänsuruista.

AUTA MEITÄ SAAMAAN TAYLOR SUOMEEN, TWIITTAAMALLA HÄNELLE esim. FinnishWaitTaylor!
- Mutta jos twiittaat sinun täytyy myös olla valmis tulemaan hänen keikalleen, edes harkitsemaan sitä! Joudut sitoutumaan siihen.

ILMOITA SÄHKÖPOSTITSE MINULLE JOS OSALLISTUT, ETTÄ PYSTYN LAITTAMAAN NIMESI LISTAAN, OSALLISTUMINEN TARKOITTAA SITÄ ETTÄ _TWIITTAAT_ HÄNELLE! KIITOS 

Sähk- [email protected] // kaikki tätä koskevat kysymykset otan vastaan tuohon sähköpostiin.

0

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 84
        3522
      2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
        Maailman menoa
        75
        3125
      3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
        Maailman menoa
        82
        2576
      4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
        Maailman menoa
        5
        2376
      5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
        Maailman menoa
        212
        2210
      6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
        Maailman menoa
        30
        2111
      7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
        Ikävä
        41
        900
      8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
        Ikävä
        95
        878
      9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
        Ikävä
        52
        796
      10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
        Haapavesi
        16
        750
      Aihe