Nokia CS-17 Ongelma

Uusi Avuton

Tervehdys!

Osaako kukaan sanoa mitä seuraavanlainen virheviesti mahtaa tarkoittaa Nokian CS-17 mokkulalla:


Käyttöjärjestelmänä on Windows 7 64-bit, ja kyseessa DNA:N tuplakaista mokkula. Tikku toimii kannettavassa koneessa hyvin, pöytäkoneessa kuitenkin tulee kyseinen virheviesti. Onko kyse windowsin asetuksista, vai johtuuko 64-bittisestä windowsista vai mistä? Omat taitoni eivät riitä ongelman ratkaisemiseen.
Kiitos vastanneille jo etukäteen!

6

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi Avuton

      Virheviesti siis oli:
      Virhe!
      Yhteydenmuodostus ei onnistunut! Tarkista operaattoriltasi, että sim-korttisi on aktivoitu ja että liittymääsi kuuluu DATA-ominaisuus. Tarkista, että yhteysprofiili vastaa liittymääsi.

    • pdofkpdofkpsodfkd

      Onko kannettavassasi 64-bittinen windows?
      Mitä olet asentanut pöytäkoneeseesi mokkulaa varten? Sama kuin kannettavaasi?
      Eli kerro lisää tilanteestasi. Muuten vaikea auttaa.

      • Uusi Avuton

        Kannettavassa Windows 7 32-bit, mutta on toiminut kaverin läppärillä ok, jossa Windows 7 64-bit. Mokkulaa varten olen asentanut Nokian oman ohjelman 'Nokia Internet Modem.exe', eli ohjelma on siis se, joka asentuu automaattisesti lykättäessä tikku kiinni koneeseen.


      • Hbgvimo
        Uusi Avuton kirjoitti:

        Kannettavassa Windows 7 32-bit, mutta on toiminut kaverin läppärillä ok, jossa Windows 7 64-bit. Mokkulaa varten olen asentanut Nokian oman ohjelman 'Nokia Internet Modem.exe', eli ohjelma on siis se, joka asentuu automaattisesti lykättäessä tikku kiinni koneeseen.

        Ehkä ohjelman operaattoriasetukset ei ole pöytäkoneessa kohdallaan, vertaile mokkula-asetuksia koneiden kesken.

        Tai sitten joku rautaongelma, kokeile toista usb-porttia.


    • Ggggrrr :(

      Tuplalaajakaista?
      Onko siinä pöytäkoneessa siis jo kiintee netti.. ei kahta nettiä voi asentaa..

      Joskus tavannut ongelman, jossa on ollut asennettuna joku muu mokkuka.. sit se sotkee ajurit.. joten jos on niitä mokkula ohjelmia niin poistane.
      se ajat ccleanerin.. jotta vanhat puskurit katoisi.

      sit asennat uudestaan mokkulata sen oman ohjelman..

      Mutta siis vain jos ei ole mettiä muolta.

      • ökzxcn

        > Onko siinä pöytäkoneessa siis jo kiintee netti.. ei kahta nettiä voi asentaa..
        >

        Minulla on tässä konessa kolmekin "nettiä", piuha, WLAN ja mokkula. Käytän toki vain yhtä kerrallaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe